,,Budíček dokáže byť aj vážny." provokovala som ho.
,,Budíček? Fakt ma tak teraz budeš volať?" hlavu naklonil nabok.
,,A nie si? Aký normálny človek zobudí niekoho o treťej ráno?"
,,Myslel som si, že si hore."
,,Normálny človek o treťej ráno spí."
,,Takže som nenormálny, pretože som na teba myslel?" spýtal sa tichým hlasom. Počkať, čo? On na mňa myslel? Jasné...
,,Neverím na sladké reči. Už viac nie..." šepla som.
,,Myslíš si, že srandujem? Že ti hovorím sladké rečičky?"
,,A nie ste všetci rovnaký?" bol pri mne neskutočne blízko a priblížil sa ešte viac. Z toho sa môj dych zrýchloval.
,,Bolo ti veľmi ublížené. Niekto ti zlomil srdce... a nielen raz."
,,Čítaš ma..." šepla som. Tentokrát bol on ten, ktorý čítal mňa a nie ja jeho. A to ma desilo. Dokázali sme sa čítať, aj keď sme o sebe nevedeli vôbec nič.
,,Doslova ma desí to, ako to robíme. Ako sa nepoznáme a ako sa dokážeme čítať." šepol mi do ucha. Mala som z neho zimomriavky.
,,Myslíš, že mňa nie?" spýtala som sa ho zo zatvorenými očami.
,,Nezatváraj oči. Pozri sa do tých mojich." dotkol sa mojej tváre a prstom mi pohladkal líce. Jeho dotyk vo mne niečo vzbudil. Otvorila som oči a pozrela sa do tých jeho. Bojím sa, že sa dokážem v jeho očiach stratiť. Desí ma to, čo povedal. Desí to aj jeho. To, ako sa dokážeme čítať a pritom sa nepoznáme.
,,Teo..." šepla som, keď ruku položil na môj krk a približoval sa ku mne.
,,Beth... od kedy som ťa videl, nedokážem na to prestať myslieť. Na to, ako si ma čítala. Na to, aká si odvážna. Nikdy som nepoznal ženu, ako ty."
,,Veď ma nepoznáš." povedala som.
,,Nie? Tak čo to vzájomné čítanie?"
,,Ja... neviem si to vysvetliť."
,,Myslíš, že ja áno?" rukou skĺzol k tej mojej a preplietol si so mnou prsty. Pozrela som sa na naše prepletené prsty a následne na neho.
,,Nezaľúbil si sa do mňa. Ani to neskús povedať, pretože to tak nie je."
,,A čo ak je?" jemne mi stisol ruku. ,,pozri sa do mojich očí a povedz, čo tam vidíš. Práve teraz, v tejto chvíli."
,,Najradšej by si ma pobozkal, ale bojíš sa. Najradšej by si mi povedal, ako som ti pobláznila hlavu, ale nepovieš to a radšej si to nechávaš pre seba. Dokonca to nepovieš ani svojmu najlepšiemu kamarátovi, Kenovi." možno zo mňa vravel alkohol, alebo to tak vážne bolo.
,,Máš úplnú pravdu. A aj to spravím." chytil ma okolo pása a priložil svoje pery k tým mojim. Vôbec som to nečakala. Vôbec som nevedela, čo spraví. Ruky som si obmotala okolo jeho krku a spolupracovala s ním. Neviem, prečo, ale cítila som, že to tak má byť.
Teo
Šiel som do kuchyne a našiel tam pani odvážnú - Beth. Sedela tam a jedla chipsy. Očividne som ju vystrašil, aj keď som to nemal v pláne. Provokovala ma, ale aj napriek tomu sa mi páčila.
Bolo jej veľmi ublížené, cítil som to. Videl som to v jej očiach. Desilo ma to. Desilo ma, ako som o nej vedel čo jej je. Desilo ma, ako ona vedela o mne. Najdesivejšie na tom bolo to, že sme sa skoro vôbec nepoznali a aj napriek tomu sme o sebe vedeli veľa vecí.
A to čo povedala, bolo úplne do bodky presné. Chcel som ju pobozkať. Chcel som hrešiť už len za tie jej oči. Chcel som hrešiť za tie jej pery, ktoré som nemohol okúsiť. Ale keď to povedala, už ma nič nezastavilo a musel som ju pobozkať. Keď si ruky obmotala okolo môjho krku, bol som prekvapený. Nečakal som takú reakciu. Myslel som si, že mi jednu vylepí a pošle ma kade ľahšie, ale toto bolo oveľa lepšie.
,,Teo..." odtiahla sa odo mňa a zrýchlene dýchala. Rovnako, ako aj ja.
,,Mlč, prosím."
,,Nezaľúbil si sa, iba..." umlčal som ju bozkom. Následne som sa od nej odtiahol.
,,Môžeš byť prosím ťa ticho? Nevidíš do môjho vnútra, nevieš či som sa zaľúbil alebo nie. Viem to iba ja."
,,Budeš ma chcieť len na chvíľkové pobláznenie. Cítim to..." šepla a sklonila hlavu.
,,Bože môj, prečo si to myslíš?" zdvihol som jej bradu tak, aby sa mi pozerala do očí. ,,vôbec to tak nie je. Nedokážem ťa dostať z hlavy, od kedy som ťa prvýkrát videl."
,,To mi niekto vravel aj predtým."
,,Ale ja nie som ten niekto." pohladkal som ju.
,,Pil si. Zajtra na mňa zabudneš."
,,Prečo ste vy ženy, tak komplikované?"
,,Bez nás by ste boli stratený." dala si ruky na moju hruď, pobozkala ma, jemne ma od seba odtlačila a odišla.
Pobozkala ma. Sama od seba. Kusol som si do dolnej pery, napil sa čistej vody a šiel za Kenom do obývačky.
,,Ken? Odchádzam. Ideš aj ty?" spýtal som sa ho. Bol tak trošku na mol.
,,K-kam ideš tak skoro?" spýtal sa ma.
,,Preč. Ideš alebo ostávaš?"
,,Ostávam." povedal a pobozkal Ashley.
,,Počkaj Teo, čo sa stalo? Kam ideš?" spýtala sa ma Ashley.
,,Bozkával som sa s tvojou kamarátkou. Spokojná?"
,,Ty a Beth?" doslova jej šli vyskočiť oči.
,,Majte sa." povedal som a šiel sa obuť.
,,Bež za ním Beth!" počul som, ako zakričala Ashley.
,,Kam ideš?" spýtala sa ma Beth, keď som si obliekal koženku.
,,Preč?"
,,Na otázku sa neodpovedá otázkou, budíček."
,,Pozri, ak si myslíš, že ťa chcem len na chvílkové pobláznenie, tak sa mýliš. Myslíš si, že všetci sú rovnaký len preto, že teba sklamali. Ale nehádž každého do jedného vreca." otvoril som dvere a šiel k svojmu auto. Šla za mnou.
,,A nechceš? Chceš so mnou žiť dokonca života až kým nezomrieme?"
,,Si opitá." otváral som auto.
,,A ty nie? Veď si mi naznačoval, že si sa do mňa zaľúbil, budíček."
,,Nevieš čo vravíš. Ja som to všetko vravel vážne a ty si myslíš, že žartujem len preto, že som si dal pár pohárikov a pretože si myslíš, že každý je taký istý."
,,A nie si?" postavila sa predo mňa.
,,Pozri sa mi do očí a odpovedz si sama, či som alebo nie."
,,Pravdou je, že si iný ako ostatní. Ale nevrav mi, že si sa do mňa zaľúbil, pretože to bude zvláštné."
,,No vidíš... a prečo? Nepoznáš niečo také, ako láska na prvý pohľad?"
,,Nepozeráš náhodou príliš veľa zamilovaých filmov?" zasmiala sa.
,,Nie, ale ty si mi úplne pobláznila hlavu." pošepkal som jej. Zhlboka sa nadýchla. ,,a najradšej by si chcela, aby som teraz neodišiel, ale idem. Ale neboj sa, ešte sa stretneme."
,,Si idiot." šepla mi.
,,Dobrú noc slečna odvážná." nastúpil som do auta, naštartoval a odišiel.
Tak dnes ešte jedna❤️Čo hovoríte? Dobrú noc. Vaša brunet🖤
BINABASA MO ANG
Ona a On
RomanceAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤