y i r m i i k i |final|

585 22 162
                                    

Selam. Ben. Son kez.

~~~~~

One years later. (Süngerbob efekti ile dalgalanma ve geleceğe hup ışınlanması. Dalga dalga dalgalanıyooorrr.)

~KOVLGVNG~

*KELSECO* "LAN İBNELER. İBİNELER. İBİNİBİNİBİNELER. DONDUM AMINA GOYUM. İNİN AŞAĞIYA. SİZİN SEX SONRASI SİGARA KEYFİNİZİ Mİ BEKLEYECEĞİM AMIN FERYATLARI. "

*EFEMmMMmM ;)))))*  "Aşağı inersem sikerim o götünü yavşak. Rahat dur iniyoruz."

*Giz* "Edit; sevişmedik Sercan, sadece ben biraz geç hazırlandım. Sonuçta o kadar zaman sonra Almanya'ya uçuyorum. Ordanda Maldivler'e tatile gidicez. Bu durumu göz önünde bulundurursan iki kişilik bir valiz hazırlamak uzun sürüyor, bilgin olsun. "

*KELSECO* "İyi be bir şey demedim. Meymenetsiz. İn aşağı!!!"

*Bugibugi* "Sercan, umarım o ünlemler götüne girmez kardeşim. "

*KELSECO* " Dinimiz amin kanka."

~~~~~

"Lan götdelen ibne! Sana demiyor muyum küfretme bana diye, he? Şimdi o kelini sikerdim de sen Giz'e dua et. "

Sercan arabada oturduğu koltuğa daha da sinerken, Buğra arabayı nihayet çalıştırdı. Almanya konser için sürekli gittikleri bir yer halini almıştı artık. Şimdi ki tek fark benimde geliyor olmamdı. Gitmeden önce kızlarla buluşup veda edecek sonra da yola koyulacaktık. Erkenden kalkıp valiz hazırlamaya çabaladığım için aşırı derecede yorgundum ama kızlarla en erken 6 ay sonra görüşebileceğim için bu randevuyu kaçırmamam gerekiyordu.

Ailemle dün gece ikiye kadar oturup çay içmiş üstüne annemle akraba dedikodusu yapmıştım. Efe her zaman ki gibi babamla 'ben şu konuda senden daha iyiyim' tartışmalarına girmiş ve en sonunda babamın 'beğenmiyorsan koçum, kapı orada' demesiyle bir nevi kovulmuştuk. İkiside birbirini çok sevmesine rağmen -babam bana Efeyi, Efe bana babamı övüyor oradan biliyorum- karşı karşıya geldiklerinde gövde gösterisine tutuşuyorlardı. Bir çoğu eğlenceli olsa da birinde babamı hastaneye apar topar götürmüşlüğümüz bile vardı.

"Murat baba, bak ben Adanalıyım. Biz sıcağın, acının içine doğuyoruz. Yiyemezsin benim kadar acı, zorlama istersen? "

Babam Sivaslı olduğunu neredeyse alnına yazdıracak bir adam olduğu için,

"Ben Sivaslıyım oğlum, acı falan hikaye. Bir oturuşta bir kavanoz acı biber yerim ben!"

diyerek iddiaya tutuştular. Sonunda Efe haklı çıkınca babam tatlı tatlı yediği 35 biberi acı acı bile çıkaramamıştı. Gece saat 3'te annemin kızım yetişin nidalarıyla babamı hastaneye yatırıp midesini yıkatmıştık.

Sözleştiğimiz kafeye geldiğimde kızlar masadan bana el sallıyorlardı. Hepsini ne kadar özlediğimi fark ettiğimde masadan kalkan Sıla ile birbirimize koştuk.

"Kankam, anam bak anam diyorum anam avradım olsun ki vallahi de billahi de çok özlemişem ha. Sen nasıl gidersin evimizden. Tek başıma koca evde yalnız kaldım. Danla gibi storyler çekip çekip yalnızlığın dibine vurdum. Ağladım belki, belki hüzünlendim. Ama sen yoktun. Ned-"

Sılanın yakarışları gün sonuna kadar sürecek gibiydi ki ben kestim.

"Bende mi nefes almadan konuşunca böyle oluyorsunuz? Baya tatsız olay özür dilerim hepinizden."

YAN-DJARTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin