Jihae era in camera ei. Lumina lampii de pe biroul ei batea pe capul si pe notitele ei,ca in fiecare noapte. Mai avea ziua de maine si dupa avea sa fie libera,literalmente. Urma sa fie impotriva parintilor ei. Luase decizia asta ieri,cand vorbea la telefon cu prietena ei depresiva,pe care voia sa o imbratiseze extrem de mult.
Stia ca tot era gresit...atat de gresit.. si totusi isi facuse cele mai bune argumente. Se holba la exercitiile de algebra pe care trebuia sa le faca. Dar apoi auzi o bataie in usa de la balcon.
Se indrepta spre usa balconului,cu grija. Poate era un criminal in serie sau un hot. Da,imaginatia ei era nebuna - dar nu atat de nebuna incat sa creada ca Hwang Hyunjin insusi avea sa stea in balconul ei,zambind. Arata spre clanta. Jihae ezita,dar deschise rapid iar el se strecura inauntru.
-Ce cauti aici?sopti ea,ca sa nu isi trezeasca parintii.
Hyunjin isi infise mana in ceafa ei si isi zdrobi buzele de ale ei. Fata se dezechilibra,dar baiatul o apuca de talie si o trase cat mai aproape de el.
Ea nu reactionase in primele cateva secunde,aproape dezcurajandu-l pe Hyunjin. Ii raspunse intr-un final la sarut,punandu-si mainile dupa gatul lui,apoi isi baga degetele in parul lui. Reactia ei facu brunetul sa ofteze iar el ii musca buza.
-Mi-e dor de tine,sopti el,departandu-se putin de ea,cat sa o poata privi in ochi.
Ochii lui straluceau cu lacomie. Obrajii rosii de la soc,buzele umflate de la sarut,stelele din ochii ei il innebuneau.
-Te plac,spuse ea in loc sa repete cuvintele lui.
Baiatul isi apropie iar fata de a ei. De data asta decise sa savureze sarutul la maxim. Buzele lor contopite intr-un sarut,apucand-o sanatos de talie in timp ce o tragea mai aproape de el. El incepu sa faca mici pasi in fata.
-Usor,chicoti ea incet,intrerupand sarutul,cand Hyunjin dadu cu piciorul in cosul de gunoi.
Baiatul rase usor si se departa din nou de ea. Se uita pret de cateva secunde la ea,apoi ii ataca buzele iar.
O apuca de talie,o ridica si o aseza pe birou,fix pe notitele ei.Se holba la fata ei si isi trecu degetul mare peste buzele ei,apoi isi muta mana pe obrazul ei,fata lasandu-si capul in mana lui.
Se apropie de ea,nasurile lor atingadu-se acum. Se privira in ochi. Respiratiile lor erau rapide. Inimile lor mai ca le ieseau din piepturi..
-Vei fugi cu mine?
-Da.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanficin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019