30'mesafe

647 32 14
                                    

Öncelikle merhaba, normalde bölüm başlarına pek not bırakmam ama bu önemli. İlk olarak bölüm atlamadığınızdan emin olun. İkinci olarak ise kurgularım her ne kadar shiplere özel yazılmış olsa da onların benim yarattığım hayali karakterler olduklarını unutmamanız gerektiğini belirtmek isterim. Yaşları bu kitapta büyük, karakter özellikleri farklı. İlişkileri bile farklı. Karşılaşacağınız sahnelerden rahatsız olursanız sadece okumayın derim. Evet bu bir smut uyarısıydı. 👉👈
Shuhua henüz 19 yaşında onu seks objesi gibi göstermeyi asla amaçlamadım. Amaçlamam da. Üstelik kurguda kendisi 25 yaşında yetişkin bir kadın. Çok uzatmadan sizi bölümle bırakıyorum. İyi okumalar.❤️❤️

Bölüm şarkıları | Miley Cyrus ft. Dua Lipa - Prisoner
Miley Cyrus - Night Crawling
Ariana Grande - Dangerous Woman
KAI - Mmmh

(Spotify listesi oluşturdum. En baştan itibaren içeriyor önerdiğim şarkıları. Profilimdeki internet sitesi kısmına yapıştırdım linkini.🍒❤️)

medya: bir kedi gördüm galiba.
-Shuhua

-----------
Soojin:

Kyungsoo ölmüştü. Kaldırıldığı hastanede uyuşturucu alamadığı için epilepsi krizine girmiş ve bir daha uyanmamıştı. Yeh Huang olanları duymuş ve Shuhua'ya ulaşmaya çalışıyordu. Fakat o yerel polis ve Namjoon'un adamları ile birlikte Jay Park'ı köşeye sıkıştırmakla meşguldü. Benim ise fan buluşmam vardı. Evet onca olayın arasında bunla uğraşmak zorunda kalacaktım. Son bir haftadır medyada olur olmadık şeyler ile karalama kampanyası başlatılmıştı adıma. Bunun üstesinden gelip de hayranlara özür dilemem amaçlı bu sonuca varmıştık. Tabii ne kadar odaklanabilirsem. Shuhua dediğini yapmakta kararlı gibiydi. Tek hedefi babasını ve Jay'i durdurmak olmuştu. Bir haftadır sadece uyurken görür olmuştum yüzünü. Özlemiştim. Tam her şey düzene giriyor derken yine bir şey çıkıyordu.

Fan buluşmasının başlayacağı alana girdiğimde poker face ifademi takınıp bir saatlik etkinliği başlatmalarını bekledim. Duyduğuma göre bugünlük başka bir stajyer menajer eşlik edecekti bana. İnsanlar Shuhua'yı soracaklardı ve ben ne demem gerektiğini bilmiyordum. Yavaş yavaş hayranlar gelmeye başladığında albümleri imzalama işine ve konuşmaya başlamıştık. Beklediğimden daha eğlenceli geçiyordu. Kimse saygısızlık yapmıyordu ve korktuğum soruları sormuyorlardı. Bir saat sonunda çeşitli oyunlar ile birlikte etkinlik bittiğinde direkt Shuhua'ya aramıştım. Fakat telefon meşgule düştüğünde gittikçe gerilmeye ve sinirlenmeye başlamıştım. Olayın merkezinde ben varken beni saf dışı bırakamazdı. Bunu kabullenmek istemiyordum. Açıkçası bunları aştığımızı düşünmüştüm. Beni gerçekten güçlü hissettiren bir o var demiştim fakat şimdi beni de etkisiz eleman yapıyordu. Pekala böyle oynayacaksak asla durmaya niyetim yoktu. Kendimden emin adımlarla şirket arabasına bindim ve kendimi Yoongi'nin yanına attım. Şansıma stüdyosundaydı ve meşgul görünmüyordu.

"Hey,"

"Soojin? Hoşgeldin geç."

"Yardımına ihtiyacım var Yoongi adamı."

"Benim de sana ihtiyacım var Soojin kadını."

"Hmm, sorunların büyüklüğüne göre halledebiliriz bence."

Karşısında duran deri koltuğa kendimi atmadan önce odasında hep var dolu olan kahve makinesinden en sert olanını kattım kendime.

"Jungkook çıkış yapacak... Fakat küçük özgüveni zarar görür diye kokuyorum. Çok hırslı... Onunla idoller ve sektör hakkında bir kere de sen konuşsan olur mu? İnsanların ne kadar alçak olabileceğini fark etmesi gerekiyor. Sasaengler hakkında da konuş. İşte her şey-- Biliyorum sen de normal bir dönemde değilsin ama onun adına çok endişeliyim."

Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin