Hyunjin se simtea oribil,odata ce fu nevoit sa mearga la scoala dupa acel weekend. Aproape o asteptase pe Jihae,insa isi aminti ca ii promisese sa o lase in pace o vreme. Deci,in loc sa o caute,il apela pe Changbin. Nu raspunse pentru cateva secunde bune. Dar,la un moment dat,se auzi o voce usor ragusita - era Changbin,care abia se trezise.
-Ce dracu' vrei,Hwang?intreba brunetul enervat,ceea ce i provoca un zambet mic celuilalt.
-Cand mergi la scoala?
-In...zece minute. De ce?
Changbin putu sa auda cum Hyunjin sari din pat si deschise usa.
-Mergem impreuna?
-Sigur. Dar vin si Chan si Min.
Hyunjin zambi. Asta insemna un singur lucru - masina.
Hwang era innebunit dupa fata ce locuia alaturi. A facut tot posibilul sa nu fuga la usa ei cum iesi din casa. De obicei o astepta in fata portii si mergeau impreuna la scoala.
Mai mult nu vorbeau,doar mergeau unul langa altul.
Acum Hyunjin se afla pe bancheta din spate a masinii lui Chan,langa Min care statea cu castile in urechi incercand sa isi ignore febletea.
-Ce are sora ta,Chris?
-E suparata pe mine ca sunt prieten cu printul scolii,rase amar australianul.
Hyunjin vazu cum Chan si Woojin se tineau de mana. Era mandru. Ii stia de maxim doua luni dar chiar se atasase de toti din grupul asta. Erau ca o familie.
-Asta e trist. Hyunjin ruineaza familii,rase Changbin.
-Da...,Hyunjin ruineaza tot,murmura baiatul pentru el.
O vazu pe Min scriind ceva pe mobil. Hyunjin se lasa in directia ei. Fata il observa si isi scoase o casca din ureche.
-Cui scrii?
-Nu-i treaba ta,Hwang Hyunjin.
-Te-a chemat la o intalnire?
-Ai chemat-o la o intalnire?
-...Touche.
-Am auzit ca saruti bine.
Hyunjin se incrunta.
-Ti-a spus...,murmura el uimit.
-Evident. Ne stim de cand eram mici,idiotule,isi dadu Min ochii peste cap;mai voia sa spuna ceva,insa Chan o intrerupse.
-Ai sarutat-o cand am fost la plaja?intreba Chan;ochii lui straluceau - atat de mandru era de amicul lui.
-Mhm,zambi baiatul. Dar i-am promis ca nu o voi bazai toata saptamana.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanfictionin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019