Bölüm 9✘
"Demek planınız bozuldu, öyle mi? Sana söylemiştim demek istemiyorum ama... Sana söylemiştim."
Jiu kollarını kavuşturarak konuştu. Sesinde sezdiğim o tuhaf, ama güven verici hava, bu işten vazgeçmemi istediğini kulaklarıma ağır bir ninni gibi fısıldarken, Yoongi'den bir haber beklemeye karar verdim.
İçime sinen o derin hüzün tüm beynimi allak bullak ediyordu. Hyunjin'in bu kadar ileri gitmesini elbette beklememiştim. Ona karşı kurduğumuz bu acımasız plan içime acıtmaya henüz yeni başlamışken tüm bu olanlar, aklıma bir sürü kötü şey getirmişti.
Acaba hepsi Lara ile olan ilişkisi yüzünden miydi?
Aptalı neden oynuyorsam... Tabii ki o yüzdendi.
Telefonuma aniden gelen mesaj bildirimiyle irkildim. Begüm yanımdan alayla ayrılırken, içimden Yoongi olması için dua ediyordum.
MinYoongi: Ortak, çok kötü bir şey oldu.
(17:09)Derin bir nefes alarak gözlerimi yumdum. Ya aynı durumu yaşıyorsak? Ya da... Herhangi bir şey?
SelynKim: Biliyor musun? Benim de sana
kötü bir haberim var.SelynKim: Ama yine de, ilk sen söyle tabii.
Bir yandan mesaj beklerken, bir yandan heyecandan tırnaklarımı kemiriyordum.
Heyecanımı dindirecek olan mesaj bildirimi geldiğinde, kendimi telefona gömercesine hızla açtım telefonumu.
MinYoongi: Lara, boşanmak
istediğini söyledi.MinYoongi: Bu çok tuhaf.
MinYoongi: Demek istediğim...
MinYoongi: Lara böyle yapmazdı.
Şaşkınlıkla baktığım mesajlar, düşüncelerimi doğruluyordu. Lara sandığım kadar masum değildi ve en önemlisi Hyunjin beni hayatında hiç istememişti. İntikam için evlenen birinden de, bu beklenirdi.
SelynKim: Hyunjin de öyle..
SelynKim: Ne yapmalıyız?
SelynKim: Onları geri kazanmak için
uğraşacak mıyız?SelynKim: Yoksa...
MinYoongi: Yeni bir planım var.
SelynKim: Nasıl yani?
SelynKim: Hemen mi?
SelynKim: Beynini nasıl
çalıştıyorsun sen?MinYoongi: Ne diyebilirim ki?
MinYoongi: Mükemmel yaratılmışım;)
SelynKim: Ha ha ve ha.
SelynKim: Çok komiksin cidden.
SelynKim: Oturup ego kasmak
yerine sıradaki planı söyle.MinYoongi: Madem çok istiyorsun.
MinYoongi: Öyleyse tamam.
MinYoongi: Gözlerini dört aç.
SelynKim: Konuşur musun artık?
MinYoongi: İstediklerini yapacağız.
SelynKim: Ne?
SelynKim: Ciddi değilsin değil mi?
MinYoongi: Gayet ciddiyim.
MinYoongi: Yarın detayları konuşmak
üzere Johnson's cafe'de buluşalım.MinYoongi: Onlara büyük bir ders vereceğiz.
(17:38)✘
Biliyorum kısa ama burada kesmek çok güzel oldu.
Bir sonraki bölümü biraz daha uzun yapmaya çalışacağıma dair söz veriyorum. Çünkü bu bölüm bir geçiş bölümü gibiydi ve bölüm yazmaya aklım izin vermiyordu.
Biliyorsunuz ki, LGS denen bir yaratık tüm beynimi zorluyordu.
Her neyse, oy verip yorumlamayı unutmayın bu bölümü.
Sizi çooook seviyorum ballarım❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong¹ Marriages | myg.
FanfictionPolis Memuru Min Yoongi ve Baş Hekim Selyn, onları aldatan eşlerinin yalanlarını ortaya çıkarmak için birlik olur. Not: İlk kitabım olduğundan her türlü saçmalık, anlam bozukluğu, yazım yanlışı vs. bulunabilir. Yargılamadan okursanız, beni çok mutlu...