От името на Джейми..
Лиам беше насочил оръжието си срещу мен, а Джулиа стоеше зад мен. Знаех,че иска да се отърве от мен, но не мислех,че би ме убил точно пред очите на жената, в коята твърди, че е влюбен. Ето,че сгреших. Той натисна спусака, но куршумът не уцели мен, а Джулиа,която застана на пътя му. Точно в този момент дойдоха полицайте и линейката, която ни откара в болницата. За щастие Джулиа не беше пострадала сериозно, куршумът само беше одраскал рамото ѝ. Щом зашиха раната ѝ, влязох при нея в стаята. Седнах на стола до леглото и хванах ръката ѝ.
Джейми- Лекарят каза,че ще те изпишат сутринта. Аз дадох показания, но и ти също ще трябва. Казах им,че ще го направиш утре.
Джулиа- Добре съм, мога и сега да го направя, а ти може да си тръгваш- каза и дръпна ръката си от моята.
Джейми- Това,което ти разказах беше истината, мислех че си повярвала на мен, а не на лъжите на Лиам.
Джулиа- Вярвам ти, но това не променя факта,че не те обичам. Не искам Вега да са част от живота ми. Върви си!
Джейми- Джулиа, моля те не го прави! Не мога да бъда далеч от теб. Не искай това от мен.
Джулиа- Джейми, аз не те обичам, не съм влюбена в теб, дори и да съм била не си го спомням, затова сега не изпитвам нищо към теб. Защо не можеш да го проумееш?
Джейми- Защото не искам. Аз те обичам и не мога да живея без теб.
Джулиа- И какво ще направиш, ще ме отвлечеш? Ще ме държиш някъде заключена докато не се влюбя в теб? Защо не разбираш, искам да стоиш далеч от мен. И ти и брат ти достатъчно ми навредите.
Джейми- Не ме сравнявай с Лиам, аз не съм вманиечен по теб, а влюбен. Щом не си готова да отвърнеш на чувствата ми ще чакам. Ще те чакам колкото трябва. Никога няма да се откажа от теб.
Джулиа- Ами ако това никога не се случи? Ами ако обикна друг?
Джейми- Ще те обичам винаги, цял живот, без значение дали ще бъдеш моя или на друг. Ще те обичам от разстояние.
....Три дни по късно...
От името на Джулиа...Дълго мислех и премислях случилото се напоследък. Беше време да взема решение какво ще правя занапред. Бях в спалнята си, когато Раян почука на вратата, дойде и седна на леглото до мен.
Раян- Вече не съм малък, защо нищо не ми казвате?
Джулиа- Какво не сме ти казали?
Раян- Ти защо беше в болница? Защо не излизаш навън? Защо мама не пуска Джейми при теб, а го гони?
Джулиа- Джейми е идвал?
Раян- Той е в градината, двамата с мама разговарят. Тя му каза,че не искаш да го виждаш. Вчера също дойде и онзи ден, но тя го отпращаше всеки път.
Джулиа- Ще отидеш ли при тях, за да кажеш на Джейми,че може да дойде при мен?
Раян- Добре!- отвърна и излезе от стаята, след това се отправи право към градината където все още майка му се опитваше да прогони Джейми.
Джейми- Искам само да я видя. Няма да разговарям с нея, само ще я зърна за миг и ще си тръгна, обещавам!
Брит- Вече ти казах,че не може. Тя не иска да те вижда. С Лиам достатъчно я наранихте. Остави я да се посъвземе, щом е готова ще излезе, работите заедно ще я виждаш непрекъснато.
Раян- Джулиа каза,че иска да те види.
Брит- Кажи ѝ,че след малко идвам, но моля те, не ѝ казвай,че Джейми е тук.
Раян- Не теб мамо, Джулиа иска Джейми да се качи горе при нея.
Джейми- Сама чу, Джулиа иска да ме види.
Брит- Внимавай какво ще кажеш, не я разстройвай.- отвърна, а Джейни кимна в отговор, след което побърза да дойде при мен. Почука на вратата и щом получи разрешение влезе. Завари ме да подреждам багажа си в куфара.
Джейми- Отиваш ли някъде?
Джулиа- Заминавам за известно време. Знам,че ще накараш хората си да не следят и пазят, няма да споря с теб за да не го правиш, защото това няма да има ефект. Може да знаеш къде съм, с кого съм и какво правя, но не искам да виждам теб.
Джейми- Но аз ще мога да те виждам, така ли?
Джулиа- Стига да бъде незабелязано, може да го правиш.
Джейми- Кога ще се върнеш?
Джулиа- Не знам. Искам да бъда далеч от тук и от теб. Когато съм тук мисля за теб и искам да дойда при теб, но знам,че така ти давам напразни надежди, което ме кара да се чувствам ужасно. Наистина ще ми липсва присъствието ти в живота ми, но поне засега това е най-правилното решение.
Джейми- Ако това ще те направи щастлива съм готов да те подкрепя. Всеки сам решава как и с кого да изживее живота си. Твоят живот по твоите правила...
.Това е краят на втория сезон, третия ще бъде отново като част от този разказ....
VOUS LISEZ
Моят живот по моите правила
FanfictionМоят живот по моите правила 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Историята на едно младо момиче загубило всичко, което обича. Момиче свикнало със самотата още от дете. Разбира се във всеки тунел се намира лъч светлина, надеждата никога не умира. Ще открие ли най- накрая...