☪ 10 ☪

1.2K 107 59
                                    

Hyunjin nu reusea sa isi stapaneasca zambetul de fiecare data cand se uita la fata lui,care chiar parea ca se bucura de drum. Vantul se juca in parul ei desfacut;colturile buzelor ei erau arcuite in sus cum ea radea si zambea incontinuu.

Ochii ei straluceau de bucurie - o bucurie copilaroasa. Hyunjin era mai mult decat sigur ca nu mai simtise asa ceva niciodata. Fata isi intoarse privirea catre el,cu un zambet usor rautacios pe buze.

Baiatul se holba la ea pentru o secunda,surprins de halul in care Jihae il innebunea. Zambi din nou. Bruneta doar rase si il apuca pe Youngjae de mana,speriindu-l pe blond cu contactul fizic neasteptat.

Drumul era larg si gol. Cele trei fete au luat asta ca pe o oportunitate,asa ca se ridicara in picioare si incepura sa tipe cat le tineau plamanii,ecoul vocilor lor intorcandu-se din toate partile. Glasurile lor au umplut imprejurimile de bucurie si tinerete. Ca o sclipire de moment,Hyunjin se ridica si el,merse in spatele lui Jihae si isi incolaci bratele in jurul taliei ei,din spate,tragand-o mai aproape de el.

Tresari mirata si isi ridica privirea,dand de a lui. Avea deja obrajii rosii de la cat rase,dar acum erau si mai rosii din cauza atingerii lui.

-Esti asa frumoasa,Jihae,ii sopti Hyunjin,insa fu sigur ca ea nu auzise,la ce galagie faceau restul in spate;de fapt,Jihae auzise,iar cuvintele lui inca ii rasunau in ureche.

Chan opri masina langa plaja. O secunda mai tarziu,toti fugeau pe nisip cu genti pline cu te miri ce. Intr-un timp scurt,au reusit sa puna paturi pe nisip iar Chan si Woojin facusera focul.

-Hai in apa!zise Jisung de nicaieri si o apuca pe Yeji de mana,aproape luand-o pe sus.

-Hai!tipa Woojin in timp ce el si Chan se apropiau de apa.

-Pariez pe o pizza ca in sfarsit or sa se pupe azi,chicoti Youngjae,scapand de hanorac.

-Plus o inghetatat daca or sa se si combine,rase Jisung,dupa ce reusi sa isi convinga iubita sa il urmeze in apa.

-De acord,zise blondul,facandu-si strangerea specifica de mana cu Jisung,apoi se intoarse spre Jihae. Hai,micuto,apa ne asteapta.

Bruneta nu avea de gand sa se miste de pe patura. Youngjae ranji smechereste si isi drese vocea.

-Hwang,ajuta-ma!

Din nefericire pentru Jihae,Hyunjin fu imediat de acord. O lua de o mana,o ridica,apoi o arunca pe umerii lui,de parca era o perna.

-Hwang Hyunjin,lasa-ma jos!Futu-

Baiatul nu o asculta. Topai fericit pana in apa,desi bruneta se zbatea,poate-poate i se facea mila si o lasa jos. Din contra,printul o arunca in apa rece.

Ea se ridica rapid,din moment ce apa nu era atat de adanca.

-Urat,se incrunta Jihae. Razbunareeee!tipa ea,stropindu-l cu apa in fata.

-Aa,da?ranji baiatul si o apuca de talie,ca si cum ar vrea sa o arunce din nou.

Bruneta tipa,insa baiatul o aruncase deja in apa mai adanca,apoi inota spre ea. Zambetul lui Hyunjin era mai luminos decat soarele cand o vazu pe Jihae inotand la suprafata.

-Scufunda-te,rosti el dintr-o data si o apuca de mana.

Jihae lua o gura mare de aer si se baga sub apa,doar ca sa vada ce avea Hyunjin de gand. Ii era teama sa isi deschida ochii,stiind ca urmau sa o usture de la sare,dar apoi simti ca ceva moale facea contact cu buzele ei.

O data..

A doua oara...

Atunci Hyunjin isi apasa buzele pe ale ei,complet.

Baiatul simti ca ii intrase apa in gura,dar nu era satisfacut doar cu o scurta atingere a buzelor fetei. Si pentru un motiv sau altul,Jihae simtea la fel. Inima ei bateai si mai tare,cu cat se apropia de el mai mult.

Amandoi au iesit la suprafata sa ia aer,dar niciunul nu se departa de celalalt. Hyunjin doar adanci sarutul,odata ce aerul se lovi de nasul lui. Dar imediat s-au departat putin sa respire;plamanii lor tipau dupa oxigen.

Hyunjin o privea in ochi,inca tinand-o de talie. O tinea bine,fiindu-i teama ca fata va fugi si nu se va mai intoarce. 

Primul lor sarut. Nu doar al unuia cu celalalt. Ci al lor in general. Primul sarut sub apa... Primul sarut pe o plaja... Primul sarut din viata.

-Eu...,incepu Hyunjin,insa cuvintele i se blocau in gat cand se uita in ochii ei. Te plac,murmura el,mangaind obrazul brunetei.

-Hyunjin...,dadu ea sa raspunda,insa Hyunjin o intrerupse cu un alt sarut;asta se simtea diferit.

Era mult mai pasionat decat cel de dinainte,el zdrobindu-si buzele de ale ei,cu o mana tinand-o strans de talie si cu cealalta pe obraz. Jihae putea sa simta cat de speriat era brunetul - era speriat de un eventual refuz din partea ei. 

Jihae nu era sigura cum sa reactioneze. De fapt si de drept,ea il placea. Mult. 

Insa ea nu era nimic mai mult decat o prizoniera in propria ei casa,fara nicio sansa de a iesi,pe cand el..el se bucura de libertate,fugea oricand voia...el putea sa se bucure de libertate,pe cand ea ar fi fost ca o frana pentru el.

El a fost cel care a rupt sarutul si si-a lipit fruntea de a ei. Jihae isi auzea prietenii cum tipau si radeau,dar se simtea de parca era doar ea cu Hyunjin.

Baiatul se uita la ea cu o privire derutata. Ochii lui straluceau atat de mult,in ciuda intunericului care ii inconjura. Buzele lui s-au despartit usor,el incercand sa isi traga sufletul. Parul ud ii cadea pe frunte si in ochi.

-Te rog,nu imi frange inima...

–🌹

CAPITOLUL ASTA E CEL MAI BUN LUCRU PE CARE L-AM SCRIS IN ASTIA 3 ANI DE CAND SCRIU CHESTII PE WATTPAD AAAAAAAAAAA 

daca ajuta cu ceva,am zbierat vreo 20 de minute incontinuu cand am recitit capitolul pentru corecturile aferente hahahah

hope y'all liked it uwu

ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.jUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum