,,Dobrý deň milí žiaci. Dnes budem vašou sprievodkyňou, v tomto kaštieli. Dúfam, že sa vám môj výklad bude páčiť a porozumiete všetkému, čo poviem. Prejdeme si všetky miestnosti v tomto kaštieli a o každej si povieme zopár vecí. Tak poďte za mnou." ja s babami sme boli úplne vzadu, ako vždy. Tam môžeme furt kecať.
,,Už teraz ma to nebaví." zasmiala sa Madison.
,,Lebo nás hej, však baby?" pokrútila očami Juliet.
,,Veľmi." zasmiali sme sa.
,,Tu máme izbu..." začuli sme našu sprievodkyňu, ale naďalej sme sa s babami potichu rozprávali.
,,Ashley, kedy sa chceš porozprávať s Danielom?" spýtala som sa jej.
,,Asi dnes, keď skončíme. Mohli by ste ma počkať, potom v parku."
,,Samozrejme, že ťa počkáme." usmiala som sa.
,,Ďakujem." prikývla.
***
Celá táto exkurzia nás skoro unudila k smrti. Keď sme vyšli z budovy, normálne sme si všetci vydýchli.
,,Konečne domov." vzdychol si spolužiak.
,,Tomu ver. Konečne." prikývol Lucas.
,,Daniel? Môžeme sa porozprávať?" začula som hlas Ashley.
,,Uhm, hej..." odpovedal jednoducho.
,,Dobre, tak ak dôjdeme späť do školy, tak v parku, môžeš?" spýtala sa ho.
,,Jasné." prikývol a šiel za kamošmi.
,,Neboj sa Ashley. Porozprávate sa a uvidíš." povzbudzovala som ju, spolu s babami.
,,Pravdu? Je mi jedno ako to skončí, pretože si už nerozumieme, nedokážeme sa ani porozprávať. Porozprávame sa, ak povie nie, tak nie a ak áno, tak sa to pokúsime napraviť. Ak nie, vravím... každý pôjdeme vlastnou cestou."
,,Máš pravdu. Nech to dopadne ako koľvek, sme tu pre teba." objali sme ju. Ja, Madison aj Juliet.
,,Som za vás šťastná baby." šepla Ashley.
,,Aj my za teba."
***
,,Tak žiaci, dúfam, že sa vám dnešná exkurzia páčila a uvidíme sa zajtra v škole. Dovidenia, môžte ísť." usmiala sa naša triedna a konečne nám dala voľnosť. Mali ste vidieť ten výdych, ktorý vyšiel z každého žiaka, ktorý tam stál.
,,Ashley, choď. Stojí tam." povedala som jej a povzbudene som ju chytila za rameno.
,,Idem tam. Počkajte ma tu, ja sa hneď vrátim..." dodala a šla za ním.
Ashley
Šla som za Danielom. Vedela som iba, že sa to buď skončí dobre, alebo rozchodom. Ale bude to tak, ako to má byť. Nechcem byť vo vzťahu už len zo zvyku. Nechcem byť vo vzťahu, v ktorom to už nie je tak, ako má.
,,Tak začni Ashley." povedal mi Daniel. Nadýchla som sa a začala rozprávať.
,,Pozri Daniel... sám vieš, že to medzi nami nie je ako na začiatku. Neviem čo presne sa medzi nami pokazilo, ale neviem ani čo s tým mám robiť. Neviem čo mám robiť. Ale viem jedno... ak necítime to, čo na začiatku nášho vzťahu, mali by sa naše cesty rozísť. Kľudne mi povedz, ak niekoho máš, ja sa nebudem hnevať. Ja budem šťastná aj za teba, keď si to šťastie nenašiel so mnou. Nechcem vzťah, v ktorom by sme boli už len zo zvyku. To fakt nie..."
,,Máš pravdu Ashley... nie je to medzi nami ako na začiatku. Nevieme sa ani normálne porozprávať. Asi to všetko už vyprchalo, čo ma mrzí. A..." na chvíľu prestal rozprávať. Čakala som, čo povie, aj keď som asi vedela, čo chce povedať. ,,Áno Ashley... spoznal som sa niekým, pri kom sa mi znovu rozbúchalo srdce ako pri tebe na začiatku. Je mi to ľúto..." bum! Vedela som to. Vedela som, že v tom je iná.
,,Tušila som to Daniel. Ale som šťastná, že si šťastný. Prajem vám to..." otočila som sa na odchod. Niečo chcel povedať, ale odišla som.
,,Ashley, si v poriadku?" spýtali sa ma baby, keď som šla smerom k ním. Len som prikývla a chcela ísť čo najďalej od toho parku.
Áno, bolo mi z toho na nič. Ale to je logické, nie?
Áno, chcelo sa mi aj plakať a zadržiavala som slzy zo všetkých síl. Ale taký je život. Hlavne, že mám pri sebe moje dievčatá, ktoré ma podržia vždy, keď to potrebujem a za to im budem dokonca života vďačná.Dobrý večer! Tak pridávam Vám sem novú kapitolu🖤Čo hovoríte? Poteší ma každý coment aj vote🖤
Vaša brunet🖤
YOU ARE READING
Ona a On
RomanceAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤