-Bau!
Jihae sari pe spatele lui Min,care iesea din masina lui Chan.
-Jihae!zambi blonda si se intoarse ca sa o poata imbratisa.
Curand iesi si fratele brunetei din masina,zambind datorita fetelor care erau atat de vesele.
-Unde-i Binnie?intreba roscata,inca tinand in brate blonda.
-Ii bolnav,raspunse Chris simplu,inca zambind.
-Esti dubios de vesela,Ma Jihae,constata Yeji.
-Am iesit la intalnire ieri,spuse Jihae si se dezlipi de prietena ei,rosind.
-Ai ce!?
-Am fost la o intalnire,in sfarsit pot sa ies fara sa ma furisez.
-Ai uitat sa mentionezi cu cine,o sperie Hyunjin,imbratisand-o de la spate.
Min topai bucuroasa ca prietenii ei ajunsesera sa fie un cuplu oficial,dup atata timp incare toata gasca le dadea ship. Se opri brusc,expresia ei devenind neutra,cand il vazu pe Seungmin in spatele lui Hyunjin.
-Eu plec,ne vedem mai tarziu,anunta ea si se grabi sa dispara,Chan fugind dupa ea.
-Ai..vreo idee?intreba Jihae nedumerita,ridicandu-si privirea spre Hyunjin,care inca o tinea de talie,din spate.
-Nu,raspunse el,la fel de confuz. O sa o intreb mai tarziu si o sa aflu mai multe,promise el,apoi se indrepta spre clasa lui,nu inainte de a plasa un pupic pe fruntea fetei.
Min isi copia de zor notitele de la Hyunjin,cum chiulise de la ora.
-Ce s-a intamplat,Min?
-Ce vrei sa zici?
-Fugi imediat ce apar eu in peisaj. Deci ori ma urasti pe mine,ori pe Seungmin. Nimeni nu-l uraste pe Jisung. Vorbesti cu mine,deci probabil il urasti pe Seungmin. Stii ca am vorbit cu el,si stii ca te place.
Hyunjin primi ca raspuns un oftat. Min isi lasa pixul jos si isi sprijini capul in maini.
-Nu o face,bine?E mai bine sa nu o faca. Tu concentreaza-te pe Jihae,ea e mult mai importanta. Are nevoie de cineva langa ea,cineva care sa ii arate cum sa se bucure de anii astia de liceu.
Atunci Hyunjin se ridica si o lua pe Min de mana si o trase afara din clasa,ignorand toate susotelile din clasa.
-Hyun-...,Jihae si Yeji aparura in fata lor.
-Vorbim mai tarziu,scumpo,vreau sa ii arat ceva lui Min,o intrerupse baiatul si ii saruta scurt buzele.
Brunetul deschise usa ce ducea pe acoperis si ii dadu drumul fetei.
-Vorbeste.
-Despre ce vrei sa vorbesc,Hwang Hyunjin?ofta ea,mergand spre margine.
-Despre orice. Doar vorbeste pana te simti mai bine.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanficin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019