Bölüm şarkısı | Camila Cabello - Living Proof
Ek | Imagine Dragons - Rootsmedya; çok masumum, evet öyleyim. -shuhua
--------
Soojin;"Pekala,"
İşte başlıyorduk. Restoranda gireli on dakika olmuştu ve bu süre boyunca ben hariç her yere bakmıştı. Ona zaman tanımaktan başka çarem yoktu fakat buna mecburdum. Gözlerimiz ilk defa buluştuğunda ise sonunda konuşmaya başlamıştı.
"her şey en başından anlatmalıyım. O zaman kesinlikle işe girdiğim zamandan başlayayım."
Tam heyecanla dinlemeye başlayacağım zamanda sipariş ettiğimiz balıklar gelince ben sinirle bir nefes vermiştim oysa rahatlamış gibi nefes almıştı. Şuan ki durumda o kadar zıttık ki... Eminim onu zorlamamış olsam arkasına bakmadan kaçardı.
"Shuhua artık kaçamazsın. İşe girdiğinden değil tamamen kim olduğundan başlamanı istiyorum ben. Kimsin sen?"
Şarap şişesinden kadehlerimize içkileri doldurdu ve büyük bir yudum aldı ben de ona eşlik ederek ilk yudumumu aldım. Ekşi tat yüzünden ilk önce ağzımda kötü bir tat yayılsa da dilimin uyuşmasından sonra gayet güzel geleceğini biliyordum.
"O zaman babamdan başlamalıyım. Daha önce de bahsettiğim gibi babam gayet nüfuzlu bir adam. Her yere eli kolu yeter birçok kişiye boyun eğdiren bir pislik- Tamam sakince anlatmalıyım. Sahip olduğu çok fazla yasadışı mekan ve işi var. Mafya demek onun için basit kalabilir kafanda oturtabiliyor musun?"
Neden bu konudan girdiğini anlayamasam da onaylarcasına kafamı salladım.
"İşte ben böyle bir adamın gayrimeşru çocuğuyum. Etrafında bel bağlayabildiği tek kişi benim. Sonuç olarak bir çok yasadışı mekanın tapularını da üzerimde taşıyorum. İlk bilmen gereken bu. Fakat işletmesini hiçbir zaman ben üstlenmedim. Kardeşim-"
"Kardeşin mi? Bana kardeşim yok demiştin."
Gerilmeden edemiyordum. O kadar dağınık anlatıyordu ki konuşması bittiğinde öyle bir şey söylemeliydi ki ona güvenmeliydim.
"Şöyle ki, o da gayrimeşru. Tek bağımız babamın çocuğu olmamız. Onun dışında aramızda kardeşlik adına bir bağ yok gerçi bu benim için geçerli Kyungsoo da aynı babam gibi sırtını bana dayayıp duruyor,"
Çatık kaşlarımı düzeltip ona zaman tanımak adına yemeğimden bir lokma ve gül şarabından da bir yudum aldım. Shuhua ise ilk bardağını bitirmiş ikincisini dolduruyordu.
"Neyse, dediğim gibi üzerime olan mekanlardan gerçek anlamda sadece iki tanesiyle bağım var. Biri idollerin takıldığı ve gece hayatlarını geçirdikleri bir bar, ki burayı genelde Kyung işletiyor, diğeri ise çok tanınmasa da küçük bir dövmeci. Orada vakit geçirdiğim doğrudur. Yani ortadan kaybolduğum çoğu gece oradaydım."
Onaylarcasına kafa salladım fakat aklıma şu bar takılmıştı. Bu yerden daha önce neden haberim olmamıştı? İdoller dediğine göre ben de gidebilirdim, değil mi?
"Peki bahsettiğin bara beni neden hiç götürmedin? İdoller demişti-"
"Oraya seni asla götürmem. İdol dediğime bakma hayranlarının onlara kazandırdıkları parayı kumar ve uyuşturucuya yatıran şerefsizlerin yeri orası. Dark Maze'den nefret ediyorum başıma ne geldiyse hep orası yüzünden geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]
Fanfiction[shujin] 'Güzel yetenekli idol Seo Soojin ve onun sadık, tatlı-karizmatik menajeri Yeh Shuhua. _________________________ Başlama tarihi•07.06.19 Bitiş tarihi•14.04.21 ©ohmondiablo |#1 shujin| |#1 sooshu|