(Yorumlarda buluşalım ve bölüm atlamayın. Sürekli bunu tekrar etmemin sebebi ektedir.❤️)
Bölüm şarkısı | AURORA - Runaway
medya; duygularımla oynadığın için teşekkürler başarılarının devamını dilerim. -Soojin
-----------
Soojin:Gecenin ilerleyen saatlerinde filme devam etmiştik ama hala aklımı kurcalayan düşünceler vardı. Mesela babası nasıl bir adamdı? Bir insanın kendi üzerine ait olan iş yerlerini kızının üstüne yapması sadece ölümünden sonra miras yoluyla olur diye düşünüyordum. Neden ortada ölüm gibi bir sebep yokken bir şirketi Shuhua'nın üstüne yapmıştı bu adam. Amacı neydi? Shuhua benden ne gibi detaylar saklıyordu? Onun dışında bana ait dediği mekanlar da ilginçti. Bir bar ve dövmeciye sahip olması ne bileyim bir menajer için oldukça fazla gözüküyordu. İlginçti, çok ilginçti. Şuan yanımda mısır yiyerek filmin son dakikalarını izleyen 25 yaşındaki Yeh Shuhua çok ilginçti. Bu beni irite ediyor ve bilmediğim gerçekler düşünceler arasında boğulmamı sağlıyordu. Duvarları yıkmak her zaman zor olmuştur ama ben onun karşısında çırılçıplak hissediyordum. Benim hakkımda bildikleri bilmeye devam ettikleri ve öğrendikleri.
Onun kanatları altına girmeye başlamıştım tamamiyle.Benim hakkımda öğrendikleri derken az önce sorduğu sorularda iç gıdıklayıcıydı. Tamam aramızda cinsel gerilim yaşadığımız olmuştu ama hiçbir zaman bunları tam anlamıyla kontrolsüz yapmamıştık. Ödül-Ceza ilişkisiydi. Fakat ilişkilerim hakkında sorduğu sorular, onlar ile olan iletişimim bunları bilmek istemesi garipti. Ne yani benden hoşlanmaya falan mı başlamıştı? Peki eğer öyle bir şey olsaydı n'olacaktı? Ona karşılık verebilecek bir şeyler hissediyor muydum ki?
Aklıma düşen kısa kısa ama iki ayı kapsayan görüntüler ile gerilmiştim. Çünkü bunlar normal değildi. Hiç kimse bunları normal olarak nitelendiremezdi. Bir an için kendimi geri çekmek zorunda hissettim. Eğer bu iş devam edecekse geleceği de düşünmek zorundaydım değil mi? İki aylık süreçte bu olanlar olduysa daha sonrasında ne olacaktı kim bilir. Kesinlikle geri çekilmek zorundaydım. Sınırları kaldıralım demişti ama şuan sınırın en büyüğünü koymak en mantıklı karar gibi geliyordu. Zaten en başında da amacım buydu. Değil miydi? Hem benden gizlediği onca şey ile ve bu iki aylık sürecin ardından tüm başarılarımı göz ardı edip onunla bir ilişkiye başlayamazdım ki.
Bakışlarımı ona çevirdiğimde onun da bana baktığını fark etmiştim. Gerginlik dolu o anda aslında filmin biteli beş dakika olduğunu saatin on ikiyi geçtiğini ve Shuhua gibi saat takıntılı birinin kesinlikle bunu ayarladığına emin olmuştum ve o kalan süre boyunca benim beyin fırtınamı izlemişti. Soracaktı ama ne diyecektim ki? Planım gerçekleşti şimdi seninle işim kalmadı falan mı? Hem ona bakarken içimden bunları geçirmek bile yüzümü buruşturma isteği getiriyordu. İçimde hiç de onunla bu saçma düzeni bitirmek isteyen bir taraf yoktu. Aksine oyuna devam etmek istiyordum ama beynim ve mantığım beni engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]
Fanfiction[shujin] 'Güzel yetenekli idol Seo Soojin ve onun sadık, tatlı-karizmatik menajeri Yeh Shuhua. _________________________ Başlama tarihi•07.06.19 Bitiş tarihi•14.04.21 ©ohmondiablo |#1 shujin| |#1 sooshu|