☪ 6 ☪

1.3K 110 24
                                    

Jihae se juca cu snurul hanoracului in timp ce mergea spre iesire. Orele se terminasera si se presupunea ca trebuia sa fie acasa. Totusi,se simtea oribil. Stia ca Hyunjin o astepta la poarta cu intrebarea lui stupida.

Ura faptul ca la cat se gandise la un raspuns,ajunsese sa fie impacata si chiar sa ii placa ideea de a fugi cu el si de a avea putina libertate.

Iesi din scoala si il vazu acolo - aratand bine ca de obicei. Alaturi de el erau Chan si Felix,care o observasera primii si ii facura cu mana. Odata ce ajunse in dreptul lor,nu apuca sa deschida gura sa ii salute,ca Felix o sufoca cu o imbratisare specifica lui.

-Oh,Jihae,mi-a fost asa dor de tine!se smiorcai el.

-Felix..ma cam...sugrumi.

Surprinzator,Hyunjin trase australianul de hanorac,rupand imbratisarea. Jihae se uita la el si il prinse cum ii aruncase o privire furioasa,iar mai apoi,reveni la figura lui obisnuita de catelus.

-Noi o sa cam plecam,rase usor Chan,tragandu-i un sut in fund lui Felix ca sa o ia din loc.

-Asa e!Paa!tipa si Felix dupa ce realiza ce se intampla.

Jihae si Hyunjin le facura cu mana,apoi ramasesera singuri. El o privea insistent.

Fraierii aia au planuit totul...

-Ti-e ciuda?ranji usor Jihae,trecand pe langa Hyunjin ca sa o ia spre casa.

-Poate...,mormai baiatul cat sa nu fie auzit. Ma Jihae,asteapta!

Fata continua sa mearga,ignorand brunetul. Nu dura mult si acesta o ajunse.

-Te-ai decis?Iesi cu mine azi?intreba el nerabdator sa auda raspunsul.

-Stii bine ca nu pot,ofta ea si ridica din umeri.

-Vom merge cand ei vor dormi,reactiona el rapid apuncand-o de umar;reusi sa o intoarca cu fata la el. Nu poti sta mereu inchisa in casa ca intr-o cusca.

Hyunjin o privea in ochi. Ea nu putea sa isi mute privirea,parca hipnotizata. Hyunjin parea ca se gandea profund la ceva,pana la un moment dat,cand ii mangaie usor obrazul si ii dadu drumul.

-Te voi astepta pe balcon,la miezul noptii.

–🌹

ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.jUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum