°•° Şeftali °•°

6K 293 38
                                    

Medya: Arda

(Uymuş mu sizce ?)

◇11◆

Kimden : Güneşimbebeğimm

Yaa çişim geliyor.

Mesajı okurken gülümsememi engelleyemedim. Gülerek cevap yazmaya başladım.

"Sevgilinle mi yazışıyosun sen ?"

Bora'nın gıcık sesini duyunca yüzümü telefonumdan kaldırdım. Dikiz aynasından bana baktığını görünce "Beni mi kesiyorsun sen ? " diye yapıştırdım cevabı.

Güneş'in hafif "ooo.." laması Arda'yı güldürdü. Altta kalan Bora beyimizde bana cevap veremedi. İçimden zafer kahkahaları atarken dikiş aynasından bana ölümcül bakışlarını gönderince bende boşta kalmayıp karşılık verdim. Sonrada telefonuma geri döndüm.

Ben : Altına yapmak istemiyorsan söylede dursun Bora .

O : Söyleyememmm.

Ben : Sakın bana utanıyorum deme.

O : Ya ama Arda burda. Çişimin geldiğini öğrenmesine gerek yok.

Ben : O zaman altına yap.

O : İkraaa. Pls. Pls.

Ben : Ne ?

Ben mi ?

Hayatta söylemem. Kendi işini kendin hallet.

Son mesajımdan sonra uzun bir süre cevap gelmedi. Uzun süre dediğimde 2-3 dakika. Mesaj gelince yine telefonuma döndüm. Ama telefonuma dönmeden önce tabikii Bora'ya baktım dikiz aynasından. Göz göze geldik. Kafasını hemen kaçırsada ben göreceğimi görmüştüm. Bana bakıyordu işte.

İkra hani o yeni aldığın ama topuğunun kırıldığı (Bora yüzünden ;)) ) ayakkabı var ya . Onu geri istiyor musun ?

Biraz düşündükten sonra bu teklife kayıtsız kalamadım ve hızlıca yanıtladım.

Tamam söylicemm ama ayakkabımı hemen istiyorum.

Kafamı telefonumdan kaldırdım. Dikiz aynasından Bora'ya baktım. Gözü yoldaydı.

"Şey ilk benzinlik ve benzeri biryerde durabilir miyiz ? "

"Niye ? " Öküzsün Bora illa çişim geldi mi diyim yanii ?

"Biraz düşünürsen Bora !! İnsanlar neden benzinlikte durur."

"Benzin almak için." dedi gülümseyerek. Bak bak bilerek yapıyor illa dedirtecek.

"Başka ?? " İnat ettim ben söylemeden o anlayacak. Anlamalı.

"Yiyecek içecek alm-"

"Aaa benzinlik .. Neden geçtin Bora yaa!! " Güneş acıyla inledi resmen.

"İkra hanım nedenini söylemedi Güneşcim o yüzden." dedi ve mavi gözlerini yoldan ayırıp aynadan bana baktı.

"Bak ileride de var onda dur." dedim.

"Abi dursana belliki kızın ihtiyacı var." Arda'da sonunda konuşmaya dahil olmuştu. Bak kibar çocuk azcık örnek al Bora.

Buna karşılık olarak Bora tek kaşını kaldırdı. Güneş koluma " cimcik " attığında bağırmamak için dudaklarımı ısırdım. Tamam pes ediyorum. Sırf o ayakkabılar için ama.

"Çişim geldi Bora . Tamam mı ? Oldu mu ?"

"Oldu." dedi ve yüzünde o sinir edici gülüşüyle benzinliğe giriş yaptı.

°•° °•° °•°

"Kızım bu çocuk senden harbiden hoşlanıyor bak." dedi Güneş sarı saçlarını lavobonun küçük paslı aynasında düzeltirken.

Belki size saçma gelebilir ama Güneş'ten birşey saklayamıyorum ben. Suçluluk duyuyorum nedense. Daha fazla içimde tutamadan söyleyiverdim.

"Güneş. Film izlediğimiz gece birşey oldu."

"Ben anlamıştım zaten benden birşeyler sakladığını." Çantasından çıkardığı rimeli bana doğrulttu ve "Anlat bakalım." dedi. Sonrada aynaya dönüp rimelini sürmeye başladı.

"Mutfakta sizden ayrılıp içeri girdiğimde bu bana bakmaya başladı. Ona hiç takmadam koltuğa oturdum ama bu öküz bakmaya devam etti. Sonra dedimki sen hayırdır ? " kendimi kaptırmış anlatırken Güneş aynaya bakmayı bırakıp şaşkın bakışlarıyla ve açık ağzıyla bana bakınca hemen toparladım. "Hayır hayır tabiiki öyle demedim. Bakışlarını üstümden çek rahatsız oluyorum falan dedim sonra buda çekemiyorum ki dedi. "

"Neee !! " Heycandan gözlerini kırpıştırdı ve sürmekte olduğu rimel gözünün üstüne bulaştı. Hiç aldırış etmeden bana döndü. "Kızım kesin kesin bu senden hoşlanıyor." Taşan rimeli silerken konuşmaya devam etti . "Ama ben dedim. Sizinkisi nefretten doğan bir aşk olur de-"

"Bir dakika ya ben ondan hoşlanıyorum diye birşey demedim ki. Ben onu sevmiyorum hatta nefret ediyorum."

"O yüzden burdasın ?" İşi biten rimeli çantaya tıkarken parlatıcıyı çıkardı bu sefer. Dudaklarını büzüp parlatıcıyı sürmeye başladı.

"Burdayım çünkü beyfendi ona bir borcum olduğunu söylüyor. Sırf iyilik yaptığı için karşılık bekliyor."

İşi bittiği için parlatıcıyı bana uzattı. Bir anlık tereddüt etsemde şeftali kokan parlatıcıyı aldım. Ben parlatıcıyı dudaklarıma sürerken Güneş konuşmaya başladı. "Ya bir düşünsene karşılık beklese neden daha büyük birşey istemesin. Yanında olmanı istiyor çünkü seni seviyorr. Sana aşık."

Parlatıcının kapağını kapatırken Güneş'e verecek bir cevap düşünüyordum. Doğru olabilir miydi ?

Güneş'in teorisini çürütecek bir karşılık ararken ödümü patlatan ve beni kurtaran korna sesini duydum.

"Bizi çağırıyorlar. Hadi gidelim." dedim ve dışarı çıktım. Karavana doğru yürürken Güneş koluma girdi.

"Yaa çok tarz giyinmemiş mi ?" Konuşma tonundaki leylalıktan Arda'dan bahsettiğini anlamıştım. Açık mavi kot bir gömlek altınada koyu mavi bir pantolon vardı. Şapkası ise aşırı tarzdı.

Karavana yaklaştığımızdan Güneş'e cevap veremedim. Arda sürücü kapısına arkasını yaslamış yüzü bize dönük Borayla konuşuyordu. Bora ise sadece sağ omzunu kapıya yaslamış yüzü Arda'ya dönüktü.

Bizde gelince "Hadi doluşun arabaya." dedi öküzümüz.

"Doluşmak nedir ya ??" diye söylene söylene arka kapıya doğru giderken Arda önüme geçti.

"İkra acaba öne yani benim yerime oturur musun ?" Şimdi bunu kıramaki ben. Ama yinede bu Bora ya katlanacağım anlamına gelmez.

"Şey.." diyecek oldum ki Güneş'in ölümcül bakışlarıyla karşılaştım. O bakışlar o an o kadar çok şey anlatıyordu ki. 'Hayır dersen seni öldürürüm. Seni yaşatmam İkraa. Ayakkabıları unut kızım.' vb.

"Tabii geçerim." dedim ani bir kararla.

"Çok teşekkür ederim." diyip çekici gülümsemesini yolladı ve Güneş'in yanına kuruldu.

Bende yeni yerime geçmek için kapı koluna asıldım. İlk denememde açamadım. İkincide başarısız oldu.

"Yaa bu sıkışmış." diye itirazla arkamı döndüğümde Bora'nın zaten arkamda olduğunu farkettim. O kadar yakındık ki yüzüne bakınca insanın içi bir tuhaf oluyordu. Dudaklarında yine o çarpık gülümseme. Gözleri sebepsiz yere hızlıca kalkıp inen göğsüme o Gözlerini dudaklarıma dikti. Ahh ! Bakışlarına içim gitti o an.

Gözüm dudaklarına kaydı. Dudakları hafif kıpırdadı. Ve o üzerimde tarifsiz bir his uyandıran ses tonunu kullandı. 

"Şeftali. En sevdiğim."

°•° °•°

Bu bölüm oldukça neşeli oldu dimi canlarr ?? Çünkü 2k olmuşuzz !! Hepinize kocaman teşekkürlerr !! Seviliyorsunuz. Öpücükler.

ArsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin