Днес се навършваха 15 години от смъртта на майка ми. Мразех този ден, откакто бях на 6 и разбрах,че никога повече няма да видя майка си, че тя вече няма да ме прегръща и целува, че няма да ми разказва приказки за да заспя, че няма да бъде до мен. Станах рано, приготвих се и излязох. Не бях ходила на гроба ѝ откакто заминах, но сега бях тук и имах нужда да отида, да бъда близо до нея. Седях и гледах името ѝ изписано на каменната плоча, а от очите ми се стичаха сълзи. Неусетно до мен се приближи някой и постави ръката си на рамото ми. Първоначално помислих,че това е баща ми, защото усещах голямата мъжа ръка, но щом погледнах към него установих,че бях сгрешила. Избърсах сълзите си и се изправих на крака заставайки срещу него.
Джулиа- Ти какво правиш тук?
Джейми- Знаех,че ще бъдеш тук.
Джулиа- Върви си! Не искам да те виждам.
Джейми- Знам,че си ядосана за вчера и имаш право, но се постави на мое място.
Джулиа- Точно тук ли намери да се оправдаваш?
Джейми- Нека отидем у нас и да поговорим.
Джулиа- За какво да говорим? Или измисли още в какво да ме обвиниш?
Джейми- Хайде да отидем у нас, там ще поговорим!
..Склоних и отидохме в дома на Джейми. Надявах се,че ще се извини и вече не ме подозира. Трябва да ми вярва за да мога да го съсипя. Щом стигнахме, той отключи вратата и влязохме, след което се насочи към дневната, но щом видя,че няма да го последвам, а седя със скръстени ръце близо до вратата, реши да се върне обратно.
Джейми- Нека седнем и да поговорим.
Джулиа- Няма нужда и без това ще си тръгна при първите изречени от теб думи, защото ще бъдат обвинения. Този път какво съм направила? Обвини ме в лъжа, в кражба, сега какво остана? В убийство?
Джейми- Ще се успокоиш ли? Бях ядосан, затова не мислех какво върша и какви ги приказвам. Не допускам никого до дома си освен теб и жената, която почиства.
Джулиа- И затова обвини мен. Всъщност си прав, тя сигурно работи тук отдавна и ѝ имаш доверие, а аз съм просто жената, с която се забавляваш от време на време.
Джейми- Така е, тя работи тук от доста време и ѝ имах доверие до вчера. След като ти си тръгна я повиках тук и я разпитах. Тя си призна, че е разменила записите и ги е дала на някакъв мъж, който я е заплашвал.
Джулиа- Но нали държеше дисковете в сейф, който е логично да се отваря с парола, тя от къде е знаела каква е паролата? Или си ползвал рождената си дата?
Джейми- За толкова глупав ли ме имаш? Не знам как,но този който я е заплашвал е знаел и паролата.
Джулиа- А за какво му са запасите? Какво имаше на другия?
Джейми- Това не е твоя работа. Не биваше да те обвинявам, сгреших.
Джулиа- Казва се "извинявай" или "съжалявам", но разбира се в грубия ти речник тези думи не присъстват.
Джейми- Искаш да се извиня? Нека го направя тогава- отвърна, дръпна ме към себе си, така че да се озова в обятията му, след което сля устните ни.
Джулиа- С думи не можеш ли?
Джейми- Предпочитам с действия- отговори, вдигна ме на ръце и ме заведе до спалнята си, след което ме сложи да легна на леглото и се настани върху мен.
Джулиа- Кой беше мъжа, с когото се караше вчера?-попитах докато той целуваше врата ми.
Джейми- Това не е твоя работа. Не си ври носа там където не ти е работа, защото и двамата не искаме да ми се случи нещо на сладкото ти носле,нали?
Джулиа- Какво ще стане със записа, на който сме двамта с теб?
Джейми- Сега ли е моментът, в който трябва да го обсъждаме? Имаме си по-важна работа- каза и свали тениската си, след което последва и моята.
Джулиа- Да Джейми, сега е моментът. За теб всичко това е игра, но не и за мен. Не искам никой да вижда този запис.- отвърнах, избутах го от себе си и се изправих в седнало положение.
Джейми- Успокои се! Ще направя всичко възможно за да открия кой е взел дисковете.
Джулиа- Обещаваш ли?
Джейми- Обещавам!- отговори, придърпа ме към себе си и ме прегърна.
......
Лейла- Значи планът ни е проработил? Все още се чудя как успя да убедиш онази жена да излъже Джейми.Джулиа- Поискам ли мога да постигна всичко. Да го наречем женска солидарност. Казах ѝ,че на клиповете съм аз и,че Джейми ме заплашва,че ще ги пусне в интернет за да ме злепостави. Казах,че баща ми е много болен и ако види записите не дай боже може да му стане нещо. И общо взето я поизлъгах,но си струваше.
Лейла- Сега Джейми ти вярва,нали?
Джулиа- Не достатъчно, но ми обеща да открие, този в когото са записите.
Лейла- Търси врага, а той всъщност е в леглото му.
Джулиа- Не ми го натяквай, моля те! Само така мога да бъда близо до него.
Лейла- Не е като да не ти харесва, но това е друга тема. Какъв ще е следващия ти ход?
Джулиа- Да спечеля пълното му доверие. Ще му върна записите...
....
YOU ARE READING
Моят живот по моите правила
FanfictionМоят живот по моите правила 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Историята на едно младо момиче загубило всичко, което обича. Момиче свикнало със самотата още от дете. Разбира се във всеки тунел се намира лъч светлина, надеждата никога не умира. Ще открие ли най- накрая...