s e k i z

665 43 138
                                    

Yorumlarda eğleniyoz. Haberiniz olsun. Okuyanlara ricakür ederim. Görüşürüz.

************

Gülmekten karnıma sancılar girmiş, gözlerimden artık yaş geliyordu. Tekrar başa çekip 2 dakika 45 saniyelik videoyu oynattım. Aslında daha da uzardı ama Efe farketmiş Sercan'ın eline tekme atmak suretiyle videoyu savuşturmuştu.

"Ya, inanamıyorum. Eline niye tekme attın gardaşımın? Ayıp değil mi?"

"He gız, elim ağrıyor. 50 numara ayakkabılarıyla bir koydu bileğime, sanki gavur tekmeliyor! Ayıp! Bizim 70'likler noldu gız? Unutmam he!"

"Dolaptalar git al gardaşım, helal olsun. İç bitir. Gel kelinden öpücem ay!"

Sercan kelini önüme uzatırken Efe şaplak atmıştı kafasına.

"Çek lan kızın önünden kelini, arsız pezevenk."

İntikam anı bu andı.

"Kıskandın mı Efe? Yani şimdi asla kıskanmazsın ama, ne oldu kıskandın mı? "

Söylediklerime sinirle söylenirken, Buğra yanında ki yastığı Efeye fırlattı.

"Bir de bana konuşuyordun piç! Daha bu ne ki? Senin her hareketin bana malzeme. Çektiricem sana amına koyim. "

Uuuu yedirmem guzumu hain yılan.

"Buğra sen utanıyor musun hanımköylü olmaktan? Söyleyeyim Ezel yengeye? Uçurayım bir mesaj? Efe de doğru yolu buldu işte. Hem dalga geçme demiyorum, geç dalganı. Ama bana da gönder yani izlemesi komik oluyor. Bensiz yaparsan vallahi ararım Ezeli. "

"Ne güzel savundun be güzelim, sik ama videosu bende olsun diyorsun. Olsun. Böyle de kabulüm. "

"Yaaa, şapşik niye öyle dedin? Şimdi dalga geçeni hapçı diye polise veririm diyesim geldi. Ama sadece bir anlık geldi. Geçin dalganızı. Arkanızdayım gardaşlarım."

Efe iyice telefona gömülüp sövmeye devam ederken onun için yaptığım tatlı aklıma geldi. Chessecake yaptım, boru mu? Sercan ve Buğra da yiyebilirdi tabii ki ama ilk defa ona ellerimle bir tatlı hazırlamıştım. Özeldi. Kovmam gerekiyordu ama nasıl?

"Kalkın siktirin gidin hadi gardaşlarım. Bizim işimiz var. Al 70'likleri git evinde iç hadi Sercanım. Buğra sende Ezelle buluşun. Kıza vakit ayır biraz. Evet mantıklı. Gidin."

Kolay olmuştu. Görev tamamlandı.

"E niye kovdun şimdi çocukları, işimiz ne? Namusuma mı göz diktin ? Korkmalı mıyım?"

Televizyondan Billie'nin i love you şarkısını açıp servis yaptığım tatlıyı sehpaya koydum. Billie'yi sevdiğini tabii ki biliyordum -ki bende seviyorum.

"Tatlı için mi kovdun? İyi yapmışsın yavrum. Tatlımı paylaşmam. "

"Biliyorum biliyorum yakışıklı. Hadi ye. Bak bakalım nasıl olmuş?"

"Bu eller değmiş içine, kötü olur mu hiç?"

Kahkaha attım.
"Düşürüyorsun bey, aman dikkat."

Gülümsedi.
"Düşürdüysem doğru yoldayım. "

************

Tatlıyı yiyip kaldırmıştık. Gece saat 1 gibiydi. Karanlık bastırmıştı ve evde tek kalacaktım, annem hala babamın yanındaydı. Sonuçlarda küçük bir pürüz çıkmış 3 gün daha kalmasını istemişlerdi. Açıkçası korkuyordum. Ama Efeden kalmasını da isteyemezdim. Utanıyordum istemeye biraz.

"Güzelim kalabilecek misin tek başına? İstersen kalabilirim yanında."

Sen benim beynimimi okuyorsun bey? Farkında olmadan tekrar düşürdü iyi mi.

"Aslında çok iyi olur, yani yanlış anlama ama kalabileceğimi sanmıyorum. Kalırsan iyi olur. "

Allahım senden başka bir şey istemiyorum amin.

"Tabii gel uyuyalım hadi, gözlerinde senin gibi kaldı. Küçücük."

Asıl sorun şuydu ki,
yatağım tek kişilik.

"Rahat eder misin ki? Yatağım tek kişilik. "

"Ne güzel işte. Koyun koyuna. "

Yüzünde her zaman ki piç gülümsemesi vardı. Lanet olası gülüşü ve çekiciliği.

"Tamam o zaman. Gel hadi."

Elini tutup çekiştirdim. Odama girdiğinde kitaplığıma yöneldi. Kitaplarıma bakarken 3 tanesini ayırdı.

"Bunları alsam sıkıntı olur mu?"

"Tabii ki alabilirsin. Benim olan her şey senin yakışıklı. "

Gülümsedi tekrar. Bense pikemin altında onu bekliyordum. Işığı kapattı, yatağa ilerledi. Allahım ter basıyor. Pantolonunu ver tişörtünü çıkartıp uzandı. Belimi tutup kendine çekti. Boynuma suratını gömdü. İyi de uyuyamam ki ben böyle Artz bey!

"İşte şimdi çok güzel uyurum."

Tabii sen uyu ben öleyim.

*********

"Sabah kalktım, bugün yine çok geç kaldım. Saçımı yaptım. Güneş parlak harika!"

Her sabah winx club ile uyanıyorum ne var bunda?

"Kapat şu siktiğimin alarmını, kafamı sikiyor."

Aman, sen ne anlarsın winx club'tan! Telefonu komidinden alıp susturdum. Vücudumda bir ağırlık vardı. Pikeyi kaldırdığımda Efenin üstümde olduğunun farkına varmıştım.

"Efe, Efee, kalk hadi üstüme çıkmışsın. "

Gözlerini kırpıştırıp kafasını kaldırdı. Yüzü yüzüme çok yakındı.

"Sen hep çok konuşuyorsun farkında mısın? Az konuş az. Kafamı yoruyorsun. Ama, neyse hadi kalk git çay koy. "

Öküz, saf temiz öküz. Ne bekledim ki? 'Ay çok güzelsin hayatım, hadi bir dudak bir yanak yolla.' Pezevenk Artz.

"Kızım ne bakıyorsun suratıma? Kalk da hazırlasana sofrayı? Öpücük mü bekliyorsun küçük? İyi tamam getir yanağını öpeyim. "

Kahkaha atıyordu! Ben sinirden kudururken kahkaha atıyordu. Pezevenk!

"Sana beni öp diye yalvaracak bir insan değilim. Ben sana sadece üstümden kalkmanı söyledim. Sinirlerimi bozma yemeğine fare ilacı atarım. Haberin olmadan ölürsün. Öküz."

Suratıma uzunca baktı. Ne, eşek mi anırıyor burada? Kalksana üstümden aptal.

"Sinirlenince gözlerin doluyor ama yine de başını eğmiyorsun ya, o zaman çok tatlısın. "

"Bilerek mi sinirlendiriyon piç? Ruh hastası! Kafayı mı yedirtçen sen bana ya? Çık üstümden! Git, gitsene sen evimden ya. Aptal, her şey senin suçun aptal. İçimde ki Mahmut Tuncer bile halayı bıraktı şuan. Çıldırttın beni, çıldırttın."

Omzuna, kafasına, kollarına her yerine yumruk atıyordum. Kahkaha atarken kollarımı tuttu. Çok da güzel gülüyor piç. Hala da kahkaha atıyor ya.

"Dur tamam, dur işte kızım ya. "

Durdum. Yüzüme yaklaşıp nefesini üfledi, yüzümü gıdıklıyorsun Artz çekil aq. Dudaklarımda dudaklarını hissettim. Çok kısa bir andı. Nefes aldığım andan bile kısa. Ama, HARİKAYDI! Neyse. Şimdi sıçtım ağzına Efe!

"Sen, sen. Sen."

Kahkaha attı tekrar.
"Ben, ben. Ben harikayım evet başka? "

"Şimdi sıçtım ağzına Artz. Bittin sen. Sen kıçını devire devire gülemedin bana ama ben senin kıçını devire devire döveceğim."

*********

Not:yazdizileribokgibiaq

Dipnot:bölümbittihadihayırlısı

Görüşürüz.

YAN-DJARTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin