Джейми- Ти си пратил снимките, нали?- попита, след като нахълта в кабинета му.
Лиам- За какви снимки говориш? Не те разбирам. Изглеждаш напрегнат, ядосан, на какво се дължи това?
Джейми- Нека ти опресня паметта- отвърна и остави снимките на бюрото.
Лиам- За тези снимки ли става въпрос? Да, аз ги изпратих. Джулиа беше много ядосана и объркана. Ти я разочарова, излъга я. Дали този път ще ти прости?
Джейми- Имаше цяла година на разположение да я спечелиш, но не успя, тя не се влюби в теб, макар че "уж" си спасил живота ѝ. Как мислиш,че ще реагира ако разбере, че си оставил полубрат си да умре?
Лиам- Нима имаш смелостта да ѝ кажеш,че си бил в колата, че ти си виновен за катастрофата и загубата на паметта ѝ?
Джейми- Не бих могъл да го кажа, защото това не е истината. Един ден щом върне паметта си ще разбере,че това е лъжа, и че не аз съм виновен за инцидента.
Лиам- Тоест?
Джейми- Нима мислиш,че бих ти казал истината? Каквито и игрички да играеш няма да ни разделиш. Никога няма да се откажа от Джулиа. Дори тя да не ме иска пак няма да я изоставя, ще я пазя от теб.
...Брит- Значи Джейми е мъжът от съня ти?
Джулиа- Не знам, може би. Той каза,че е бил влюбен в мен, но аз не си спомням любовта си към него. Как е възможно да забравиш човека, в когото си бил влюбен?
Брит- Имаш амнезия, не помниш дори баща си. Всъщност ако Джейми е мъжът от съня ти значи не си забравила любовта си изцяло, останала е в сърцето ти, а то ти подсказва чрез съня. Какво смяташ да правиш? Ще продължиш ли връзката си с Джейми?
Джулиа- Не знам. Ти какво би направила на мое място?
Брит- Трудно ми е да се поставя в "твоите обувки", затова ще те посъветвам следното- послушай сърцето си! Всъщност ти затова ли още не си отишла на работа, криеш се от Джейми?
Джулиа- Днес няма да ходя, Ева ще дойде след час, заедно ще ходим на приема, който организира лепката.
Брит- Лепката???
Джулиа- Шери, приятелката на Джейми.
Брит- Тази, от която го ревнуваш. Всъщност вече няма смисъл да го ревнуваш, все пак знаеш,че той е влюбен в теб.
Джулиа- Бил е влюбен в мен, поне така твърди, но аз не съм старта Джулиа.
..Ева- Много по-красива си от Шери, ще я засенчиш, а Джейми няма да може да отдели поглед от теб, както и Лиам.
Джулиа- С Лиам сме само приятели.
Ева- За теб е така, но начина по който те гледа и отношението му към теб не казват " обичам те като приятел". А какво стана с Джейми, говорихте ли, помирихте ли се?
Джулиа- До известна степен.
Ева- Ядосал се е,че го излъгахме за вилата, но поне останахте насаме, не поговорихте ли?
Брит- Момичета, колата пристигна. И двете сте много красиви- каза щом влезе в стаята.
Ева- Една от нас трябва да заслепи някого и определено ще успее.
Джулиа- Хайде да тръгваме! Чао, Брит.
Брит- Приятно изкарване.
...Джейми все още не беше дошъл, не спирах да го търся с поглед, но не го откривах. Всъщност не знаех дали искам да дойде, дали исках да го видя, но той очакваше отговор, а аз нямах такъв.
Лиам- Здравей, много си красива! Нали не се сърдиш, за онова с Джейми?
Джулиа- Говорих с него. Извинявай,че те притесних късно вечерта!
Лиам- Това не е отговор на въпроса ми.
Джулиа- Ти си мой много добър приятел, затова не бих могла да ти се разсърдя.- в този момент съзрях Джейми, тъкмо влизаше, както обикновено беше много елегантен и красив. Прекрасната гледка беше развалена от досадницата Шери, която веднага отиде при него.- Лиам, извини ме, ще изляза малко навън!- добавих и се отправих към терасата. Миг след мен и той се появи. Застана зад мен и целуна рамото ми.
Джейми- Много си красива!
Джулиа- Не по-малко от домакина. На нея каза ли същото или използва други думи?
Джейми- За мен ти си най-красивата жена на света. Не искаш да повярваш в любовта ми към теб.Разбирам те, все пак не си спомняш нищо от миналото, но сама каза,че ще продължиш напред, ще започнеш нов живот. Защо да не започнеш този нов живот с мен? Дай шанс на мен и любовта ми.
Джулиа- Страхувам се. Не искам да те засегна наричайки те лъжец, но не знам на какво мога да вярвам. Ами ако си спомня и всичко се окаже лъжа? Съжалявам, Джейми!
..Тръгнах си веднага след разговора с Джейми. Беше късно, опитвах се да заспя, но не успявах. Не спирах да мисля за Джейми. Неусетно, не знам дали беше сън или просто спомена нахлу в съзнанието ми, но го видях. Мъжът,който няколко пъти се появяваше в сънищата ми вече не беше само сянка. Можех да видя лицето му. Изненада, очакване, желание, какво означаваше това?
VOUS LISEZ
Моят живот по моите правила
FanfictionМоят живот по моите правила 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Историята на едно младо момиче загубило всичко, което обича. Момиче свикнало със самотата още от дете. Разбира се във всеки тунел се намира лъч светлина, надеждата никога не умира. Ще открие ли най- накрая...