Cei opt stateau in jurul focului pe care Chan si Jisung l-au facut,la cerinta lui Youngjae,care adusese bezele.
Jisung o tinea strans in brate pe Yeji. Vorbeau si chicoteau incet,in timp ce Jisung ii baga cate o bezea in gura.
Jihae era intinsa pe patura cu ochii inchisi. Hyunjin era langa ea,insa pastra distanta.
-Iti dau cateva zile. Nu vreau sa spui nu,doar pentru ca esti speriata... O sa te intreb din nou peste o saptamana. Nu-mi raspunde acum,murmura Hyunjin,mangaind obrazul brunetei,apoi isi lipi buzele de fruntea ei.
Stia ca avea de asteptat ca sa isi dea si ea seama ce simtea. Ar fi putut sa astepte ani intregi ca sa afle daca ea ar fi cu o persoana ca el.
Hyunjin isi intoarse capul spre ea. Bruneta se uita la stele cu un zambet mic pe buze. Chiar pana la moarte...
-Vrei sa ne plimbam?il intreba Chan pe Woojin care parea sa fie pierdut in ganduri.
Cel mare isi ridica privirea pana o intalni pe a lui Chan,apoi zambi si aproba usor din cap. Isi lua hanoracul pe el,si se ridica. Seungmin,care vazu totul de pe margine,zambea multumit.
-Pari foarte stresat in ultimul timp,afirma Woojin,punandu-si mainile in buzunare.
Chan isi ridica privirea,surprins de constatarea prietenului sau. Isi muta rapid privirea in alta parte,ca sa o evite pe a celuilalt.
-Ai observat?Amuzant,nimeni nu o face...,ofta australianul. Da,sunt...Scoala e oribila,propria mea sora ma uraste,ai mei se cearta iar,zise el pe un ton stins. Viata e un lucru atat de frumos,adauga el,ironic.
-Evident ca observ. Esti cel mai bun prieten al meu,Chanie. E datoria mea sa observ lucrurile astea,zambi Woojin si-si trecuse bratul peste umerii celui mai scund. Viata e obositoare. Dar,vezi tu,ai prieteni. Si o ai si pe Min,chiar daca e topita dupa Hyunjin. Ma ai pe mine cand vrei sa-ti cumpar mancare.
Chris rase,aproband usor din cap. Era adevarat. Avea prieteni...Si il avea pe Woojin. Chan se uita la prietenul sau care zambea,mici cute aparand langa ochii lui. Woojin isi lasa capul intr-o parte iar Chan se trezi holbandu-se la el.
-Chanie?intreba usor cel mare,cand observa ca brunetul cazu pe ganduri.
-A-ah,imi pare rau. Cad prea mult pe ganduri in ultimele zile,murmura Chan si se uita oriunde altundeva numai nu la Woojin,incercand sa se calmeze.
De ce respira atat de ciudat?Isi simtea inima grea iar palmele ii transpirau. Clipi de cateva ori. Ce se intampla cu el?
-Stam jos putin?sugera Woojin,putin speriat de Chan,care parea sa ameteasca;primi ca raspuns o mica miscare a capului.
Amandoi se asezara pe nisip si priveau spre marea care se misca in valuri.
-Woojin-ah?
-Hm?
-Tu ai mai avut relatii...Cum se simte cand esti indragostit?
Woojin era socat de intrebarea amicului sau.
-Cum e?murmura mai mult pentru el Chan.
-Esti incapabil sa respiri de fiecare data cand dai de ochii celui iubit. Fiecare lucru pe care il face,oricat de mic,te innebuneste. Cand ii auzi vocea,inima ta o ia la goana si cand va atingeti parca iti bubuie niste artificii in cap. Nu-ti poti lua ochii de pe acea persoana,oricat ai incerca. Simti ca orice e posibil cand esti langa acea persoana. Toata ziua ta parca se imbunatateste cand primesti un mesaj de la ea.
Pe tot parcursul plimbarii,Woojin fusese cel care se holba la Chan. Acum doar explica ce simte cand e langa el,cand il vede si cand il aude. Inima lui aproape explodand cand se atingea si din greseala,respiratia lui taindu-se la fiecare zambet al australianului.
-Cred ca sunt indragostit,Wooie,afirma Chris folosind porecla de cand erau mici.
-Asta e..super!Trebui sa ii spui si ei chestia asta. Stii,nu?chicoti Woojin in timp ce isi ascundea o mana inclestata in pumn la spate,mascand durerea pe care o simtea in piept.
Vazu imediat ca Chan se apropia de el,patrunzandu-l cu privirea.
-Nu...Nu e o fata,sopti Chris cu o aura serioasa.
Woojin isi deschise gura sa zica ceva,insa nu iesea niciun cuvant. Nu putea sa gandeasca limpede.
-Woojin-ah. Ma placi?interba australianul,vocea lui fiind si mai joasa decat inainte.
Baiatul mai inalt fu prins cu garda jos. Se uita la brunetul din gata lui si ii analiza trasaturile - pielea deschisa la culoare,parul brunet si cret,ochi negri si gene scurte dar adorabile,care parca se agitau de fiecare data cand baiatul era socat sau speriat.
Woojin se uita la fata prietenului sau de parca el era cel care astepta un raspuns.
-Cred...ca nu...,rosti Woojin.
Cel mic se retrase rapid,durerea cuprinzandu-i corpul;incerca sa isi ascunda ochii care se umplura de lacrimi. Cuvintele pe care cel mare le rosti pe urma,il facura sa paralizeze in loc.
-Chan,eu cred ca te iubesc.
–🌹
sum woochan content for y'all uwu
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanfictionin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019