Bölüm şarkısı | Lana Del Rey - Summertime Sadness
medya; çok güzel kazandım.
-soojin------------
Soojin:Küçüklüğümden beri kendim giyinmeye alışmış biriydim. Normal bir şeydi fakat stilistlerime bile vücudumu göstermeyen ben şimdi odaya girdikten hemen sonra kollarımı havaya kaldırmış ve Shuhua'nın üzerimdeki siyah hoodieyi çıkarmasını bekliyordum. Hala şaşkındı. Büyük ihtimalle yine küçük bir öpücük vereceğimi düşünüyordu ve böyle bir atak beklemiyordu. Yavaşça bana yaklaşınca yorgun olmama rağmen canlanmış gibiydim. Ellerini hoodie'nin eteklerine götürünce 'Hadi' der gibi kafa işareti verdim. Bir kere daha derin bir nefes alıp üzerimden sıyırdı tişörtü. Sütyenimin rengi bordoydu. Bugün kostümlerden dolayı bu rengi tercih etmiştik ama şuan oldukça işime yarıyordu. Gözleri göğüslerime kayınca kazanmış bir şekilde sırıttım.
"Hadi ama uyumam gerek pantolonumu da çıkar."
Yüzüme baygın ve umutsuzlukla bakınca gülümsedim. Ellerini kot pantolon düğmesine atıp iliğinden çıkardı daha sonra da yavaşça fermuarı indirdi. Elleri titriyordu. Pantolonu kalçalarımdan sıyırınca kendimi arkadaki yatağa oturtup bacağımın birini havaya kaldırdım. Bu sefer yüzüme hiç bakmadan pantolunu çekip çıkardı ve arkasını dönmeden çıkacaktı ki durdurdum.
"Şey Shuhua biliyor musun? Sütyenle yatmak çok can sıkıcı bir durum. Rica etsem kopçasını açar mısın?"
Şokla bana dönünce yüzümdeki gülüş daha da büyüdü. Elbise fermuarını açarken strese giren ben şuan yorgunluğun verdiği sarhoşlukla oldukça cesur davranıyordum. Yarın yüzüne bakamayacağıma emindim. Arkamı ona dönüp yatağın üstüne iyice çıktım. Ayak sesleri bana yaklaşırken heyecanlıydım. Ben neden bu kadar heyecanlandım bilmiyordum ama onu etkiliyor olmak iddiamda alehime işliyordu. Buz gibi elleri tenime değince hafifçe ürperdim ama ona belli etmedim. Parmakları kopçayı bulunca ellerinin titrekliğinin arttığını fark etmiştim bu beni tatmin etti. Öyle boyun sömürmek değildi Yeh Shuhua bunu sen hakettin.
Kopçayı açmak için resmen bir dakika uğraşmıştı en sonunda açınca hızlıca yataktan kalktı ama yine durdurdum. Ellerim sütyeni tutuyordu. Onu çıldırtmak adeta şeytani bir ruh üflüyordu içime. Bu sefer yutkunarak bana dönünce bir süre bakmasına izin verdim. Sonra ise...
"Üşüdüm de... Dolabımdan geceliğimi giydirir misin lütfen?"
"Seni soymamı söyledin giydirmemi değil."
Sesi yoğundu. Hadi ama Shushu benden daha etkileyici şeyler de var...
Mızmızlanarak oyunuma devam ettim.
"Ama Shushu... Bu benim ödülüm. Lütfen? Hem çok yorgunum ve üşüyorum..."
Bana inanamaz bir şekilde bakıyordu. Derin bir nefes alıp hızlı adımlarla dolabıma ilerledi. Gördüğü saten askılı gecelik takımı ile ise adeta şoka girmişti. Tabi ki böyle bir ödül gecesini planlamadım saçmalamayın.
Eline alıp şöyle bir bakarken ağzı yere düşecekti resmen. Kabul ediyorum benim tercihlerime tezat, seksi ve oldukça iddialı bir gecelikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet But Lil Psycho | shujin [✓]
Fanfic[shujin] 'Güzel yetenekli idol Seo Soojin ve onun sadık, tatlı-karizmatik menajeri Yeh Shuhua. _________________________ Başlama tarihi•07.06.19 Bitiş tarihi•14.04.21 ©ohmondiablo |#1 shujin| |#1 sooshu|