5'benim için iyi

986 95 105
                                    

Bölüm şarkısı | Nea - Some Say

medya: Erik sevmem ben. -Soojin

-------------
Soojin:

Mutfakta oluşturduğumuz o gergin ortamdan sonra tam bir hafta geçmişti. İlk kaybedişimin üstünden de tam olarak altı gün. Evet, hemen ertesi gün geç kalmamdan dolayı bu sabah koşusu işini cidden bana kitlemişti. Yataktan tabi ki de kalkamıyordum ve bunun üzerine de cezalarım gittikçe artmaya başlamıştı. Mesela artık onun arkadaşına ait olan bir spor salonuna yazılmıştım. Tanıdığı olduğunu öğrenince kaydımı sildirmek imkansız olmuştu tabii. Kahvaltılarımı da artık düzenli yapmak zorundaydım. Hoşçakal çilekli mısır gevreğim...

Her sabah zorla yataktan kaldırıp bu istemediğim aktivitelere başlıyorduk ve işin garibi o da her şeyi benimle birlikte yapıyordu. Aslında benim ceza olarak nitelendirdiğim çoğu şeyi o kendi hayatında kullanıyordu ve bu onu gözümde daha yüksek bir boyuta çıkarmaya başlamıştı. Sinir bozucu...

Sözde kendime aşık edecektim. Ha bir de bu olay vardı tabi. Ne yapacağımı ciddi anlamda bilmiyordum, olduğunca atacağım adımların gecikmesi de gayet iyiydi aslına bakılırsa. Sonuçta bir insan pat diye aşık olmazdı ya. Kapım açılınca yanımdaki yastığa iyice sarılıp bir de elimle yatak başlığının demirine sıkıca tutundum. Gel seni küçük cadı bu sefer asla kalkmayacağım.

"Soojin kalk hadi bak sırf benden rahatsız oluyorsun diye alarm bile kurdum ama 15 kere erteledin yani."

Ay yerim sen ben rahatsız olmayayım diye mi gelmiyorsun? Siktir oradan. Başıma alarm olarak Ariana Grande'nin yüksek notasını ayarlayıp koymuşsun. Kadın her bağırdığında yatakta zıplıyorum ben. Gerçek cadı. Tabi ki ona söyleyemem, aramızda.

Ayak bileklerimi tutunca tekrardan güçlü bir şekilde yapıştım demire.

"Soojin son bir haftadır bu numaraları deniyorsun üstelik bir işe yaradığı da yok vazgeç artık. Hem zaten bugün yürüyüş yok."

Kafamı kaldırıp kahküllerimin arasından ona baktım.

"Cidden mi?"

"Vogue çekimleri var çünkü ona hazırlanman lazım. Ayrıca Namjoon aradı şirkete de uğramamız lazım."

Kafamı duyduğum yorucu günün özetiyle yastığa gömdüm resmen. Çekimlerde kukla gibi olacaktım şimdi. Saçlarımı o sıcak aletlerle yakacaklar ve o iğrenç boyalarla boyayacaklardı. Ayaklarımı tekrar tutunca çırpındım ama bu sefer demir elimden kaydı. Nevresimin üzerinde kayarken yatağıma bir öpücük bıraktım. Ayaklarımı yere bıraktığında sadece çenem yatağa dayalı kalmıştı.

"Emin oldum, sen kesinlikle bana aşık olamazsın baksana yatağına sevgilinmiş gibi davranıyorsun."

"Aramızda ayrı bir bağ var, anlayamazsın..."

Kafamı ona çevirdim. Kollarını birleştirmiş ve gözlerini devirmişti. Başını onaylamazca sallayınca ben de ayağa kalktım. Ondan azcık da olsa uzun olmak güzel hissettirdiği için bunu kullanacaktım şuan yoksa o yukarıdan bakmaya devam ederse iyice moralim bozulacaktı.

"Git hadi duş al ben kıyafetlerini hazırlarım. Hem bak bugün dediklerimi yaparsan ödül kazanacaksın."

Bu nasıl bir şarttı? Kendimi köpek gibi hissetmiştim. Gözlerimi kısarak ona bakarken o da ne oluyor? bakışı atıyordu.

"Ne bakıyorsun?"

"Böyle söyleyince kendimi köpek gibi hissettim, sinir bozucu."

"Ah saçmalama. Senden anca kedi olur. Küçük pembe bir yavru kediiii-"

Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin