Bölüm 15✘
[1 Hafta Sonra]
"Hastaneye yeni gelen cerrahtan haberin var mı?"
Üstünü giyinen Jiu'ya soru yönelttiğimde, bakışları anında bana döndü.
"Ne cerrahı? Kimmiş?" diye sordu şaşkınlıkla. Bir yandan da saçını düzeltiyordu.
"Erkek bir cerrah. Jeon Jungkook. Busan'dan atanmış."
Jiu'nun yüzü hızla düşerken, şaşkınlığını gizleyemedi. Ne olmuştu birden bire? Neden asmıştı yüzünü? Bir şey olsa mutlaka anlatırdı oysa ki. Benden ne gizliyordu?
"Ne oluyor sana?" diye sordum. "Benden gizlediğin, bilmediğim bir şey mi var?"
Gözlerimin tam içine bakıp inkar etmeye çalıştı. Komik... Yıllardır tanıdığım arkadaşım, beni oyuna getirmeye çalışıyor, bir şey olmadığına inandırmaya çalışıyordu.
"Bana yalan söyleme." dedim. "Gözlerini kaçırdığına göre bir tanışmışlığınız var!"
"Uzatma, Selyn." diye çıkıştı aniden. Agrasif tavırları şüphelerimi doğrularken, susarsam daha çok içine atacağını düşündüm. Onu benden başka kimse anlayamazdı.
"Kim bu adam? Ne yaptı sana?" dedim. "Neden saklanıyorsun? Neden yüzleşmiyorsun benimle?"
"Kim olduğu seni ilgilendirmez! Ne diye bulandırıp duruyorsun?"
Ani bir çıkışla bana karşı geldiğinde canının yandığını düşünmüştüm. Kim bu Jeon Jungkook? Adını duyduğunda neden bambaşka biri olmuştu?
Bu konuyu kapatmamak üzere aklımda tutuyorum..
Telefonumun çaldığını duyduğumda, koşarak salona yöneldim. Hastaneden arayacaklarını biliyordum. Bu yüzden kimin aradığına bakmadan telefonu açtım.
"Alo? Suç ortağım?"
Tamam, batırmıştım. Neden kimin aradığına bakmadıysam...
"Ah~ Yoongi? Neden aramıştın?"
Titrek çıkan sesim için binlerce lanet ederken, ona karşı duyduğum saf utangaçlığın beni yerin dibine gömmesine izin verdim. Ona karşı olan hislerimi daha fazla içimde tutamayacağımı hissediyordum.
Ya beni reddederse?
"Şu bir hafta öncesinden yapamadığımız kutlamayı yapmak için aramıştım. Bu akşam müsaitsen eğer, hem kutlama yapmak, hem de sana bir şey söylemek istiyorum."
Bunun bir randevu olduğunu düşünmeden edemiyordum.
Sevdiğim kişiyle bir randevu.
Tabii ki müsait olacaktım!
"Evet, müsaitim. Saat kaç gibi buluşuruz?"
İçimdeki heyecan, beni konuşurken bile zorlarken, düşündüğüm binlerce şey aklımı bulandırıyordu. Tıpkı bir çorba gibiydi beynim. Çokça, karışıktı. Ne yapsam, ne söylesem bilmiyordum.
"Akşam yedi'de seni alırım. Görüşürüz!~"
Telefonları kapattıktan sonra yanımdaki en yakın koltuğa oturup bir iç çektim.
Ben seninle ne yapacağım Jiu?
Akşam için henüz 4 saatim olduğunu farkettiğimde uzandım koltuğa. Yoongi'nin sosyal medya hesabına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong¹ Marriages | myg.
FanfictionPolis Memuru Min Yoongi ve Baş Hekim Selyn, onları aldatan eşlerinin yalanlarını ortaya çıkarmak için birlik olur. Not: İlk kitabım olduğundan her türlü saçmalık, anlam bozukluğu, yazım yanlışı vs. bulunabilir. Yargılamadan okursanız, beni çok mutlu...