Selam yine ben amk ya. Neyse bölüm.
**********
Bağırmam üzerine zaten Efe'nin evini gözetlemeye meraklı olan teyzeler ellerinde terliklerle nişan alıyorlardı.
"Aman teyzeler! Ben varım durun. Götümden vurursunuz beni. Ben kaçayım sonra halledersiniz. "
Teyzeler 'tamam kızım kaç ırz düşmanından' falan derlerken, Efe 'teyze nikahıma alıcam bak vallahi' diyip arabaya koşmaya çalışıyordu. Arabaya bindirip kendide şoför koltuğuna geçince kapıları kilitledi.
"Ya kızım sen ne istiyorsun? Öleyim mi istiyorsun? Sağ kalır mıyım ben orada? Yemin ederim tek parçamı bulamazsın o teyzelerin arasında. Koca falan kalmaz sana! Evlenecek kimi bulacaksın, kimse almaz seni. "
Sen öyle san! Kapımda kuyruk var bey! Kudur.
"Geçen gün halamın kızının düğününde bir teyze okuyup okumadığımı, yaşımı ve sevgilim olup olmadığını sordu ama sen bilirsin. Artık kapımda mı yatarsın, yolumda mı ağlarsın. Alacak her türlü var yani tatlım tatlım. Sen kendine yan moruk bu yaştan son-"
"Bir dakika sen ne dedin teyzeye?"
"Neye ne dedim Efe?"
"Teyze sevgilin var mı diye sormuş kızım! Ona ne dedin?"
"Yok dedim. Var mıydı?"
"Ben kapı direğiyim zaten değil mi amınakoyim! "
"Aslında bu boyla olursun biliyor musun? Vallahi sırık gibisin. Sen niye bu kadar uzunsun ya? Ben yanında anaokulu çocuğu gibi duruyorum. "
Kafasını iki yana salladı.
"Boş saatlerin geldi, en iyisi biz gidelim. ""Boş sootloron goldo on oyoso boz godolom. He he çok komik, sür hadi."
**************
Bir yat kiralamış, Ezel'in getirdiği kıyafetleri alıp yola çıkmıştık. Kaptan iyi birine benziyordu. Yaşlı tonton bir amcaydı. Efe uyumaya gitmiş ben hala denizi seyrediyordum. Gece 1 buçuk falan olmalıydı. Kaptan Hayri amca gelip telefonumu uzattı.
"Kızım telefonun çalıyordu. Masada unutmuşsun getireyim dedim."
Gülümsedim.
"Sağol Hayri amca, teşekkürler."YENGEGVNG GÖRÜNTÜLÜ ARIYOR.
Kesin Sercan'ın işiydi. Açtım.
İlke, Ceyda, Gizem, Sercan ve ben aynı ekranda görününce gülümsedim. Sercan heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı.
"Gız, İnstagram'da bir post gördüm, sizin kavga var. Yorumlar çok eğlenceli. Canlı açıp cevaplayalım dedim bu tayfa. İşsiz eğlencesi olsun, Ezel Sıla'nın yanında Ceyda'ya geçiyorlar. Masala ulaşıcam. Gizem zaten Ceydayla. İlke ile ben kendi konumlarımızdayız. Can salmıyor. Neyse bunu söylemek için aradık. Ben canlıyı açıyorum geç. Koş gız. "
Tamam dememi beklemeden kapatmıştı. Çünkü o Sercandı, kafasına koyduysa yaptırırdı. Bende merak etmiştim açıkçası. İnstagramı açıp canlı yayın bildirimini bekledim. 2-3 saniye sonra gelmişti. Tüm grup canlıdaydık.
"Şimdi selam ey İnstagram halkı. Burada komik yorumlar köşesi için toplanmış bulunmaktayız. Ben sunucunuz Sercan, size bu yayın ki konuklarımızı tanıtayım. YENGE GVNG bizimle, selam yengeler. Nasılsınız öncelikle? "
Gizem ciddi kalmak adına derin nefesler alıyordu, Ceyda ise ortalarda gözükmüyordu. Galiba Atlas ile uğraşıyordu. Ezel, Sıla ve Masal koltukta, Gizemin arkasındaydılar. Büyük bir ihtimal telefon bira şişelerinin önüne konulmuştu ve Gizem kimse içmesin diye onların dibine oturmuştu. İlke ekranın diğer ucunda dikkatle bir yere bakıyordu, Can olması muhtemeldi. Sercan'ın sorusuyla ekrana döndü.