Bence baya iyi klip. Dinliyom. Sizde dinleyin by.
**********Yine aynı winx club şarkısı ile uyanmıştım. Yastığım sertleşmiş lan, yenisini almak lazım.
"Kapat şu sikimsonik müziği ya, beynimde sikiş var yemin ediyorum. "
Yastığım konuşu- bir dakika. Efe?
"Efe? Ne ara geldin? Biz en son? Başım ağrıyor öfff. Bir bok hatırlamıyorum kafam kazan gibi. Kalk bana ağrı kesici bulsana yiğidim. "
"Nasıl yani Giz? Dünü, o muhteşem geceyi hatırlamıyor musun? Sana gelişimi, kapıda karşılayışını, bana sarılışını ve daha nicesini? Siktir ya. "
Nasıl yani? Biz?
"Efe yapmadık de! Olamaz ya. Vururum seni piç. Bak. Ya. Anne ya. Ağlayacağım. Kadıköydeydik en son lan. Ne ara geldik eve de ben seni karşıladım? İlk gecemi hatırlamıyorum şansa bak amına koyim. Tek sıkıntı bu sanki. Sen benden mi faydalandın lan pezevenk. Ya hamile kalırsam? Öldük biz, bittik. Evlenmemiz gerekiyor artık. Yapabileceğin bir şey yok. Yapmadan önce düşünecektin. İLK GECEMİ HATIRLAMIYORUM LAN DAHASI VAR MI? Bittin Artz sen. Aşireti üstüne salıyorum. Sanki Sivasta aşiret denen şey varmış gibi. Babam gerici değildir ama hamile kızını gelin etmek hayalleri arasında eminim ki yoktur. Hem beni sana vermez. 'Bu çocuk çok yakışıklı sana bakmaz' demişti . Of Efe, anlat ne oldu?"
Önce gözlerini büyüttü. O da şaşkındı. Hatırlamadığım için büyük ihtimal. Sonra kahkaha atarken yataktan düştü. Üstüne gülmeye devam etti.
"Tek problem hatırlamaman yani. Bir dudak bir yanak derken keşke dudak verseymişim o zaman. İnanılmazsın. Gerçekten dün 'ilk öpücüğümdü ağağğağa' diyen kız sen misin? Baban cidden öyle mi dedi? Gerçekçi bir baban var. Ama işte gönül bu ota da boka da. Napalım?"
Bu bana bok mu dedi şimdi?
"Sen bana bok mu dedin lan piç! -yatakta ayaklandım- Ağzını yüzünü gözünü ısırırım bak senin. Sen ne ara giyindin ay? Pantolonun bile üstünde! -üstüme baktım e dünkü kıyafetler?- Efe. Olmadı değil mi hiçbir şey. Dalga geçiyorsun, dün ne olduysa intikamını alıyorsun. Seni pezevenk. Sen var ya. Döveceğim seni. Vallahi terlikle döveceğim seni. Kaçma piç. Lan kaçma. Tuvaletten çıkmayacak mısın sanki. Kilitleme kapıyı. Kilidi sökerim Artz. Sıçtım bacağına, kahkaha atma. Gülme lan. Gülme çıldırıcam şimdi. -çığlık attım- Sana bendim diye cevap atanda salaklık. Başıma sardım seni. Çıkma oradan öldürücem seni. Yok sana yemek. Kal geber orada. Piç."
Hala gülüyor ya!
Telefonum çalıyordu ama nerede? Odama geçtiğimde komidinin üstündeydi.
~YENGEGVNG~
*Plüton* "başım çatlıyor biri bana bunu açıklasın dünden bir şey hatırlayan? ve bu grup ne ara kuruldu?"
*Giz* "Yazan 'çektin miğ' kralı Atto reyizin anası plüton Ceyda mı arkadaşlar? Ezel kandırıkçılık yapıyorsan siktim belanı. "
*Plüton* "Sen dünkü kıvırcık mısın? Artz kıvırcık yazıyor. Artz ne ara sevgili yaptı ya? Ve evet ben Ceyda. "
*Ezelreyiz* "Giz neden sürekli bana yürüyon bacım? Sürekli beni bir sikme çabası! Alın videoyu izleyin. İnternete düşmüşüz. "Dün gece eğlencenin dozunu kaçıran YengeGang kameralara böyle yansıdı." Bu insta haber siteleri ne boktan yerler aq. "
*Ezelreyiz* "video 3.57"
*Erikzeyno* "Noluyor ya? Dur ben izlemedim videoyu. "
*Erikzeyno* "Ya Berk beni kucağında taşımış. Açılın Berki sevmeye gidiyorum. "