episode: 10

2.3K 232 47
                                    

Bölüm 10✘

[1 hafta sonra]

"Ne demek oluyor bu şimdi? Cidden evleniyorlar mı?"

Bir türlü aklım almıyordu tüm olanları. Ne demek evleniyorlardı? Bu kadar basit miydi her şey?

"Öyle ya da böyle. Unutma, planımızı uygulamak için tek fırsat bu."

Oldukça rahat görünen Yoongi'ye biraz sert, biraz da şaşkın bakışlarla bakıyordum. Hiç mi umrunda değildi anlayamıyordum. Oysa onun Lara'yı çok sevdiğinden şüphesiz çok emindim. Böyle kolay silip atmasına imrenmiştim.

"Ne bakıyorsun öyle?" dedi Yoongi. "Arkasından yas tutup, dizlerimi dövecek değildim ya?"

Histerik bir şekilde güldüm. Gözlerim doluyordu yavaş yavaş. Güçlü durmam gerektiğini hatırlattım kendime. Cidden, bana kötü davranmasının sebebi buydu demek. Bana aşık bile değildi.

"Hem benim aklımda, kesinlikle başka biri var." diye devam etti Yoongi. "Nasıl desem bilmiyorum ama, Lara'yı aklımdan çıkarmak sandığımdan kolay oldu."

Gözlerimi diktim ona. Keşke onun kadar rahat olabilseydim, ya da ne bileyim. Onun gibi başka birinden hoşlanabilseydim.

"Cidden... Ne kadar çabuk!" diye söylendiğimde sinir bozucu bakışlarını üzerimden eksik etmedi.

"Sana söylemem gerek ayrı bir mesele var." dedi Yoongi. "Aslında, bir çok şey?"

Derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Konuş öyleyse. Bu tavrın sinirimi bozuyor Yoongi."

Oturduğu yerde doğruldu ve montunun cebinden iki tane kağıt çıkardı. Oldukça merak ettiğimden gözlerim anlamsızca kısılmıştı.

"Bunlar da nedir?"

"Boşandığımız eşlerimizin, hayatlarını birleştirmek için yaptığı düğünün davatiyeleri."

Kanım donmuştu. Ne düğünü, ne hayatıydı? Bir de utanmadan bizi davet mi etmişlerdi?

"Utanmadan bizi mi davet ettiler bir de?" diye sordum. Yoongi ise alayla gülmekle yetindi.

"İşte plan da, tam burada başlıyor."

"Sana inanamıyorum, hâla planı mı düşünüyorsun cidden?"

Tüm bu olanlar beynimi iyice bulandırırken, hiç bir şeyi almıyordu aklım.

"Acı çekmelerini istemiyor muyduk biz?" diye sordu Yoongi. Sadece başımı sallamakla yetindim. Konuşmak bile acı veriyordu.

"Eğer birlikteymiş gibi davranırsak, amacımıza ulaşacağımız âşikar. Bu yoldan dönemeyiz."

Söylediği her bir kelime, başka bir anlam taşıyordu. Ne yapmalıydım? Hyunjin tüm yaptıklarıyla kalbime acı verirken, onlara refah ve mutluluğu her şeyiyle teslim mi edecektim?

"Peki, düğünleri ne zaman?"

Yoongi bana şaşkınca bakıyordu şimdi. Gülümsedim. Şuan çok tatlı görünüyordu. Sanki.. bir yavru kedi gibi?

"Kabul ediyorsun yani?"

"Evet ediyorum." diye karşılık verdim.

Yüzüne yayılan gülümsemesi, beni kendine daha çok çekiyordu şimdi. Ne düşünüyorum? O sadece benim suç ortağım.

"Sen bir insanın tahmin edemeyeceği kadar iyi bir suç ortağısın." dedi. " Seni seviyorum."

Yüzüme yayılan gülümseme ağır ağır solarken kulaklarıma inanamamıştım. Ne demek bu? Ne demek oluyordu bu şimdi?

"Y-yani, yanlış anlama. İyi bir arkadaşsın."

Gözlerini benden kaçırmaya çalıştığında durumu toparlamaya çalıştım.

"Sorun yok, anladım ben."

Omzunu gülümseyerek pat patladığımda, tebessüm etti.

"Düğün yarın gece. Saat akşam yedide. Seni alırım, güzel giyin. Yanıma yakışman gerekiyor. Biliyorsun, oldukça yakışıklıyım."

Gözlerimi devirdim. Bu egosu ve o, ayrılmaz bir bütündü.

"Egonu önünden çek Yoongi. Seni göremiyorum."

Böyle konuşuyor olmama güldü.

"Egom ve ben, ayrılamayız Selyn. Lütfen aramıza girme."

Bir yandan kahvelerimizi yudumlarken bir yandan da gülüşüyorduk.

"Sizi burada görüyor olmak çok güzel Selyn."

Arkamdan tanıdık bir ses geldiğinde hızla döndüm.

"Jiu?"

Jiu karşımda gülümseyerek bana bakarken, gülümsememe engel olamadım. Hyunjin ile boşandığımızdan beri onunla hiç konuşmamıştım.

"Merhaba."

Jiu tüm gülümsemesini gözler önüne sererken, Yoongi ayağa kalktı ve ona el uzattı.

"Merhaba, Selyn sizden çok bahsetti. Ben Yoongi. Min Yoongi."

Yoongi gülümserken, Jiu elini sıktı.

"Memnun oldum Bay Min." dedi Jiu. "Ben de Selyn'in en yakın arkadaşı Jiu."

Ardından Jiu yanımızdan iş gerekçesiyle ayrıldı.

Yoongi umarsızca konuştu sonrasında.

"Eee? Siz kadınlar, erkenden eve gidip, son ana kadar ne giyeceğinize karar vermez misiniz?"

Alayla bana baktığında konuştum.

"Uyuzsun Min Yoongi."

"Evet, öyleyimdir." dedi ve göz kırptı ardından.

Bu bölümü hiç beğenmedim. Mazur görün lütfen.

Sizi çok seviyorum ballar❤

Wrong¹ Marriages | myg.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin