2'kahve bağımlısı, saat takıntılı ve çift karakterli

1.4K 137 388
                                    

Bölüm şarkısı|Lola March - She's A Rainbow

medya: psikopatım ben bak uğraşma benimle.
-shuhua

-----------
Soojin:

"Sigara içtiğini bilmiyordum."

"Çok içmem zaten sadece içimden geldi. Bu gece yasımı bitireceğim."

Anladım dercesini başını sallamış daha sonra o da benim gibi korkuluklara kollarını dayayıp manzarayı izlemeye başlamıştı. Deniz kokusu onu da rahatlatmışa benziyordu. İçime çektiğim dumanı yavaşça dışarı üflerken gözlerimin önündeki deniz ve yakamozun manzarasını buğulamasına izin veriyordum. Gözlerim daha fazla açık kalmaya dayanamayıp kapandığında elimden sigaranın alınması ile tekrar açtım. Shuhua'ya döndüğümde gözünü bile kırpmadan bana bakarak benim sigaramdan büyük bir nefes çekti içine. Büzülen dudaklarına inen bakışlarımı fark etmesi olasıydı ama gözümü yine de ondan alamadım. Tekrar gözlerine baktığımda hafifçe yarım ağız gülüp dumanın dışarı sızmasına izin verdi. Kafamı zorda olsa diğer tarafa çevirdim. Az önce ne olmuştu öyle?
Benim sigaramı hiçbir tiksinme duymaksızın içmesi nasıl bir şeydi. Ayrıca sigara içtiğimde bana garip bakmıştı, hoşlanmadığını düşünmüştüm.

"Hey Soojin, beni duyuyor musun?"

"Eh.."

"Son bir dakikadır sana sesleniyorum da. Hadi etraf serin olmaya başladı içeri girelim."

Kafamı sallayıp son kez daha denize bakıp onun ardından içeri girdim. Salona geçerken yanıma bir bardak su almıştım. İkili koltuğa yanyana oturduğumuzda suyu önümdeki sehpaya bırakıp at kuyruğumu biraz daha sıkılaştırdım.
Shuhua ise laptopunu almış ve benim yerleşmemi izliyordu.

"Anladığım kadarıyla Miyeon ile oluşturduğunuz düzeni son bir aydır göz ardı etmişsin. Yeni bir başlangıç derken yaşam tarzını tamamen değiştirmeye ne dersin?"

Kafamı olumlu mırıltılar çıkararak salladım. Ne de olsa bir daha eskiyi hatırlamak istemiyordum ve böyle bir düzen bana iyi gelebilirdi.

"Eski menajerinin anlaşma yaptığı bir kaç reklam varmış fakat bazıları gerçekten fazla gereksiz. Tanrı aşkına senin gibi bir idolün yüksek markalara reklam yapması gerekirken sıradan bir alışveriş merkezine mankenlik yapması çok gereksiz olurdu. Kesinlikle bunları iptal edeceğim. Maillerin 2 aydır kontrol edilmemiş oysa sadece bir aydır menajersizdin."

Şaşkınca ona baktım bunlardan haberim yoktu. Genelde önüme ne sürülse sorgulamadan yapardım. O sırada mırıldandığı şeyleri duymak çok zor olmuştu.

"Tanrı aşkına burada Vogue'nun teklifi var bunu nasıl göremeyecek kadar aptal olabilmiş.."

Miyeon bazen fazla umursamaz olabiliyordu kabul ediyorum. Comeback dönemi bile bazen onu ben uyandırıyor ve işe gitmek için zorluyordum. Düşününce cidden garipmiş..

"Vogue ile bir iş birliği ayarlıyorum. Ayrıca 1ST Look ile yeni sayıda çalışacaksınız önümüzdeki hafta. Comeback için ise şirketle yarın konuşacağım. Dizi teklifleri alırsak değerlendirmek ister misin?"

Bana dönmesi ile ona daldığımı yeni fark etmiştim. Hemen ortamı toparlamak için hafifçe öksürdüm. Shuhua'da ise küçük bir tebessüm yakalamıştım.

"Soojin~nie o kadar da ilgi çekici değilimdir aslında..."

Yanaklarımın kızardığına emindim.

Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin