Vedľa šéfky stál Teo. Čo tu ten chce? Prečo tu vlastne je? Ničomu som nechápala. Bola som úplne mimo z toho, kto tam stojí. Aj som zabudla, že stojím vo dverách, ktoré drží Jack.
,,Si v poriadku Beth?" položil mi ruku na rameno.
,,S-som."
,,Tak si poďme sadnúť." ukázal rukou pred seba. Len som prikývla a šli sme si sadnúť.
Všetci sme sedeli v zasadačke, za obrovským stolom. Šéfka začala hovoriť.
,,Vítam vás tu všetkých, na tomto zasadnutí. Nebojte sa, nikoho nejdem prepúšťať, vyhadzovať, ani nič podobné." zasmiala sa. ,,ide tu o to, že... tu, môj syn Teo McGrey, preberá všetky moje povinnosti vo firme. Ja totižto odchádzam z firmy a prenechávam ju môjmu jedinému synovi." usmiala sa a pozrela sa na svojho syna.
Počkať, čo?! Teo, ten Teo, je jej syn? Neverím. Toto je len sen, však? Však, že môj šéf nebude ON? Však, že nie? Chytila som sa za hlavu, Jack si to všimol.
,,Si v poriadku?" chytil ma za ruku.
,,Ja ho poznám..." šepla som.
,,Jeho? Je vidieť, že je to nejaký namyslený idiot."
,,Nechaj to tak Jack. Ale neboj sa, som v poriadku." usmiala som sa na neho. Teo to videl, pretože som videla ten jeho pohľad. Môžme to nazvať pohľad sopky? Pretože myslím, že ochvíľu z tej žiarlivosti exploduje.
,,Teraz prenechávam slovo môjmu synovi." povedala šéfka a pozrela sa na svojho syna - Tea.
,,Zdravím vás. Volám sa Teo McGrey, prevezmem tu pozíciu svojej matky, pani McGreyovej, teda, vašej šéfky. Dúfam, že všetci budeme dobre vychádzať a rešpektovať sa." svoj pohľad nasmeroval na mňa. Len som zdvihla obočie a prekrútila očami. Určite tým myslel, že keď mi povie, aby sa odo mňa Jack držal ďalej, tak mu vyhoviem. Ach, toto bude ešte zaujímavá práca. Ešte tam niečo hovorili spolu aj so šéfkou, až sme nakoniec mohli odísť z tohto pekla.
,,Tak môžte odísť do vašich kancelárií. Ďakujem za všetko, za všetkých zamestnancov. Dúfam, že s mojim synom budete vychádzať. Ďakujem, môžete odísť." usmiala sa pani McGreyová. Všetci odchádzali zo sadačky, až naposledy som šla ja s Jackom. Prvá z miestnosti odišla šéfka.
,,Beth, môžte nachvílu?" zastavil ma jeho hlas. Teov hlas. Jack sa na mňa pozrel, len som prikývla a odišiel. Teo zavrel dvere a zatiahol žalúzie, aby dovnútra nebolo vidieť. Toto bolo ako v nejakom filme.
,,Čo chceš?" spýtala som sa. Bola som mu otočená chrbtom.
,,Stále mi chceš povedať, že s ním nič nemáš?" spýtal sa ma.
,,Zrazu mi tykáš? Pred pár sekundami si mi vykal." otočila som sa k nemu.
,,Nemeň tému. Na niečo som sa ťa pýtal."
,,Pozri, aj keby som s ním niečo mala, nič ťa do toho nie je. Rovnako, ako keď ja som sa ťa nepýtala, či niečo máš s hentou, s ktorou som ťa videla."
,,Už som ti povedal, že to bola moja ex a nič s ňou nemám a ani nikdy nebudem."
,,Je to tvoja vec." usmiala som sa.
,,Máš s ním niečo? Povedz mi to..." podišiel ku mne bližšie, no ja som stále šla dozadu.
,,Teo... nemám dôvod sa ti s niečim zdôverovať."
,,Ale ja to chcem vedieť... prosím." už som bola až pri stene. Sklonila som hlavu, no on mi ju zdvihol, ruku položil na môj krk a pobozkal ma. Vzdychla som a prehovorila:
,,Nič s ním nemám. Je to môj kolega..." šepla som. Dosiahol to, čo chcel.
,,Nevyzeralo to tak. Keď ti podržal dvere, keď ťa chytil za ruku, keď hádzal tie úsmevy." pozrel sa mi hlboko do očí.
,,Len mi blázniš hlavu. Vieš o tom?" spýtala som sa ho.
,,Nič ti nerobím. To ty... ty mi neveríš, že to s tebou myslím vážne."
,,Čuduješ sa mi?"
,,Pravdu?" spýtal sa ma a ja som prikývla. ,,hej, čudujem sa ti. Pretože si kvôli jednému debilovi myslíš, že sú všetci rovnaký."
,,Toho debila som mala ale kurva rada."
,,A mňa nemáš?" spýtal sa ma.
,,Máš pravdu. Mám, ale bojím sa."
,,Tak to so mnou skús. Celý týždeň som ti písal, neodpisovala si. Nevedel som sa kurva dočkať chvíle, kedy sem už prídem a budem ťa mať každý deň na očiach."
,,Teo... možno len potrebujem čas, neviem. Neviem čo od toho čakať. Vždy keď ťa vidím, prebehne mnou niečo, čo nedokážem opísať. Rýchly tep, srdce bije... a možno je to tak, že sa bojím priznať si, že som sa do teba totálne zbláznila. Len... ach." pokrútila som hlavou a objala ho. Objatie mi opätoval.
,,Ja si ťa nedám. Nechcem ťa stratiť, ani dať niekomu inému." dal mi bozk na vrch hlavy.
Ďalšia kapitola. Čo hovoríte? Vaša brunet
YOU ARE READING
Ona a On
RomanceAko to medzi nimi bude? Zaľúbia sa do seba? Bude pozde? Všetko sa dozviete v pravý čas 🖤