Selam ben. Görüşürüz ben.
****************
Tatilden olaysız dönmüş, Sıla ile ayrı eve çıkmıştık. Evde yemek yapacak hiçbir şey yoktu. Sıla'yı en az 2863328 kez aramama rağmen açmamıştı.
*Giz* "İşten çıkışta bi sokum bir şey al eve. Dolabın içinde in cin top oynuyor amına."
*SılaSolaSoda* "Tmm."
*Giz* "Beynini emüceklettirdiğim. Meğer telefon elinde niye açmıyorsun? Arıyorum arıyorum. "
*SılaSolaSoda* "Yeni çıktım işten alagavat ondan olabilir mi? "
*Giz* "Bna ndn kzdn? Klbm krld. Kstm . Bıy"
*SılaSolaSoda* "Sen iyice ılık oldun.*
Sılaya evde atacağım tripleri düşünürken SEVGİLİM BEBEĞİM BEY ERKEĞİ görüntülü aradım. Çünkü neden olmasın?
"BEBEĞİM SEVGİLİM BENİ HALA SEVİYOR MUSUN DİYE SORMAK İÇİN ARADIM! LOVE ME BABE! Gerçekten utanma hadi beni sevdiğini söyle götü güzel beyim."
"Giz, yeter artık. Her gün en az beş yüz defa 'girçiktin siviyin mi? ;)))))))))' diye sormana gerek yok. Seviyorum bebeğim. Yeterli mi artık? Bak, Buğra piçi beatleri mix'e göndermiyor. Albümü yetiştirmemiz lazım. -Arkadan Buğra'nın geçtiğini gördü.- Lan orospu! Babanın düşmanlarını sikeyim. Doğduğun köyde yenidoğan bütün çocukları şeytana adayayım piç. Halletsene şunları! Giz, ben seni sonra arayayım, tamam mı meleğim? "
Ve her zamanki gibi telefon yüzüme kapanır. Ups! Hala seviyor neyse ki.
Kapının açılma sesini duyunca gözlerimi telefondan çekip kapıya baktım. Sıla elinde 4 poşetle bana bakıyordu.
"Ne bakıyon evlatsız?"
"Mabadını kaldırsanda elimdekileri mi alsan götdelen ırıspı. Kolum ağrıdan götüme kayacak şimdi. "
"Ben yemin ediyorum bu evdeki Mutiyim. Full safi ırgatım mıqı."
"Hadi kalk da yemek yap hatun, erin işten aç gelmiştir."
Sılaya gözlerimi devirip yemek yapmaya koyuldum.
~~~~~~~~~~
*SEVGİLİMArtz* " Yavrum?"
*Giz* " Efendim ateşli yarim?"
*SEVGİLİMArtz* "Senin reglin mi yaklaştı?"
*Giz* "Hayır haşin erkeğim. Neden?"
*SEVGİLİMArtz* " Ne bileyim? Sen normalde böyle yazmazsın da ondan sordum. Götüme iltifat ettin şimdi dd şu yazdıkların falan. Garip."
*Giz* " Şimdi errrrrkeğim benim sen Almanyalarda beat yapıyorsun değil mi? E ben sana bunları yapmak istiyorum ama yapamıyorum değil mi? E şimdi bu kadar mesafe varken gelemezsin de. NE DURUYORSUN SEXTİNG YAPSANA, SEXTİNG YAPSANA. "
*SEVGİLİMArtz* " Bebeğim üzmek istemem ama sextingin bununla alakası yok. Yani sextingin s'si yok şuan. Senin bana gecelikti efendimesöyleyeyim jartiyerli olursa çıplak fotoğraf atman gerek ama yapma. Bana soğuk duş aldırmak istemezsin değil mi? "
*Giz* "Bunun gibi mi? "
*SEVGİLİMArzt* "İstermişsin. Şuan çekmiş olamazsın değil mi? Çünkü uçakla gelsem bile en az 3 saate varabilirim, ki sen ülkeyi terk etmiş olursun, bu beni üzer. Anlık çekmedim de lütfen. "
Efeyi her zaman böyle kudurtmak mı? Var bir hayalimiz. O kadar eğleniyordum ki. Altıma sıçmama az kalmıştı. Anlık falan da değildi. Geçen yazdan kalma bir fotoğraftı. Ama ne farkeder ki?
*Giz* "Bebeğim seni üzmek istemezdim ama anlık. İstanbul dün gece fazla sıcaktı, daralınca çıkarttım pijamalarımı. Hem ne var ki? "
*SEVGİLİMArtz* "Ne var mı? NE Mİ VAR? Kızım ben varken winxli pijamalarla uyuyuyorsun. En libidolu adam bile onu görünce yerle yeksan olur. Ben Almanyaya geliyorum bir anda kızı alevler sarıyor, ateşler basıyor. Sikerim albümünü dönüyorum. HEMDE İLK UÇAKLA! "
SİKTİR, SİKTİR, SİKTİR. İşte bunu düşünmemiştim. Buğrayı arasam, ne yapabilir ki bağlayamaz ya adamı. Dönmemeli. Dönemez. Sıçtım.
*Giz* "Efe, sütlü pepitom. Ben winxli pijamalarımı giydim ve uyumaya gidiyorum. SÜTÜMLE. Ama önce arı maya izleyeceğim. O yüzden gelme. Hadi bıy. "
{SEVGİLİMArtz kişisi engellensin mi? }
{SEVGİLİMArtz kişisi engellendi ✓}
Bir belayı da aynı bu şekilde savuşturdum.
~~~~~~
~YENGEGVNG~
*HeyCeyn* " Atlas evde kudurdu. Giz'in yaptığı pastadan istiyorum diyor. Tarifini atsana @Giz "
*SılaSolaSoda* "Size ben yaptım mı dedi? Geçen gün onu kendime ben aldım çalıştığım kafeden. Sonra bu amsalağ ben onu Ceydalara götürdüm dedi. "
*Giz* " He ya, ben yapmadım onu. Çok beğenince Efe, ben yaptım dedim. Becerikli olduğumu bilsin. Atto istiyorsa ben Sıla'nın ümüğüne çöker aldırtırım 5-10 tane. Np. Np."
*KıvırcıkGiGi* "Vay piç! Bana da tarifini söyleyemem çok gizli demişti. Demek ondanmış. "
*EzelReyiz* "Ben diyorum bu kızın 10 lafından 9'u yalan biri şüpheli. Ama anlayana. "
*Giz* "Lan sarı orospu. Ne yalanımı duydun? Ki hiç söylemem. Bazen pembe renkli olabilir. Ki o da sayılmaz. "
*EzelReyiz* "*Giz* " He ya, ben yapmadım onu. Çok beğenince Efe, ben yaptım dedim. Becerikli olduğumu bilsin. Atto istiyorsa ben Sıla'nın ümüğüne çöker aldırtırım 5-10 tane. Np. Np." Az önce okudum ama sen bilirsin. "
*Giz* "Becerikli olduğum bir gerçek?"
*SılaSolaSoda* "Kendini kandırmaya devam et."
*Giz* "Sana yaptığım yemekler zehir zıkkım olsun düdüklü tencere. Alacağın olsun. Peki öyleyse. Giderim bu diyardan."
*SercanEzhel* " Giz kankam yoksa bende yokum artık. Alırım kel başımı giderim kankamlan. "
*HeyCeyn* "Attoya pastayı al da bize gel bari mq. Beynimde zürafalar gergedanlarla sikişti."
*Giz* "Hemen kraliçem. Emrinize amadeyim. Safi ırgatım nede olsa. "
*SercanEzhel* "Engelimi aç skmm blnı "
*Giz* "HERKES ÜSTÜME ÜSTÜME GELİYOR, SİKERLER BABUŞ. YETER ARTIKIN BU ADADA İSTENMİYORUM. DIŞLANIYORUM. YEMİN EDERİM ÇOK ZOR. AĞLAMAMAM GEREKİYOR AMA AĞLARIM BAK. BUM."
*KıvırcıkGiGi* " Çok fazla survivor izliyor ondan bu tavırları, takılmayın. Geçen gün dm'den İnstagramın sayamadığı kadar mesaj vardı. Hepsi Gizden. Selfie atmış sürekli. Kedili, köpekli, tabutçulu, testli falan. Sürekli hadi Cemal diye bağırdığı videolar vardı arada. Takılmayın yani. Çok da şey yapmamak lazım. "
*HeyCeyn* "Sizin ebenize atlayayım."
~~~~~~~
#yazarnotumıqı# "selam mıqı yorumları falan okudum tek gecede, teker teker. Duygulandım falan. Böyle garip boktan bir bölüm yazayım istedim. Diğer bölüm zaman atlamalı olur herhalde. 2-3 güne salarım zehiri. Bıy. Sizi özledim.
Not: bölümbokgibimıq
Dipnot:halaokuyanvarsaalooooosesimgeliyomu