-Ati auzit?Hyunjin si Jihae s-au sarutat in fata scolii!sari Chan in spatele lui Changbin care aproape cadea daca Youngjae nu era pe faza sa il prinda.
-Bang Christopher,cine ti-a dat dreptul sa imprastii un asemenea zvon?aparu Hyunjin in spatele australianului,mustrandu-l in gluma.
Hyunjin purta o jacheta de piele neagra,care il facea sa arate ca un model scos din revistele Playboy. Zambea larg si o tinea strans de mana pe Jihae,de parca ii era teama ca ea sa nu fuga undeva,lucur care ii facu pe Changbin si Youngjae sa ranjeasca multumiti.
-Wowie,ai printul la degetul mic,o tachina blondul pe Jihae,care doar rosi.
-Eu plec,zise Min din senin si pleca,iar Changbin fugi dupa ea.
-Rahat,ofta Seungmin odata ce el si Felix se alaturara grupului.
-Ce i-ai facut?intreba Chan,ingrijorat.
-Mi-a spus doar ca o sa ma ignore de acum incolo,se incrunta Seungmin.
Jihae se uita la prietena ei ce se indeparta de grup,alaturi de Changbin si se intreba ce s-a intamplat. Parea ca Hyunjin voia sa spuna ceva,insa se razgandise.
-Ma duc in clasa,spuse baiatul. Pa,copile!i se adresa mai apoi lui Jihae careia ii dadu un sarut scurt,apoi fugi spre niste colegi de ai lui.
-Jihae?intreba Youngjae,speriind-o pe Jihae.
-Hm?
-Ai vreo idee ce se intampla cu ea?
-Nu..,ofta Jihae. Nu am mai vorbit cu ea de cateva zile...
Oare era atat de interesata de Hyunjin incat uitase de prietena ei...?
In timpul orei se uita incontinuu la ultimele mesaje cu Min si toate erau despre ea si Hyunjin. Isi ridica privirea si o vazu pe Yeji dormind cu capul pe banca;in ultima banca Seungmin parea ca nici nu asculta ce spunea profesoara iar Jisung si Felix vorbeau incet.
Oare...era singura care nu avea nici cea mai mica idee ce se intampla?Un sentiment de vinovatie ii acapara corpul cand ii privi pe prietenii ei.
~
Jihae era in camera ei,privind foile cu teoria necesara pentru examen,dar nu reusea sa se concentreze deloc. Intr-o secunda,se ridica,isi lua un hanorac pe ea si cobori scarile in sufragerie unde erau parintii ei.
-Plec,spuse ea tare si clar,cei doi parinti ai ei parca arzand-o cu privirea.
-Nu ai niciun drept sa iesi,rosti tatal ei pe un ton dur,iar in secunda doi,mama ei se afla langa ea,gata sa o plesneasca.
-Haide,fa-o. Plesneste-ma. Loveste-ma. Tipa la mine. Rupe-mi oasele. Dar m-am saturat. Ok? M-am saturat de viata asta. Am viata mea pe care vreau sa o traiesc ca atare,nu cum vreti voi. Stiati ca am prieteni? Oh,sau ca am un iubit? Stiati ca am fost batjocorita sase ani intregi pentru simplul fapt ca nu ieseam cu ceilalti? Stiati ca am incercat sa ma sinucid de doua ori? Evident,nu. Nu aveti idee. Ati esuat ca parinti. Deci,haide,loveste-ma. Asa o sa am si mai multe dovezi pentru politisti.
–🌹
lmao daca ii spuneam lu mama ce le-a spus Jihae alor ei ma arunca pe geam de la etajul 3 fara discutii.
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanfictionin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019