22'ringde kendin gibi olmak

558 44 38
                                    

Bölüm şarkısı | Machine Gun Kelly - Bloody Valentine
Ek | TXT - Can't You See Me?

medya; sinirden gülüyorum şuan, ne dedin tekrar et bakayım. -soojin

----------
Soojin;

Uzun zamandır yapmadığımızı fark edip sabah spor salonuna gitmeye karar vermiştik. Sarı saçlarımı değiştirip siyaha dönmüş ve kestirmiştim ve onlarla daha fotoğraf atmadığım için fark edilmez diye umuyordum. Zaten pazar günü olduğu için pek insan olmazdı çevrede. Herkes tatil mekanlarına gitmiştir diye umuyordum.

Sporda terleyeceğimi bildiğim için makyaj da yapmadım sadece saçlarımı arkadan bir tokayla tutturmayı tercih etmiş ve sırt çantamı da alarak odamdan çıkmıştım. Karşı odanın kapısı kapalıydı. Ben de Shuhua'nın hala hazır olmadığını düşünüp kapısını çaldım. Normalde olsa gıcıklık yapıp bir anda dalabilirdim ama ben uslu bir kızım bilirsiniz.

"Gelebilirsin!"

Kapıyı aralayıp içeri girdiğimde Shuhua da saçını toplamak ile meşguldü. Aynada düzgün olup olmadığını kontrol ettikten sonra bana döndü ve enerjik olduğumu fark edince tek kaşını kaldırıp şaşkınca bana baktı.

"Seni spor salonuna giderken bu kadar hevesli görmem? Dünyanın sonu mu geliyor?"

Göz devirdim. Sonuçta ben bir dansçıydım esnek olmamı sağlayan en önemli şeylerden biri yaptığımız çalışmalardı. Ayrıca esnemek adına pilates yapmayı düşünüyordum bugün.

"Abartma istersen."

Çantasını ve makyaj masasının üzerinde duran anahtarı alıp yanıma geldiğinde ben de odadan çıkarak aşağı inmek için merdivenlere yöneldim.

"Az önce arayıp bugün gelecek kişilerin farklı bir salona yönlendirilmesini sağladım yani rahatça hareket edebiliriz unnie."

Artık ona şaşıramıyordum. Geçen hafta Yoongi ile yaptığımız arınma gecesinden sonra onun hakkında bilgi almak için bir ajan bulduğum için normal yaşantısındaki kişiliğine uyum sağlamayı seçmiştim ben de. Tamam, unnie demesini en başta saçma bulmuştum fakat zaman geçtikçe çok tatlı gelmeye başlamıştı. Ayrıca eskisi kadar beni bir şeyler yapmaya zorlamadığı için de daha iyi anlaşmaya başlamıştık. Tabi bunun en büyük etkisi dağ evinde yaşadıklarımız da olabilirdi. Evden çıkınca kapıyı kitlemesini beklemeden ilerledim ve garaja doğru adımladım.

"Soojin, farkında mısın artık beni umursamıyorsun? Bir sorun yok değil mi?"

Yüz ifademi bozmadan ona döndüm. Her şeyi niye üstüne alınıyordu ki?

"Saçmalama Shuhua bugün fazla mı alıngansın sen? Ben her zaman olduğum gibiyim. Bu arada pilates yapmak istiyorum bugün gidince her zaman çalıştığım hocanın gelmesi için konum atar mısın?"

"Tabi atarım,"

Biraz durup tekrar bana dönünce ben de ona döndüm.

"Hmm, o zaman küçük ev kedisi artık pençelerini göstermemeyi seçti?"

"Aynen öyle, artık relax bir insanım kimse beni sinirlendiremez. Her şeyi dalgaya alıyorum hobala!"

Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin