Večer som sa zobudila uprostred sna. Viem, že sme tam boli všetky baby a ja som tam stála s jedným chalanom. Nevidela som mu do tváre. Nevedela som kto to je. Zobudila som sa a bola spotená. Šla som sa napiť vody a pozrela sa na hodinky. Bolo skoro päť. Keď už som bola hore, napadlo ma, že vrátim Teovi to, že ma zobudil predvčerom o treťej. Tak ja ho zobudím o piatej.
"Dobré ráno budíček." odoslala som.
"fakt? o 5 ráno?" odpísal mi. S úsmevom na tvári som zaspala znova.
Zobudila som sa asi okolo deviatej. Spravila som si rannú hygienu, vlasy si dala do drdolu a hodila na seba tepláky. Šla som si zabehať. Vzala som si slúchadka, mobil strčila do vrecka na mikine a dala si pár kôl na ulici, kde bývam. Ale ešte predtým som si prečítala správy, ktoré mi napísal Teo, keď som ho zobudila a šla spať.
"dobré ráno a neodpisuješ?"
"haló, slečna odvážná."
"to fakt len dobré ráno budíček a neodpisuješ?"
"tak ďakujem, že si ma zobudila."
Aspoň vie, aké to je, ak niekoho zobudí uprostred noci. Dala som si do uší slúchadlá a s úsmevom na tvári šla behať. Po dvoch kolách ma zastavilo zvonenie môjho mobilu. Neznáme číslo. Zodvihla som to.
,,Prosím?"
,,Dobrý deň slečna Stevensová. Pri telefóne McGrayová. Prijali sme vás na pozíciu projektantky. O týždeň začínate."
Počula som dobre? Prijali ma? Vážne?
,,Bože, ďakujem. Hrozne ste ma potešili." tešila som sa.
,,To som rada. Ešte vám pošlem presný čas, o koľkej sa stretneme o týždeň."
,,Budem čakať."
,,Teším sa na spoluprácu. Dopočutia."
,,Aj ja. Ďakujem." zložila som.
Hneď som išla volať babám cez skupinový hovor a s behom šla späť domov.
,,Baby? Prijali ma! O týždeň začínam pracovať."
,,Tak to je super!"
,,Gratulujeme!"
,,Ďakujem Ashley."
,,Nie je za čo."
,,Ale mali by sme to osláviť." navrhla Mad.
,,To je pravda. Ďakujem za nápad Mad." povedala som.
,,Tak kedy a kde?" spýtala sa Jul.
,,Dnes, u mňa doma. Len vy a ak chcete, doneste si tých svojich kamošov a Jul, ty kľudne Nicolasa."
,,Bomba nápad."
,,Super. Tak okolo šiestej sa vidíme."
,,Dobre, budem vás čakať." zložila som a šla dovnútra domu.
Spravila som poriadok, dala do poriadku obývačku a hlavne kuchyňu, keďže poznám baby. Šla som sa osprchovať, vyžehliť si vlasy a prezliecť sa. Ešte predtým ako prídu, som musela ísť do obchodu, nakúpiť chipsy a podobne. A samozrejme, aj pár flašiek alkoholu, keďže dôjdu aj traja chalani. Teo, Nicolas a Ken.
Chipsy, flaše s alkoholom a tieto volovinky boli na svojom mieste, teda na stole v obývačke a samozrejme aj v kuchyni. Pripravila som im jednohubky, keďže viem, že baby to zjedia vždy.
O pol šiestej sa mi domom rozoznel zvonček. To určite budú oni. Šla som otvoriť vchodové dvere. Nemýlila som sa. Boli to oni.
,,Ahojte." objala som baby.
,,Ahóóój."
,,Poďte dovnútra." povedala som všetkým.
,,Ahoj Beth." objal ma Nicolas. ,,gratulujem."
,,Ďakujem." baby už boli v obývačke. Tie sú rýchle, čo?
,,Zdravím ťa Beth, gratulujem." podal mi ruku Ken.
,,Ďakujem."
,,Flaše odnesiem do kuchyne."
,,Dobre, kľudne." usmiala som sa.
Hádajte, kto bol posledný? Ak ste si typli, že Teo, nemýlili ste sa. Bol to on.
,,Gratulujem slečna odvážná."
,,Ďakujem budíček." chcela som ísť za ostatnými do obývačky, no chytil ma za ruku a otočil si ma späť k sebe.
,,Mňa neobjímeš?" pozrel sa mi do očí. Zase tie jeho oči...
,,Prestaň prosím ťa." zasmiala som sa, vytrhla sa mu z ruky a šla za ostatnými.
,,Oslavujeme?" spýtala som sa báb v obývačke.
,,Že váhaš!" otvárala fľašu Madison.
,,Dones poháre!" nakázala mi Jul.
,,Dobre dievčatá, len pomaly." zasmiala som sa a šla po poháre.
,,Nesú sa poháre." položila som sedem pohárov na stôl v obývačke. Madison naliala do každého.
,,Tak na našu Beth!" zvolala a zdvihla pohár. Pozrela som sa pred seba a o pár metrov ďalej stál Teo s pohľadom upreným na mňa. Len som zdvihla pohár na náznak štrngnutia a vypila ho na ex. Rovnako, ako všetci.
,,Hudbu!" Ashley prepojila mobil na televíziu a zapla pesníčky. Tak dnes budeme hore asi dlho.
Tancovali sme všetky baby v kruhu, v obývačke. Chalani si popíjali a pozerali sa na nás. Tak tí budú v moci alkoholu asi skôr, ako my baby.
Po asi desiatich minútach tancovania a pitia zároveň sme si sadli. Ja priamo vedľa Tea.
,,Malá výdrž, čo?" provokoval ma.
,,Čudoval by si sa."
,,Podľa toho, v čom to myslíš ty. Ja myslím v tancovaní."
,,Ty si idiot." drgla som do neho.
,,A možno som."
,,Možno? Určite."
,,Nazdravie baby!" štrngla si so všetkými Madison.
Asi po hodine som už fakt cítila, že v mojej krvi prúdi alkohol, pretože sme pili asi rýchlo. Šla som do kuchyne a jedla chipsy. To pomohlo.
,,Sama v kuchyni?" ozval sa hlas za mnou. Skoro som dostala infarkt. Bol to Teo. Postavila som sa zo stoličky a postavila sa ku kuchynskej linke.
,,Ty si vážne idiot! Skoro som dostala infarkt."
,,Nemyslím si, že mám škaredý hlas." približoval sa ku mne. Oprel sa o stoličku oproti mne.
,,Ešte aj narcis."
,,Nemyslím si." sadol si.
,,Čo chceš? Načo si sem prišiel?" spýtala som sa ho a napila sa coly.
,,Hľadal som ťa."
,,Hľadal? Prečo?"
,,Len tak."
,,Klameš." usmiala som sa a pozrela sa mu do očí.
,,A zase..." postavil sa zo stoličky a približoval sa ku mne. ,,zase ma čítaš."
,,A teba to serie?" pozrela som sa mu hlbšie do očí.
,,Vôbec nie, len som prekvapený, že aj napriek tomu, že ma skoro vôbec nepoznáš, ma dokážeš čítať. Mám pocit, akoby som ťa poznal dlho a pritom to tak nie je a nedokážem pochopiť, prečo to tak je." šepol. Má rovnaký pocit ako ja. Prečo?...
Tak ďalšia❤️Čo hovoríte? Vaša brunet🖤
ESTÁS LEYENDO
Ona a On
RomanceAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤