Jihae statea pe un scaun la una din mesele din cafenea iar Hyunjin statea pe cel din fata ei,zambind ca un nebun. Era nebun dupa ea.
-Deci...,incepul el sa vorbeasca;isi lasa usor capul intr-o parte,neputand sa isi ascunda bucuria de pe chip.
-Deci?chicoti Jihae usor,privindu-l amuzata.
Hyunjin o lua de mana si ofta dramatic.
-De acum nu voi mai fi nevoit sa te rapesc?rosti el cu o doza mica de dezamagire in glas.
-Nu,dar cine zice ca nu putem continua sa iesim pe geam?
Brunetul sari in picioare,atragand cateva priviri asupra lui. Putin ii pasa,oricum.
-O sa te scot la atatea intalniri ca o sa ma urasti!
Ea doar rase,si il saruta pe obraz.
-Mergem?
Hyunjin dadu afirmativ din cap,si o cuprinse de mijloc,astfel iesind din cafenea. Radia de fericire acum ca putea,in sfarsit,sa o numeasca pe Jihae fata lui.
Au trecut doua zile de cand Jihae se certase cu ai ei. Imediat dupa asta,fugise de acasa si dormise la Youngjae,iar a doua zi mama ei o chemase acasa. Cand se intoarse,parintii ei nu isi cerusera scuze,insa ii spusesera ca putea sa iasa ca toti ceilalti,ca recompensa pentru notele ei bune.
Nu spusese nimanui pana astazi..cand batu la usa lui Hyunjin. Mama lui o lasa inauntru,unde il gasi pe brunetul de langa in trening,cu parul in toate directiile stand mirat in mijlocul sufageriei. O imbratisa zece minute,daca nu mai mult,incontinuu,pana decise sa o scoata la prima lor intalnire oficiala.
Toate gandurile negative parca isi luasera zborul din capul fetei,acum plimbandu-se prin oras cu iubitul ei.
-Hyunjin-ah,la naiba,asta e al saptelea cornet de inghetata. Stiu ca iti place dar e prea mult,rase roscata cat baiatul o tragea spre o gelaterie.
-...Oh,se opri el in loc. Data viitoare.
Au mers in liniste pana la primul magazin. Cumparara ceva de mancare si de baut,din moment ce era deja destul de tarziu. Cand iesisera din magazin,Jihae desfacu un pachet de biscuiti cu fulgi de ciocolata,iar Hyunjin se pozitiona in fata ei,cu gura deschisa. Fata chicoti si ii puse un biscuit intre buze.
-Esti mereu infometat.
-Infometat dupa iubirea ta.
-Ew.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanficin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019