Selam yine ben ve görüşürüz
**********
Efe bana dönüp gülümsedi, kaskatı bir şekilde suratına bakmayı sürdürünce Sıla kolumu cimcikleyip kendime getirdi.
Efe 'hadi gidelim' diyince doluştuk arabaya ama benim hala kafamın içi 404 not found. Efe de bunu anlamış olacak ki kahkaha atmaya başladı.
"Sakin ol evlenme teklif etmedim kızım ne bu haller?"
A p t a l
Senneanlarsın?
A p t a l
Sıla da kahkaha atıp Efeye döndü.
"Enişte o zaman ben helvasını yapmayı planlıyorum. Evlilik teklifi etsen ölür çünkü."Ha ha ha komik çocuk seni. Komedi unsuru olmama rağmen hala sesim çıkmıyordu. Atlatamamıştım şoku. Efe en son elini gözlerimin önünde sallayıp 'kendinde misin?' diye sordu.
"Sen şimdi o kızlara beni sevgilin diye mi tanıttın? Bir dakika! Sen bana sevgilim dedin. Burada anlaştık mı? Kesin duydum ben onu! Allah be. Babama ses kayıdı atmam lazım bir dakika."
~Aile grubu~
*Giz* "ses kayıdı 0.13 dakika"
Baba artık bende bir kazanovayım. Bakmaz dediğin Efe artık damat kategorisinde. Ne zaman istemeye geleceğini sorarız. Baktık istemiyor aşireti sal üstüne.
*Babam☆* "Şakadır o, gerçek olsa duramazsın. "
*Giz* "ha ha ha haha. Komik çocuk seni. Gerçek ki. Oh canıma değsin."
*********
Sıla ile bizim eve geçmiştik. Annem Sılayı görünce 'ay kızım' diyerek içine sokmuş, yarım saat sarılıp bırakmamıştı. Beni sevmeye üşenirsin ama valide sultan, öyle olsun. Sıla odamı işaret etti. Bu demektir ki 'dedikoduları anlat sıçmayayım bacağına'
******
"...... İşte öyle kanka yazdı Twitter'dan öyle konuşmaya başladık. Bugünlere kadar geldik. Belki de hayatım boyunca göremeyeceğim insanlarla tanıştım. Ezel zaten uzaktan tanıdıktı ama ne bileyim bu kadar yakın değildik. Öyle işte."
Sıla yatağımın üstünde tepinirken grubu göstermemi istedi. Telefonumu eline aldığı gibi bir çığlık daha attı.
"Sen Ceyda'yı tanıyorsun ama bana söylemedin öyle mi? Hain yılan. "
"Lafı açılmamıştır kızım. En fazla 10 dakika konuşup kapatıyorduk. Ne bileyim unutmuşum. "
Sıla sinirle bana bakmaya devam etti.
"Beni de tanıştırıyorsun nokta. O kadın benim hayatımda gördüklerimin içinde en güzeli olabilir lan. Tanışmam lazım. "
Ceyda'ya takıktı. İkna olmuştum.
"Hallederiz bir ara. "
"İnstagramdan bir yere etiketlenmişsin bildirim geldi. Bak şuna."
Telefonumu aldığımda bildirim yağmuruna tutulmuştum. Hadi ama ne oluyor?