[Biliyorum sizi çok beklettim ama bu kadar fazla bir şekilde yorumların düşmesini beklemiyordum. Özür dilerim tekrardan fakat dönme sebebim sizi hayal kırıklığına uğratmak istemediğim ve size güzel bir şekilde bu kitabı finale kadar ulaştırma isteğimdi tabii bunun için illaki hevesimin olması lazım. Tek istediğim satır arası yorumlarda benimle buluşmanız, bu beni motive eden en büyük şey. Okuduysanız teşekkür ederim 💙]
Bölüm şarkısı | Halsey - Ghost
medya: bir şey mi vardı? -shuhua
----------
Soojin;Spor salonundan ayrılırken aklımda tek bir düşünce vardı. Hep ben kazandım demişti. Hep ben kazandım. Bu beni kullandığı anlamına mı geliyordu? Bunca zaman ben onunla oynadığımı sanarken tüm bunlar aslında beni rezil mi etmişti? Karşısında küçük bir çocuk gibi davranmıştım. Tanrı aşkına sırf onu kışkırtmak için kırmızı bir gecelik giymiştim. Ona güvenim sarsıldığı için kaçıp dağ evine gitmiştim. Orayı bulup yanıma gelmesini göz ardı edip ondan hoşlandığımı belli edercesine milyonlarca hamle yapmıştım o ise bunu hiç belli etmemişti. Tüm bu olanlar yaşanırken aslında zaten bana aşık olması olayları çok farklı yerlere çekiyordu. Bu, bu bir tuzak bile olabilirdi! Tanrı aşkına Miyeon'dan nefret ediyormuş gibi görünüyordu, eski yaşamımdan gram memnun değildi. Yoksa Miyeon...
Saçmalama sakin ol, Shuhua'yı tanıyorum o öyle bir insan değil. Shuhua'yı tanıyorum. Onu hiç tanımıyorum. Bana gösterdiği kısmıyla biliyorum onu. Arabaya ulaştığımda arka koltuğa yerleştim ve bir kere bile ona dönmedim eğer şimdi yüzleşirsem söylememem gereken şeyler söyleyip onu mahvederdim. Aramızda oluşmuş tüm bağları kesip atardım. Bunu istemiyorum. Onu seviyorum. O da beni seviyor. Hem de en başından beri. Bana oyun oynadı ona aşık olmam için bana oyun oynadı, beni kandırdı.
Dikiz aynasından bana baktığını biliyordum konuşmamı bekliyordu. Fakat bundan şuanlık kaçmam gerekiyordu. Ona dönmeden kulaklığımı ve telefonumu çıkarıp taktım. En büyük kaçış yöntemi buydu. Herhangi bir şarkıya basarak gözlerimi de kapattım. İse yaramış olmalıydı ki araba hareket etmeye başlamıştı. Ne yapmam gerekiyordu? Konuşmak zorundaydık ama şuanda aklıma mantıklı hiçbir şey gelmiyordu. O kadar ciddi bir şekilde sana aşıktım her şey başından vardı demişti ki tüm bu olanların plan olup olmadığını düşünmeden edemiyordum. Miyeon'un ölmesi, bir anda işe alınması, hayatıma aniden girmesi, geceleri evden çıkması, benden kaçması, ben uzaklaşınca ise hemen aramızı bir şekilde düzeltmesi. Bunca zaman sanki kuklası gibiymişim gibi hissetmek çok kötüydü. Onu seviyordum, ona bağlanmıştım.
Bir şekilde açığını bulmazsam bu işin içinden çıkamazdım. Aklıma ise tek bir kişi geliyordu o da Yoongi'den başkası olamazdı. Tam şimdi Namjoon'u kıstırması gerekiyordu. Bu yüzden telefonumun kilidini açtım ve kısa bir mesaj attım.
Soojin
Acilen konuşmamız gerekiyor
Shuhua'yı zorladım bugün
Ve çok sinirlendirmis olmalıyım ki ağzından benden sakladığı çok tuhaf bir durumu kaçırdı
En başından beri beni seviyormuş hatta aşık olduğunu söyledi
Arabadayız şuan ve aklımda milyonlarca düşünce var
Ne yapmam lazım
Şuan kaçmam lazım Yoongi
✓✓Yoongi
Bekle hiçbir şey anlamıyorum bu şekilde yüz yüze mantıklı bir şekilde konuşalım
Telefonda hiçbir şey anlamam
✓✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]
Fanfiction[shujin] 'Güzel yetenekli idol Seo Soojin ve onun sadık, tatlı-karizmatik menajeri Yeh Shuhua. _________________________ Başlama tarihi•07.06.19 Bitiş tarihi•14.04.21 ©ohmondiablo |#1 shujin| |#1 sooshu|