Лейла- Какво ти е? Откакто съм се върнала и дума не си казала.
Джулиа- Какво да ти кажа,Лейла? Какво? Аз съм една голяма глупачка.
Лейла- Защо говориш така? Какво се е случило? С баща ти ли се скарахте?
Джулиа- Не, но ако разбере какво съм направила ще избухне война.
Лейла- Няма ли да ми кажеш какво е станало най-после?
Джулиа- Спах с Джейми, плюс това не веднъж. Бях в леглото на врага, това стана.
Лейла- Ти и Джейми? Нали го мразеше? Как така правиш секс с мъж, когото мразиш?
Джулиа- Не знам, просто се случи. Направих грешка.
Лейла- Грешка се прави веднъж, а ти си го повторила, потретила и прочие.
Джулиа- Всъщност няма прочие, бяха само три пъти.
Лейла- Да, благодаря за уточнението! Както и да е. Сгрешила си, но вече не се виждате,нали?
Джулиа- Не е толкова просто. Проблемът не е в това,че съм спала с него. Той ме изнудва. Снимал ни е и сега ме заплашва,че ще покаже клипа на баща ми. Дори поиска да саботирам работата на татко, само и само Вега да се издигнат.
Лейла- И ти какво направи? Не си го направила, нали?
Джулиа- Не съм, излъгах го, а той дойде тук за да ми потърси сметка и отново ме заплаши. Да не съм си играела с него, защото щяло да стане много лошо за мен.
Лейла- И какво смяташ да правиш?
Джулиа- Не знам. Умувам,но не успявам да измисля нищо.
Лейла- Защо не се опиташ да разбереш къде държи клипа. Надали има много копия. Един на телефона за да ти го покаже и един някъде скрит в дома му. Отиди там, преспи отново с него и някак си намери начин да го потърсиш, също така вземи телефона му и изтрии клипа.
Джулиа- Добре, дори и да открия клипа, как да изтрия този от телефона му, със сигурност има парола?
Лейла- Накарай го сам да го изтрие. Ти си много умна, манипулирай го.
Джулиа- Добре, така да бъде. Отивам да си зема душ, а ти избери какво да облека. Да бъде секси, но семпло, за да не си помисли,че съм се нагласила за него.
..Таксито спря пред дома на Джейми. Слязох и закрачих бавно. Все още не бях напълно сигурна,че искам да го направя. Джейми беше много умен и лукав, имаше вероятност да разбере истинската причина за идването ми, но всъщност имах две причини да съм тук. Едната за да взема и изтрия клипа, а другата- колкото и да не исках да си го призная, аз го желаех, харесваше ми идеята,че ще бъда отново негова. Спрях пред вратата и натиснах звънеца. След минута вратата се отвори, а пред мен се появи голият до кръста Джейми. Беше толкова секси,че не се сдържах и просто го целунах.
YOU ARE READING
Моят живот по моите правила
FanfictionМоят живот по моите правила 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Историята на едно младо момиче загубило всичко, което обича. Момиче свикнало със самотата още от дете. Разбира се във всеки тунел се намира лъч светлина, надеждата никога не умира. Ще открие ли най- накрая...