Ráno. Znova pondelok a začiatok nového týždňa. Dotrepem sa do kúpeľne, kde si spravím rannú hygienu, učešem sa a vlasy si nechám voľne rozpustené. Otvorím skriňu, z ktorej vytiahnem čierne rifle s vysokým pásom a k tomu biele tričko a obľúbenú čiernu koženku. Obujem si svoje čierne nike botasky, vezmem tašku, zamknem za sebou a smerujem do školy.
Dorazím pred školu, kde už stojí moja najlepšia kamarátka.
,,Ahoj Ashley." objímem ju.
,,Ahoj Beth." pozdraví ma a usmeje sa.
,,Ideme do triedy?" spýtala som sa.
,,Môžeme." otvorili sme vstupné dvere do školy a šli sme do svojej triedy. V triede sme zatiaľ boli len my dve. Samozrejme, chalani dôjdu dobre, že nie, minútu pred začiatkom hodiny.
,,Poďme na chodbu." povedala som Ashley a sadli sme si na lavičku pred našou triedou.
,,Tak čo Beth? Ako sa máš?" spýtala sa ma a nohy si vyložila na lavičku. Typická Ashley.
,,Ále, ujde to a ty Ashley?" usmiala som sa.
,,Ja sa mám dobre."
,,Tak to som rada..." nenechala ma dopovedať.
,,Vieš... asi sa rozídem s Danielom." povedala potichu. Pozrela som sa na ňu s vypúlenými očami. Veď im to pekne klapalo, všetko. Tak čo sa stalo? Nechce sa mi tomu veriť.
,,Prečo? Veď vám to spolu klape. Čo sa stalo?"
,,Áno, klape. Alebo, lepšie povedané, klapalo. Už si nerozumieme ako na začiatku. Vôbec..."
,,Fúha. To zo dňa na deň? Alebo sa niečo stalo?" spýtala som sa jej.
,,Už sa nevieme ani len normálne porozprávať..."
Tak toto som fakt netušila. Vážne sa moja najlepšia kamarátka chystá rozísť s chalanom, s ktorým fakt dokonalo vychádzali a skvelo sa k sebe hodili?
,,Poďme radšej na hodinu, pretože nás angličtinárka zabije." šli sme si do triedy po učebnice a šli na druhé poschodie, kde sme mali mať hodinu angličtiny.
Hneď z rána rozmýšľať nad všelijakými úlohami, rozprávať sa po anglicky a učiteľka vás bude terorizovať rôznymi otázkami, kde skoro polka triedy na ňu len čumíme, čo od nás chce. Sme skvelí angličtinári, však?
,,Good morning." pozdravila nás učiteľka angličtiny.
,,Good morning." odzdravili sme ju tiež a s nechuťou sme vošli do učebne. Už vidím, ako prekrúca očami, ak nebudeme niečo vedieť.
***
,,A nezabudnite na domácu úlohu!" zvolala, keď sme už odchádzali preč z učebne. Aj tak si ju nikto nespraví. Ako vždy. Zasmiala som sa nad tou myšlienkou.
,,Čo robíme dnes po škole?" spýtala som sa od Ashley.
,,Skočme do kníhkupectva!" zvolala Ashley s radosťou.
,,Súhlasím, ty potvora." vyplazila som na ňu jazyk.
Áno, ja a Ashley sme také dve šialené baby, ktoré si neskutočne rozumejú. S nikým v živote, som si nerozumela tak, ako s ňou. Obe sme milovali knihy. Obe sme milovali citáty. Obe sme boli šialené. Mali sme rovnaké názory skoro na všetko. Za to dievča by som dala aj ruku do ohňa.
,,Znova máme hodinu hore na poschodí?" unavene sa spýtal spolužiak.
,,Bohužiaľ, áno..." vzali sme si veci z triedy a šli hore.
,,Tieto schody ma raz zabijú." prekrútila očami Ashley a chytila sa steny na ľavej strane.
,,Nebuď padavka, zdvihni ten tvoj zadok. Nemáš osemdesiat rokov." zasmiala som sa a drgla do nej.
,,Veď mám sedemdesiatdeväť. Do osemdesiatky mi chýba už len necelý rok." snažila sa tváriť vážne a ja tiež.
,,My sme také kravy." už som nevedela udržať ten vážny výraz a začali sme sa nahlas smiať.
,,Tomu ver." povedala pomedzi smiech Ashley.
***
Konečne bol koniec školského dňa a my sme sa z horného poschodia dotrepali dole.
,,Konečne koniec mučenia." povedala nadšene Ashley.
,,Dnes sa aj celkom dalo."
,,Angličtinu som prežila, takže v pohode." zasmiala sa. ,,tak ideme do toho kníhkupectva." ruku si prehodila cez moje plecia a šli sme.
Bez tejto mojej najlepšej kamarátky si fakt asi neviem predsaviť svoj život. Podržala ma vždy, keď som potrebovala, stála pri mne, obraňovala ma. Samozrejme, že aj ju. Proste, kamarátky na život a na smrť.
Ahojté. Tak začala som písať niečo nové. Všetko sa dozviete v pravý čas. Love you guys!
Vaša brunet🖤
YOU ARE READING
Ona a On
RomanceAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤