Açıklama: Artz ile yazılmış ilk hikaye (galiba?). Bana gaz verip 'hadilenamk' diyen VictoriaShadow666 teşekkürler balım artık istediğim kadar Efe'ye işkence edebilirim. Söyleyeceklerim bu kadar. Görüşürüz.
Not: Hayatımda yaşadığım birkaç olay falan yazarım belki Artzla ilgili olmayan. Doldum, yoruldum çünkü. Bu bilgi hiçbir işinize yaramaz ama olsun.
************
31.12.2017 (hayatımınenboktangününehoşgeldiniz)Sabah sabah sinirle saçlarımı çekiştirmemin tek sebebi tabiki o boktan liseye gitmemdi. Lise 2 olmama rağmen bir sürü rezalete katlanmıştım. Ve bu içimdeki okuma isteğini yavaş yavaş zehirliyordu.
"Anne bir bak ya nolursun! Gitmeyeyim bugün okula, hem zaten akşam konsere gidicez kızlarla. Okul çıkışı zor olur ya. Bak nolur, nolur, nolur!"
"İyi tamam ama bak içmek, cozutmak, eve sarhoş gelmek yok. Kesin bir uyarı bu, dikkate al."
"Ya sen melek falan mısın? Babamı akşam sen halledersin. Seni seviyorum. Ama bak azıcık içebilirim."
"Eşek sıpası. Git, gözüm görmesin seni."
Annemi öpüp odadan çıktığımda kızlara mesaj attım.
*madırfakır*
Giz: Len amk! Okula gitmiyoruz. Direkt kadıköye uçun akşama kadar oradayız sonra EZHEL KONSERİNE. Anlaşılmayan?
Sedef: Oha aq. Emine abla bu kadar kolay izin vermezdi. İrem ne yaptın kadına aq bayılttın mı?
Dila: İrem deme şuna amınakoyim okulda giz diyoz sen irem deyince farklı birine konuşuyormuşsun gibi oluyor aklım bulanıyor.
Giz: Annemi bayıltmadım bu bir. İkincisi ise kaldırın götünüzü akşam 11 45 içeri giriş saati ve şuan saat öğle 12 ben hazırlanıp çıkarım yarım saate 2 de kadıköydeyiz açım yemek yicez daha da gezicez boğada bulun beni zencolar.
Dila:ok
Sedef:ok
Giz: ok götünüze girsin aq malları.
Hazırlanıp evden çıktığımda aklımda Ezhel ve konser vardı. Boğaya geldiğimde mesaj atıp beklemeye başladım. Kızlarla buluşup yemek yiyip saatin gelmesini beklemeye başladık. Heyecandan titreyen tek bendim. Tabii bu sazanlar benim sayemde öğrendiler Sercan'ı heyecanlanmazlar. Ben ölüyorum diyorum! Alo.
"Ben fenalık geçiricem len. Sercan'ı göreceğiz lan. Boru mu? Dila bir şey söylesene lan!"
Dila asla beni dinlemeyip karşıya odaklanmış bir şekilde gözünü kırpmıyordu. Ne oldu deyip dönmemle onları gördüm. Sercan, Efe falan değil tabii. Mert ve diğerleri. Liseyi bana bok edenleri. Korkularımı öğrenip üstüne dalga geçen pezevenkleri. Sedef bizim donakaldığımızı anlayınca baktığımız yöne baktı. Omzumu sıkıp;
"Takılma amınakoyim boşver. Burada da kitleyecek değiller ya. Hem okulda da değiliz o Beyza orospusunu iki çeker bir yırtarım boşver." dedi.
Dediği doğruydu. Okulda değildik, onların yaptığının karşılığını verebilirdim. Bursumun yanması gibi bir olay olamazdı.
**********
"İs, pas, kir, kömür, plastik, egzos, esrar. Tüm şehir bir pavyon ve bizim paramız yok. "
Tuvalete gitmem gerekiyordu. Dilaya haber verip tuvalete doğru yürümeye başladım. Tuvalete girdiğimde arkamdan kapanan kapı ile Beyza(orospubeyza) ve ben tuvalette yalnız kalmıştık.
"Eziklerin Kadıköyde işi olduğunu bilmiyordum?"
"Orospuların Kadıköyde değilde Karaköyde işi var, yanlış gelmişsin sende o zaman?"
"Senin canın oyun istiyor galiba. Bende sana oyun bol tatlım. Bakalım ne yapabiliriz?"
Gerçekten mi? Kimsenin tuvaleti yok muydu yani? Niye çişiniz gelmiyor?
"Beyza, okulda değiliz. Ben sana bir şey yapmadım sende bana. Eğleniyoruz, konserdeyiz. Aç kapıyı çıkalım şuradan."
"Olmaz tatlım, isterdim ama olmaz. Seni çıldırtmadan olmaz. Sen Furkan'ı (ananısikimburadanseninfurkan) ayarttın. Bakalım bu güzel suratında koca bir yarıkla ne yapacaksın?"
"Güzel şaka. Güldüm, şimdi aç kapıyı."
Üstüme doğru gelirken elinde ki bıçağı son anda görmüştüm. Yanağımdaki acı ile çığlık attım, sonra da kitlenen kapının sesi.
Evet, merhaba ben İrem Giz Akıncılar. Ve en büyük iki korkum.
Karanlık bir kapalı alan iki. Kızlar beni aramaya tuvalete gelmedi. Konser bitene kadar ağladım, kimse gelmedi. Saat kaç, çantam nerede, asla bilmiyordum. Son kez kapıyı tekmeleyip, bağırdım."Heey, gerçekten siktiğimin mekanında kimse kalmadı mı?"
Ve sesler.
"Lan Buğra, ses mi geliyor tuvaletten ben mi gaybtan duyuyorum?"
"Burdayım. Açın kapıyı!"
Kapı açıldı, karşımda Efeyi gördüm. Gerçekten kahramanıma bak. Efe Çelik karşımda yanında Buğra ve Sercan!
"Yüzün kanıyor. Sen burada bu hale nasıl geldin amınakoyim?"
"Efe cidden bunu tartışacak mısın kızla? Tut kaldıralım, götürelim. Temizleyelim yarasını."
Sercan mantıklı bir cevap verdiğinde yerden havalandım. Daha sonra buna sevinirim, Efe Çeliğin kucağındayım amk.
************
A p t a l
O gün beni böyle kurtarabilirdin
A p t a l
Dipnot:bokgibibölümaq