☪ 21 ☪

970 80 32
                                    

Orele se terminasera. Min,Changbin si Jihae iesisera impreuna din scoala,Changbin refuzand sa ii dea drumul mainii lui Min dupa ce aflase vestea. 

Hyunjin avea planuri cu Chan,Minho si Felix asa ca plecasera mai devreme. Woojin avea canto,Youngjae plecase cu Jisung si Seungmin,iar ceilalti au chiulit.

La un moment dat,Seungmin aparu in fata lui Min. Jisung si Youngjae se alatura grupului,nu cu mult dupa ce Seungmin isi facu aparitia.

-Putem vorbi?roscatul o intreba pe Min,uitandu-se in ochii ei.

Changbin ii dadu drumul la mana si impinse roscata mai in fata. Fata doar aproba usor din cap.

-Nu a plans deloc,spuse Jisung dupa ce plecasera prietenii lor. Toata ora s-a uitat pe geam.

Jihae se uita la Changbin si Jisung. Sungie avea o tenta de roseata in obraji cand statea langa Changbin,ceea ce o facu pe roscata sa zambeasca.

-Eu si Youngjae trebuie sa plecam,spuse ea si lua blondul de mana,semnalandu-i sa nu comenteze. 

 -Pa,baieti!ii saluta Youngjae si pleca alaturi de cea mai buna prietena a lui,confuz inca de decizia luata.

Changbin se uita surprins la Jiaung,dar chicoti usor.

-Vrei sa bem o cafea?intreba brunetul.

-Luam niste gustari si mergem la tine?sugera cel cu parul mov,primind un zambet ca raspuns.


Jisung statea pe canapea in timp ce Changbin se concetra pe tema. Cel mov in cap se uita la videoclipuri si canta cat de tare putea,ca sa il deranjeze pe Changbin.

-Jisung,poti sa faci liniste?se intoarse brunetul catre prietenul lui,care reusise intre timp sa fure o pereche de pantaloni de trening si un tricou din dulapul celui mai mare.

-Stii ca nu,rase Sungie. M-am plictisit,hai sa ne jucam!

-Sa..ne jucam?repeta Changbin ultima parte. Nu pot,am teme.

-Ai timp sa le faci mai tarziu,se matai cel mic.

Jisung se arunca pe canapea prefacandu-se suparat. Incepu sa rada,totusi,si il facu si pe prietenul lui sa zambeasca. Acum erau amandoi pe canapea,stand ca niste copii de cinci ani care incercau sa se hotarasca ce sa se joace.

-Hai sa gatim ceva!Apoi facem un fort din perne!Apoi ne uitam la un film Disney!topai Jisung.

-Hai.

Ambii se ridicara de pe canapea si mersera in bucatarie. Jisung si Changbin obisnuiau sa gateasca mult cand erau mai mici. Iar acum.ca tot avea oportunitatea asta,voia sa fie la fel de apropiat de prietenul lui cum erau in urma cu mult timp.

Changbin se duse direct la camara sa ia faina. Ca de obicei,aveau sa faca clatite americane,preferatele lor. 

-Hyung...

-Ce mai-,se intoarse Changbin dar ramase in loc cand vazu ca tricoul lui Jisung era ud de la ceva ce arata ca suc de capsuni. Oh,haide!

-Voiam sa...,incerca sa se scuze,aratand spre doua pahare de pe masa.

-Lasa,hai sa iti dau altceva,zambi Changbin si ii ciufuli parul celuilalt. 

De ce se simtea atat de bine cand Changbin ii atingea parul?

Brunetul merse in camera lui,urmat de cel mic. Scoase din dulap un hanorac gri si il intinse spre Jisung,dar cel ce arata ca o veverita nu il luase.

-Jisung,esti ok?intreba Changbin cand vazu ca prietenul lui doar se holba la el si isi puse mana pe umarul lui.

Totul se intampla prea repede pentru Changbin,pana sa realizeze ca il secunda doi,era lipit de cel mai apropiat perete. Mainile lui Jisung erau de o parte si de alta a celui mai scund,fara sa il atinga. Buzele celui cu par mov erau lipite de ale lui.

Brunetul nu avea idee ce sa faca. Simtea ca buzele moi ale lui Jisung ce aveau gust de bezele si ursuleti gumati il implorau sa ii raspunda la sarut. Ii raspunse,totusi.

Jisung reactiona de parca era unica lui sansa. Isi puse o mana pe obrazul brunetului,iar cu cealalta il lua de talie si il trase mai aproape de el. Degetele lui Changbin erau pierdute prin parul mov al celuilalt,ocazional tragand de el din greseala;asta il facea pe Jisung sa nu vrea sa ii dea drumul prea curand.

Atunci ii cazu fisa lui Changbin. Il saruta pe Jisung,baiatul de care ii placuse atat timp,pe care trebuia sa il priveasca de la distanta cum isi facea iubite...Si acum ii simtea buzele moi peste ale lui. 

Atunci Changbin isi puse mainile pe pieptul lui Jisung si reusi sa rupa sarutul. Cel cu par mov,se uita confuz si ranit la brunet.

-Sungie,o ai pe Yeji. Nu imi poti face asta...,ofta Changbin. 

-I-Imi pare rau,eu...,se balbai Jisung si in doua miscari se ridica si fugi.

Changbin incerca sa il prinda,insa nu era la fel de rapid ca el.

-La dracu',am dat-o iar in bara!tipa Changbin si lovi in repetate randuri cel mai apropiat perete,pana cand din incheieturile lui incepu sa curga firicele de sange.

–🌹

and i oop-

ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.jUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum