Furkan Aydın: Annesi ile babası daha küçük yaşında ayrılmış, babasının yanında büyümüştür. Annesi ile tek yumurta ikizinden yıllarca ayrı kalmıştır. Tek yumurta ikizinden habersiz, annesini ise ölü biliyordu. Bunca yılın sonunda hiç ummadığı yerde ikiziyle karşılaşacaktır.
Küçüklüğünden beri bulunduğu ortamdan dışlanması ile içine kapanık, asosyal ve soğuk birisi haline gelmişti. Babasından da yeteri kadar sevgi ve ilgi göremiyor, aynı evde kaldığı halası ise ne kadar onunla ilgilenirse oluyordu. Bu şekilde kendi yalnızlığı içerisinde büyümüştü.
Babasının içinde bulunduğu iş nedeni ile maddi durumları çok iyiydi. Site halinde olan bir bölgedeki bir villada oturuyorlardı. Fakat Furkan'ın içinde bulunduğu zengin ve rahat yaşam içine tesir etmiyordu.
Miraç Aydın: Furkan'ın tek yumurta ikizi. Annesi ile babasının boşanmasıyla annesinin yanında büyümüştür. Furkan'dan habersiz ve babasını ölü biliyordu. Evlerinin karşısında oturan kendisinden iki yaş büyük erkek kuzeni onun yakın arkadaşı olmuştu. Oturduğu mahallesinde ise yine sevilen birisiydi.
Çalışkan ve başarılı olması ile sıcakkanlı, sevecan kişiliği onu tam da örnek bir çocuk haline getirmişti. Her girdiği ortama uyum sağlayabilen, kendisini sevdirmeyi bilen, dışa dönük bir yapısı vardı.
Maddi durumları orta derecedeydi. Bu sebeple az ile yetinen ve her şeyin değerini bilen birisiydi. Annesi terzi dükkanından kazandığı para ile kendilerine en güzel şekilde bakmaktaydı.
Metin Aydın: Furkan ile Miraç'ın babasıdır. Kendi işini kendisi kurmuş, sıfırdan başladığı bu işinde zirve noktalara gelmişti. Bir oto galeri işletmekteydi. Eşinden boşandığında Furkan'ı yanına almış, kendisi büyümüştü. Bir babanın yapması gereken klasik şeyleri yapıp ekstralara tenezzül etmiyordu.
Hilal Öztürk: Furkan ile Miraç'ın annesidir. Eşinden ayrıldığında abisinin yardımları ile onların karşılarındaki müstakil eve taşınmıştı. Yine abisinin yardımıyla mahalleden bir dükkan tutmuş ve annesinden öğrenip kursa giderek geliştirdiği dikiş-nakış işleri olarak terzilik yapmaktaydı. Buradan kazandığı para ile istemese bile kardeşine olan borcunu ödüyor bir yandan da yanına aldığı Miraç'ın ve evin ihtiyaçlarına harcıyordu.
Ayhan Öztürk: Hilal'in kendisinden 3 yaş büyük abisi, Miraç ile Furkan'ın dayısıdır. Özel bir kurumun muhabesebinde çalışmaktadır.
Emine Öztürk: Ayhan'ın eşi. Ev hanımıdır.
Semih Öztürk: Ayhan - Emine çiftinin ilk çocuğudur. Aralarındaki 2 yaş farkı olmaksızın kuzeni Miraç ile birbirlerinin yakın arkadaşlarıdır.
Sena Öztürk: Ayhan - Emine çiftinin ikinci çocukları. Abisi Semih ile aralarında 4 yaş vardır.
Merve Aydın: Metin'in kendisinden 9 yaş küçük kız kardeşi, Furkan ile Miraç'ın halasıdır. Hayatın eğlenceden ibaret olduğu düşüncesi ile yaşar. Üniversiteye başlasa bile bırakmıştı. Daha rahat yaşam süreceği düşüncesi ile de annesi ile babasının yanından abisinin yanına taşınmıştır.
Türkan: Metin'in villasındaki yıllarca çalışmış hizmetçileridir.
İbrahim: Furkan ulaşım işini halleden Metin tarafından tutulmuş özel şoförleridir.
Melis: Furkan'ın eşi.
Yağmur: Miraç'ın eşi.
▪︎
☆
▪︎Kitabın içeriği ile ilgili de kısa bir bilgi vereceğim. Bunu maalesef çok fazla yaşadığım için gelecek okuyucularda yaşanmaması adına yazıyorum:
Kitabın içeriği bir günümüzü anlatırken bir geçmiş zamana değinecek bir süre. Bir yerden sonra ise geçmişi bıraktığımız yerden alıp ta günümüze kadar geleceğiz.
Karakterlede belirttiğim üzere ikizlerin ikisi de evli, onların eşlerini de tanıttım. İlk bölümde ise 24 yaşındalar. Tabi karşılaştıkları zamanı anlatmak için 14 yaşlarına da gideceğiz.
Biraz karışık gibi görünüyor ama anladığınız anca çok basitleşiyor :))
Gelecek yorumlar için diyorum ki: Evet ikizlerimiz evli çünkü ben karakterleri de belirttim.
Küçük de değiller 1994 doğumlular. Ben sadece 2008 yılından ta günümüze (2020) geleceğim.
Bir yanlış anlaşılma olmasın.
Keyifli okumalar 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İkiz Meselesi [Tamamlandı ✔]
Teen FictionHenüz 1 yaşlarındaydılar anneleriyle babaları ayrıldıklarında. Ayrı ayrı büyüdüler, birbirlerinden bihaberdiler. Derken kader hiç ummadıkları bir anda ve bir mekanda karşı karşıya getirdi onları. 14,5 yaşlarında gerçekleşen bu olay hayatlarındaki dö...