Selam ve görüşürüz.
*********
Zeynep Şamil'in evinde bulunmuş, Şamil iyi bir dayak yemişti. Biz Zeynep'i sakinleştirip Ceydaya geçerken hala Şamil'i ortalarına almış konuşuyorlardı. Batuhan bizi eve bıraktıktan sonra tekrar yanlarına dönmüştü. Döndüklerinde Berk bıkmış gibiydi.
"Sikicen öldürücen bu orospu çocuklarını, üstü üste dizip sikiş partisi yapıcaksın öyle düzelir bunlar. "
Can yine sikiş içerikli fikirlerinden birini ortaya atarken, İlke sessiz olmasıyla alakalı mırıldandı. Ortam daha da gerici bir hal alırken saçmalamamak için sessiz kaldım. Çünkü böyle ortamlarda kaskatı kesilir, ne söyleyeceğimi bilemezdim. Ufuk saçlarını karıştırdı.
"Bu böyle sürmez oğlum, bir hal çaresine bakmak lazım. Çünkü durmayacaklar. Bugün kaçıran yarın neler yapmaz! Sikişle falan çözülecek iş değil bu. Pezevenkler dayak yiyince şevke geliyor amına koyim. O yüzden plan yapmalıyız. Hem bizim kızlar plan işinde baya iyi galiba dün ki hadise de arada kaynadı ama. Hadi neyse. "
Bana bakarak konuşması bildiğine işaretti değil mi? O prezervatifi yollamayacaktım. Sıçtım yine ve yeniden.
"Bu ördek ne zaman düzgün konuşmayı öğrendi?"
Can abi, sen, sen, sen..
Efsanesin aq.************
Olaylar durulmuş, dingin zamanlar geçiriyorduk. Biz mi? Bacanak devam. Ben sövüyorum o kahkaha atıyor ve bitiş müziği.
~KOVLGVNG~
*SercanEzhel* "biz takılmaya gidiyoz bacım. sende gelecen mi? gel hele bak eğlenek."
*Giz* "Siz kim gardaşım? Hepiniz mi? Bacanağım da oradaysa gelmem. "
*BuğraBugy* "Bacanağında burada kanka. Ezel gelmiyor, sen bilirsin. Ezel yanına çağıracaktı ama bilmiyorum. 'Kız kıza takılırız' demişti. "
*Giz* "Ben o hainle konuşmuyorum. Beni Ufuk'a söyledi. Hain sarı."
*Ezelreyiz* "Asıl ben seninle konuşmuyorum, Buğraya sen söylemişsin!"
*Giz* "Fak! Halbuki Buğra benim söylediğimi söylememek için 'Ezel ölsün ki' demişti. Demek ki ölmeni istiyor knk. Bombayı kurdum 5 dakikaya patlar Sercan gardaşım gaç gurtar gendini. Bacanak sen kal buralarda belki bacağın falan kopar. "
*Ezelreyiz* "Buğra, seni akşama eve sağlam bekliyorum sevgilim ;)"
*BuğraBugy* " Senin ben dilini kesicem Giz dilini. Sende sabah evde ol kanka ;)"
*Giz* "Ölsün derken bana mı sordun kardeşim? Tövbe.
*SercanEzhel* "Giz idolümsün aq. SŞFKSODKODKDKDKFKDJ"
*EfeArtz* "Buğra bacanağıma sövme lskdkdkdkkdd."
*Giz* "PİJ."
*EfeArtz* "İntikamın alındı kardeşim @BuğraBugy"
************