" Клин, клин избива"

1.4K 70 1
                                    

Лейла-  Аз мога да ти кажа кой е мъжа от клипа, познвам го- заяви,след като изгледа видеото с убиството.

Джулиа-  Наистина ли? Кой е той и какво общо има Джейми с него?

Лейла-  Тясно свързан е с него, защото убиецът е бащата на Джейми. Кой ли може да е жертвата?

Джулиа-  Това не ме засяга. Имам запис, на който става ясно, че бащата на Джейми е убил човек, това е като шестица от тотото. Джейми няма да може да ме тормози повече, всъщност аз мога да изнудвам него.

Лейла-  Той е луд, не знаеш какво може да направи, по-добре си трай засега. Интересно ми е защо Джейми има клип как баща му убива някого.

Джулиа-  Сама го каза, той е луд. Може да изнудва и баща си, от него всичко се очаква, защото е напълно ненормален.

Лейла-  А не е ли точно това, което те привлича в него?

Джулиа-  Нищо в него не ме привлича. Да, може да е красив и да има много секси тяло и хубава усмивка, но той е ужасно ужасен, дори ужасяващо ужасен.

Лейла-  Дори и да е така, това не променя факта,че ти си падаш по него. Как ще се научиш да стойш далеч от него?

Джулиа-  Мога да стоя далеч от него, защото той не означава нищо за мен. Правихме няколко пъти секс, това е, нищо повече. И без това за него не означавам нищо.

Лейла-  Не можеш да бъдеш сигурна в това. Ами ако се е превързал към теб? Ами ако те обикне?

Джулиа-  Това е невъзможно, защото той обича само себе си. Сама видя, крие запис на баща си, което го уличава като убиец, дори него не обича.

Лейла-  Да, това и аз не го разбирам. Каква ли може да бъде причината? Защо ще му е да изнудва баща си?

Джулиа-  Защото е болен мозък. Не мога да го разгадая. Понякога е много мил с мен, грижовен, но за кратко. Предепочита да показва другата си страна, да бъде груб, заядлив, да мрази и да се държи с теб сякаш си едно нищо. Според теб какво ли ще стане ако баща му разбере,че има клип с малката му тайна?

Лейла-  Ами ако не е само веднъж, ако е убивал и друг път? Ами ако и Джейми е убиец? Най-добре е да стойш далеч от Джейми.

Джулиа-  И да му се размине, и на него и на баща му? Вега се опитват да съсипят компанията на баща ми, защо да не обърнем нещата в наша полза? Ако няма Вега, татко ще бъде по-спокоен, няма да има конкуренция, както и аз ще живея по-спокойно знаейки,че Джейми е в затвора съден за убийство. Клин, клин избива.

Моят живот по моите правила Donde viven las historias. Descúbrelo ahora