-Changbin,arata-mi mana,spuse Hyunjin in timp ce el,Changbin si Min isi mancau pranzul.
-Nu!refuza brunetul si isi ascunse repede mana la spate,insa cel mai inalt o apuca si se uita la ea.
-Ce s-a intamplat?
Mana lui Changbin era infasurata cu un pansament alb,ce ii acoperea incheieturile invinetite.
-Eu..M-am enervat. Nu are importanta.
Jihae si Seungmin intrara in cantina. Imediat ce pasira in incaprere,ii ochira pe cei trei si fugisera in directia lor. Hyunjin o lua pe Jihae de mana si o trase in poala lui,mai apoi isi aseza barbia pe umaru ei si ii baga o lingura de budinca in gura.
Pe de alta parte,Seungmin se aseza langa Min si puse un pahar de plastic plin de budinca de ciocolata in fata ei,cu un zambet jucaus intins pe fata.
-Unde sunt Yeji si Sungie?intreba Youngjae dupa ce isi plasa tava cu mancare pe masa,asezandu-se langa Hyunjin.
-Yeji ne-a tot ignorat...Jisung s-a despartit de ea acum doua zile,murmura Seungmin,parca afectat de acest fapt.
Changbin simti ca i se face greata. Parca acea afirmatie era o caramida iar Seungmin tocmai ii daduse cu ea in cap.
-Huh?De ce?intreba Jihae si isi indrepta brusc privirea spre roscat,facandu-l pe Hyunjin sa ii impunga obrazul cu lingurita plina de budinca.
-I-a marturisit ca e bisexual,iar ea i-a zis ca e nebun si murdar,asa ca el i-a dat papucii. Mi-a zis ieri,raspunse Chan care aparu de nicaieri cu Woojin,speriindu-i pe toti.
-U-Unde e el acum?se trezi Changbin intreband.
-Acasa,ofta Woojin. A facut o febra atat de mare,incat mama lui a fost nevoita sa cheme ambulanta,adauga el si fura putina salata de la Chris.
Pe tot parcursul orei de dupa,Changbin s-a simtit oribil. Era constient ca Jisung era racit din cauza lui,ca fugise in tricou pe ploaia aia.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanfictionin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019