Правиш го за да ме дразниш, нали?

1.9K 89 1
                                    

Лейла- И нищо ли не се случи между вас?- попита, след като ѝ разказах за случилото се с Джейми.

Джулиа- Какво да се случи? Той ме натика в колата си насила, след което ме заведе в някаква колиба в гората и през цялото време не спря да ме дразни. Мразя го.

Лейла- Но поне вече нямаш страх от това да се возиш в кола.

Джулиа- Да, но това не означава, че ще му благодаря. Ще направиш ли нещо за мен?

Лейла- Ти си ми като сестра, бих направила всичко за теб.

Джулиа- Разбери кого от университета най-много мрази Джейми, имам предвид мъж.

Лейла- Защо те интересува това?

Джулиа- Ще се сближа с врага на Джейми, за да го накарам да стой далеч от мен и за да си го върна задето ме отвлече.

Лейла- Сигурна ли си, че това е начинът да си отмъстиш?

Джулиа- Не съм, но засега нека бъде така.
..

Няколко часа по-късно имах среща с д-р Грийн. Разбира се и на нея разказах за случилото се.

Д-р Грийн- Как каза, че се казва момчето, което те отвлече?

Джулиа- Джейми, Джейми Вега. Защо питаш?

Д-р Грийн- Не бива да ти го казвам, но ще направя изключение за теб. Преди един час Джейми дойде в офиса ми. Нямаше записан час, но каза, че:
Един час по-рано:
Джейми- Знам, че нямам записан час, но имам спешна нужда да поговоря с някого, със специалист като вас. Моя приятелка ви препоръча, каза че сте много добра в работата си.

Д-р Грийн- Коя е тази ваша приятелка?

Джейми- Джулиа Салваро. Каза, че много сте ѝ помогнали.

Д-р Грийн- А как мога да помогна вас, г-н....

Джейми- Джейми Вега. Имам проблем с една жена. Много красива. Притежава неземна красота, но самата тя не го осъзнава, може би защото никой не я оценител, не я е обичал, дори родния ѝ баща. Самовлюбена е, но не заради красотата, а заради името си. Това, че е Салваро вдига самочувствието ѝ до небесата. Държа се мило с нея, правя ѝ комплименти, а тя винаги е груба с мен. Какво да направя, че да променя държанието ѝ към мен?

Д-р Грийн- А не ти ли е хрумвало, че може би не иска вниманието ти, не иска теб?

Джейми- Това е невъзможно. Няма жена, която да не иска Джейми Вега.

Моят живот по моите правила Où les histoires vivent. Découvrez maintenant