episode: 6

2.5K 258 17
                                    

"Yazım yanlışları olabilir, bölüm kontrol edilmemiştir."

Bölüm 6✘

Yazar

"Bay Min ile görüşmek istiyorum, müsait mi kendisi?"

Karakola gelmişti Selyn. Hem Hyunjin ile konuşacak, hem de Bay Min'e olanları bildirecekti.

Tüm bu olanlar onu çok boğmuştu. Belki inanmayacaktı, güvenmeyecekti ama en azından konuşmayı deneyecekti Selyn. Olanları bilmeliydi, bilmeye hakkı vardı.

"Şuanda müsait hanımefendi, odası sağdaki 2. Kapı."

Danışmana nezaketen hafifçe eğilerek teşekkür etti. Ardından adımlarını hızlandırdı.

Doğru kapının önünde durduğuna emin olduğunda, derin bir iç çekti. Belki de, dava bile edebilirdi. Korkunun ecele faydasının olmadığını düşünerek, kapıyı tıklattı Selyn. İçeriden gelen "Girin!" sesi kulağına dolduğunda, kapı kolunu yavaşça ittirip kapıyı açtı.

"Bayan Kim?" dedi Bay Min. İyice yerleştiği koltuğundan doğrulmuş, ayağa kalkmıştı.

"Buyurun lütfen."

Elleriyle işaret ettiği koltuğa oturdu Selyn. Direk konuya girmesinin iyi olacağını ve daha kolay olacağını hissetti.

Buruk bir gülümsemenin ardından, ilk defa konuştu.

"Konuşmamız gerekiyor Bay Min."

"Öyle mi? Bir sorun mu var?" Yüz kasları gittikçe gerilmiş, aynı zamanda ciddi bir ifade takınmıştı. Bu durum Selyn'i her ne kadar gerse de, konuya girdi.

"Eşim Hyunjin, beni aldatıyor."

Kaşları çatılmıştı Bay Min'in. En yakın arkadaşının böyle bir şey yapacağını düşünmemişti oysa ki.

"Gerçekten mi? Bu... iğrenç bir durum." dedi. "Eminim Lara beni aldatsaydı, kendimi çok kötü hissederdim."

Boğazı düğümlendi Selyn'in. Ne diyeceğini bilemedi. Bir süre suskunluğunu korudu fakat, Bay Min'e söylemezse, içi kesinlikle rahat etmeyecekti.

"Bakın Bay Min, size geldim çünkü.." dedi ve derin bir nefes aldı. "Çünkü bu biraz sizi de ilgilendiriyor."

Anlamamış bir tavır takındı. Hyunjin ve eşinin arasında olan bir şey, onu neden ilgilendirecekti ki?

"Anlayamıyorum, açık konuşun lütfen."

Selyn, etrafta gezdirdi gözlerini. Söylese mi söylemese mi bilemedi. Bay Min'in kendisi kadar acı çekmesini istemiyordu.

"Her neyse, boşverin. Kendi dertlerimle sizi çok boğdum, kalkayım ben artık." dedi. Cesareti kalmamıştı. Belki de bırakmamışlardı. Bay Min'in tepkisinden çok korkmuştu. Ne yapsa boştu sanki. Zaten ona inanmayacak, belki de defedecekti başından.

Yavaşça ayağa kalktı ve buruk bir gülümseme sundu Bay Min'e. Bay Min ise ne dese bilemiyordu. Kalbi kırık bir kadına ne denirse boştu. Sadece kalbinde bir yerde Hyunjin'e beslediği küçük de olsa bir kızgınlık vardı. Bir kadının kesinlikle üzülmemesi gerektiğini düşünenlerdendi.

Selyn'in arkasından kalktı ve nazikçe kolunu kavradı Selyn'in. Kendisini neyin ilgilendirdiğini merak ediyordu.

"Durun bir saniye." dedi. "Bir şey sorabilir miyim?"

Başıyla hafifçe onayladı Selyn. Bay Min ise kolunu tuttuğu Selyn'i yavaşça, bıraktı.

"Bu hikayenin beni ilgilendiren kısmını merak ediyorum. Söyleseniz, olmaz mı?"

Tebessüm etti Selyn.

"Ama eğer söylersem, üzüleceksiniz Bay Min." dedi.

Bay Min ısrar ettiğinde, dayanamadı ve kelimeler adeta firar etti ağzından.

"Hyunjin beni, eşiniz Lara ile aldatıyor Bay Min."

Hikaye hakkındaki düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın❤

Sizi seviyorum❤

Wrong¹ Marriages | myg.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin