Yukarıdaki parça harika parça. Başındaki konuşma yeraltı filminden, izleyin izlettirin.
Görüşürüz.********
Efe yüzümü temizlerken, garip bir yüz ifadesiyle, Sercan 'e hadi anlat artık' diye darlıyordu.
"...... e işte biz kolejde okuduğumuz için torpilliler. Burslular iteklenir, zenginler zenginlerin peşine takılır. Bir oyuna kurban gittim bu lisede ki doğruluk cesaretlik oyununu bilirsiniz. Bir kız üzerinden iddialaşılır. Kız çocuğa geri dönerse kazanır falan filan. Furkan diye bir çocuk vardı. Sevgilisi de Beyza, beni oraya kilitleyen. Benim üzerime iddiaya girmişler. O gün bugündür benimle uğraşırlar ama bugün böyle bir şey olacağı aklımın ucundan-ahh acıyor."
Efe kahkaha atmaya başlayınca garip garip bakmaya başladım.
"Kızım sağ yanağında ufak bir yarık var. Acıması normal değil mi? "
"Benim eve gitmem gerek. Arkadaşlarım da bekliyordur şimdi. Annem merak eder. Teşekkür ederim her şey için."
Sercan yüzüme bakıp ofladı.
"E kızım kimse kalmadı ki burada. Kim bekliyor seni?"
"Dila ve Sedef kapının oralardadırlar. Gitmem gerek."
"Tamam, bak çıkıp bakalım orada değillerse evine bırakalım olur mu?"
Buğra'ya kafamı sallayıp odadan çıktım. Kapının önüne geldiğimizdeyse kimse yoktu. Telefonum? E çantam Diladaydı. Yani ararsam?
Efeye döndüm.
"Şey, rica etsem telefonunu kullanabilir miyim? "
"Tabii, al bakalım. Bu arada adın?"
"Giz. Adım, Giz."
"Bende Efe, memnun oldum küçük kız. Bunlarda..."
"Biliyorum, biliyorum. Buğra ve Sercan."
Telefonu aldığım gibi kendi numaramı tuşladım. Açan Dilaydı.
"Alo, neredesin kızım sen? Sedefte sende yoksunuz!"
"Giz, sen misin? Biz seni bulamayınca gittin sandık. Evlere dağıldık. Zaten Sedef sarhoş oldu bir de onunla uğraştım. Yarın gelir alırsın çantanı."
"Yarın ağzına sıçmaya geliyorum. Evde ol. "
"Tamam, tamam."
Telefonu kapatıp geri Efeye verdim.
"Teşekkür ederim. Her şey için. Eve gitmem gerekiyor artık. Tekrar teşekkürler."
"Bırakıcaz eve, atla arabaya. Bu saatler küçük ve titreyen kızlar için hiç uygun değil. "
Titriyor muydum? Titremiyorum ki bir kere. Titriyormuşum, tamam.
********
Evin adresini verip indiğimde tekrar teşekkür edip eve girdim. Annem uyumamış beni beklemişti. Hemen saçlarımı yüzümün önüne atıp gizledim.
"Kuzum, niye açmadın telefonunu? Merak ettim."
"Telefonum Dilada kaldı annem. Çok yoruldum hadi yat sen. Bende yatarım şimdi."
"İyi geceler güzel kızım. "
"İyi geceler."
Ve uyuyamadım. 5 gün boyunca kabuslarla devam etti. Okula gitmedim. Ağladım, odamdan çıkmadım. Annem en sonunda hastaneye gitmem gerektiğini, korkularımın artık dayanılmaz dereceye geldiğini söyleyene kadar. Tedaviler ve ilaçlarda onunla birlikte...
**********
Günümüz
EfeÇelik bir tweet attı.
2 yıl önce falan kahramanı olduğum bir kız vardı. Gören, bilen var mı? Sllslclslcldlldkfk
EfeÇelik'in tweetine cevap yaz.
Buyrun benim. Lakdkdkwkdkdk
EfeÇelik tweetini retweetledi
Numaran hala aynı mı?
Ne yani numaram onda hala kayıtlı mı? Öncelikle fuck, numaram onda kayıtlı mı?
**********
Annskm Efe beni bul
Not:yinebokgibibölüm
Dipnot:lisedebirçokinsanadamdeğildir.