,,Mami, prepáč, že som ti nebrala mobil, ale pracovala som." povedala som mame do telefónu, keď som jej konečne zavolala.
,,Myslela som si, zlatko. Ako to išlo?"
,,Úplne v pohode."
,,Tak to som rada. Len sme s ockom chceli vedieť, či si nastúpila a ako to ide."
,,Ďakujem mami."
,,Nie je za čo."
,,A čo vy?"
,,Máme toho dosť, neviem, či sa nezdržíme ešte dlhšie, ako sme predpokladali."
,,Hm, chápem. Veľa práce."
,,Tak, tak zlatko."
,,Tak nechám vás oddychovať. Aj ja si idem dať sprchu a spať, pretože ráno znova vstávam."
,,Držíme palce Beth. Ľúbime ťa."
,,Aj ja vás mami." zložila som a napila sa vody. Rozsvietil sa mi mobil. Prišla mi sms-ka. Bola od Tea.
"máš čas?"
"Mám. Prečo?"
"poďme spolu von."
"Prečo nejdeš von s tou, s ktorou si sa dnes olizoval v meste? :)" dal len videné. Jasné, odpísať už na také veci netreba. Určite bol prekvapený. Mobil som nechala na stole a šla sa osprchovať. Po sprche sme ešte s babami dali skupinový hovor, ako skoro vždy a šla som spať.
Teo
Poznáte to? Keď nemôžete v noci zaspať za nič? Myšlienky máte úplne inde a snažíte sa toľko nerozmýšľať. V kuse som ju mal pred očami. Jej oči, jej tvár, jej pery. Ju celú. Bože môj... ako? Prečo? Pýtal som sa samého seba. Ja viem, že je úplne iná ako ostatné. A sám si nedokážem vysvetliť ako iná. Nedokážem si vysvetliť vôbec nič. A už vôbec nie to, že sa nepoznáme a dokážeme sa tak navzájom čítať. Áno, bojím sa. Bojím sa, že sa do nej zaľúbim. Alebo už som? Ach, bože... ja neviem. Fakt neviem.
Chytal som sa za hlavu. Snažil som sa nerozmýšlať, ale nešlo to. Už som bol doslova zúfaly z toľkého rozmýšľania. Ale nedokázal som to nijako ovplyvniť. Už o šiestej ráno som šiel behať. Nedokázal som spať. Spal som možno tri hodiny. Viac nie.
Ranný beh mi pomôže vždy. Sústredim sa na beh a na nič iné. Alebo keď idem do fitka. Nerozmýšľam nad ničím. Len ja a cvičenie.
O jedenástej som šiel s Kenom na kávu. Potreboval som sa aspoň niekomu vyrozprávať.
,,Nazdar kámo." podal mi ruku.
,,Čau. Sadni si. Objednal som nám kávu."
,,Ďakujem... tak čo? Ako sa máš?"
,,Ále, ani mi nehovor. Celé noci nespím."
,,Trpíš nespavosťou či čo?"
,,Aj to by bolo lepšie ako toto..."
,,Ako čo?"
,,Ide o ňu..." povedal som a prstom klopkal o stôl.
,,Počkaj..." usmial sa. ,,Beth?"
,,Hej, ona."
,,To dievča ti pobláznilo hlavu."
,,Ken... nepoznám ju, ona mňa tiež. Teda, no. Spoznali sme sa. Ale aj to na začiatku. Vôbec sme sa nepoznali a dokázala ma čítať. A je to vzájomné... vtedy na tej oslave u nej doma, keď som ju pobozkal, myslel som, že sa zbláznim. To dievča je úplne iné ako ostatné. Je ako nejaká hádanka a ja sa snažím rozlúštiť ju. To dievča trpelo a teraz sa kvôli jednému hajzlovi bojí mať vzťah, alebo ako to mám nazvať."
,,Pozri Teo... Ashley mi o nej vravela. To dievča je anjel, rovnako ako Ashley. Oni dve sú kamarátky od strednej. Vždy pri sebe stáli. Jedna o druhej všetko vie. Boli pri sebe v dobrom, aj v zlom. Viem, aj o tom jej bývalom. Podviedol ju a ona to videla... no poviem ti, nezávidim jej. Niečo spoločné určite mať musíte, inak by ste sa takto, ako vravíš, čítať, nevedeli."
,,Asi máš pravdu. Niečo tam byť určite musí."
,,Ak by nebolo, ver mi, nedokázali by ste takto sa čítať." zasmial sa. ,,prečo mi to slovo čítať, príde blbe?"
,,Kašli na to, proste sa čítame." zasmial som sa tiež.
,,Už by si si konečne mohol priznať, že sa ti páči, že si z nej mimo a že si sa do nej pravdepodobne buchol. Zaslúžiš si byť konečne šťastný. A možno Beth ťa šťastným dokáže spraviť. Po tých sklamaniach a tých báb, ktoré ťa chceli len na jedno, by si si fakt zaslúžil niekoho, ako Beth. Máte to skoro rovnaké. Sklamali ju, sklamali teba."
,,Dobre, páči sa mi, som z nej mimo a pravdepodobne som sa do nej buchol. Spokojný?" napil som sa kávy. ,,si jediný, kto o mne vie všetko a vážim si, že mi pomáhaš. A hej, chcel by som byť konečne šťastný. A tebe to prajem tiež, to vieš. Pretože Ashley a ty ste sa naozaj našli kámo."
,,A čo ty vieš? Možno práve Beth, je tvoj osud a tá pravá pre teba." usmial sa a odpil si z kávy.
Ken asi o hodinu šiel za Ashley, tak som sa rozhodol, že pôjdem domov. Pozeral som televíziu, trošku si aj zdriemol. Okolo šiestej som sa rozhodol ísť do fitka, zacvičiť si. O siedmej som stál pri jednom stánku, kde som si kúpil vodu, pretože mi došla.
,,Čau zlato." počul som hlas mierený na mňa. Toto mi poslal sám diabol. Bola to moja bývala, Sienna.
,,Bože môj. Čo ty tu chceš?"
,,Všimla som si ťa, tak som ťa chcela pozdraviť... stále vyzeráš na zožratie."
,,Nechaj si to pre seba."
,,Neprídeš na návštevu?" spýtala sa ma a ruku si dala na moju hruď.
,,Nie, nemám záujem, ďakujem." chytil som jej ruku, chcel jej ju dať preč, ale ona využila situáciu a pobozkala ma. Samozrejme, som jej ten bozk neopätoval a hneď ju od seba odstrčil. Nechcel som byť zlý, hnusný a podobne, pretože na ženy ruky nedvíham.
,,Nemáš záujem?... ale tvoje pery chutia stále rovnako."
,,Ľutujem, že si niekedy mala možnosť spoznať ako chutia." otočil som sa na odchod a ešte zakričala:
,,Aj tak by si bol znova len na pár nocí!" po tomto som sa cítil využitý a mal som chuť hrešiť, ale radšej som sa iba nadýchol a šiel domov.
Keď som tak sedel doma, za pultom, ktorý mám v kuchyni, tak som rozmýšľal a napísal Beth. Mala čas a už som si myslel, že so mnou pôjde aj von, ale... jej odpoveď ma dostala. Radšej som jej ani neodpísal a šiel do izby, spať.
Ďalšia! Tak ako sa Vám páčila? Vaša brunet🖤
CZYTASZ
Ona a On
RomansAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤