☪ 13 ☪

1K 92 15
                                    

Hyunjin era plictisit. Trecusera patru zile de cand rupse legatura cu Jihae. Aceste patru zile parca fusesera patru luni. Patru zile in care prietenii lui il injurau ca nu isi facea curaj sa mearga la ea.

Azi statea pe locul lui in clasa,langa Changbin,desenadu-i cerculete pe mana. Era dezinteresat de tot;isi musca buza de jos,incercand sa isi dea seama cum sa procedeze.

-Hyunjin-ah,auzi o voce.

Imediat isi ridica privirea si il vazu pe Chan,cu Min si Jisung in spatele lui. Se ridica in picioare si se indrepta spre ei. 

-Ce?intreba el,bucurandu-se ca un catelus.

-Hai sa mergem sa mancam,zambi Jisung si-l trase de mana,pana afara din clasa.

Se indreptara toti spre curtea din spate. Majoritatea elevilor mergeau acolo in pauza mare. 

S-au asezat toti pe iarba,sub un copac,si Chan scoase cutiile cu mancare pregatite de acasa.

-Voi doi sunteti cam slabi,rosti Chris aratand spre Min si Hyunjin;cei doi doar au inghitit in sec.

~

Tocmai ieri vorbise cu ea. Amandoi au ajuns pe acoperisul scolii. Fata statea pe jos,cu castile in urechi,citindu-si notitele. 

-Salut,ii zambi Hyunjin si se aseza langa ea.

-Buna,ii raspunse ea,scotandu-si castile din urechi. Inca o ignori pe Jihae?

Hyunjin aproba din cap,cu un zambet amar pe buze.

-Da. Sau cel putin,incerc. Tu ce cauti aici?

-Seungmin sta cu noua lui iubita,murmura ea.

~

Hyunjin,Changbin si Min erau la automatul cu mancare de la etaj. Ca de obicei,cei doi,mai inalti fiind,faceau misto de Changbin. Brusc,acesta le acoperi gurile cu cate o mana,aducandu-i la tacere. Se uitara cu totii in celalalt capat al coridorului,unde Seungmin tinea in brate o fata din clasa lui si o saruta. Cei doi baieti isi intoarsera imediat privirea spre prietena lor,care zambea.

-In sfarsit si-a gasit o fata,zise ea cu o voce calma si ii trase pe amandoi spre scari. 

Hyunjin vazu cum roscatul se trase din bratele fetei si se uita cu o expresie terifiata in directia celor trei prieteni ai lui. Doar Hwang se uita la el,Changbin o cuprinse pe Min de dupa umeri si se intoarsera spre scari.

~

-Ai mancat?intreba Hyunjin,primind ca raspuns din partea lui Min o miscare dezaprobatoare din cap.

-Tu?

Acelasi raspuns. Amandoi zambira.

-Iubirea e o porcarie,asa-i?intreba ea,punandu-si capul pe umarul baiatului.

-Da. E obositoare,rase Hyunjin.

-Jihae o sa invete deseara,adauga Min dupa cateva clipe de liniste.

-Si ce sa fac eu cu informatia asta?ofta el.

-Vezi tu,esti prima ei iubire. E doar speriata. Crede ca ar fi o povara pentru tine. Poti avea orice fata,toate mor dupa tine. Dar ea...ea nici nu poate iesi din casa.

El..era prima ei iubire...

Hyunjin simti o caldura ciudata in corp. Era sigur ca nu era din cauza fetei care acum satea pe el.

-Du-te la ea. Ii lipsesti.

-Cred ca si tu ii lipsesti cuiva,sopti Hyunjin uitandu-se in directia roscatului.

-Sta acolo in fiecare pauza si deseneaza,spuse ea fara nicio emotie pe fata.

-Se uita la noi.

-Putem sa mergem in clasa?Te rog?

Hyunjin aproba si se ridica odata ce observa cat de palida era prietena lui.

Nu era chiar placut sa vezi persoana iubita cu altcineva. Inima lui Hyunjin se rupea putin cand o vedea pe Jihae razand cu alti baieti din scoala.

-Esti asa norocoasa sa ai un prieten atat de intelegator,zambi Hyunjin si o ajuta sa se ridice.

-Du-te naibii,Hwang,isi dadu Min ochii peste cap.

~

-Hyunjin!Hwang Hyunjin!

Baiatul isi auzi numele de undeva din spate,si se intoarse. Seungmin se opri in dreptul lui,gafaind,cu parul in toate directiile.

-Tu..Tu esti cu Jihae,asa-i?intreba roscatul,usor speriat.

-Da. Adica...Vreau sa fiu.

Hyunjin isi dorea atat de mult ca Jihae sa accepte,incat spuse automat ''da''...

-Deci intre tine si Nini nu e nimic,corect?

-Min?

Seungmin aproba din cap.

-Nu. Nu are pe nimeni,din cate stiu..dar tu ai iubita.

-Ba nu,ofta Seungmin frustrat. Ea m-a sarutat,hyung. Eram speriat ca dracu',mirosea oribil si e si urata. A incercat sa foloseasca limba.

Seungmin era dezgustat la culme,si se vedea clar ca nu juca teatru. In schimb,colturile buzelor lui Hyunjin se ridicara putin.

-Iti place Min?


–🌹

maraton de update-uri ca acum m-o lovit inspiratia woop woop

ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.jUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum