d ö r t

757 45 81
                                    

Selam. Şarkıyı dinleyin. Boş açıklama oldu görüşürüz.
*************

Mutfaktan 3 çikolatalı süt ve 5 danoneyle ayrıldım. Annem elimdekilere anlamlandıramadığım bir biçimde bakarken umursamadım. Şuan yiyip yiyip ağlamam gerekiyor be kadın. Efe Çelikle konuştum, mesajlaştım, üstüne telefonumda artık anlık bir fotoğrafı var ama kızların yanına giderken uğurladım ben onu be. Ay yine gözlerim doldu.

"Kızım yedikten sonra yine hastanelik olma?"
(Budoğruhastaneliknetoluyorsunuz)

"Anne şuan her şey mübah bana, Efeyi kızların arasına yolladım. Ya bir şey olursa? Ya sevgilim deyip sarılıp fotoğraf atarsa? Kim ki acaba o kız? Anne sevgilisi var mı ki? Anne sevgilisi varsa olmadan imkansız olduk. Anne, sanırım ağlayacağım."

"Yine hangi ünlüye aşık oldun deli kız acaba?"

"Anne akıl sır ermez ama koskoca dj Artz yazmış bana sen bana deli kız de! Telefonumda anlık fotoğrafı var diyorum! Artık asla değiştirmem bu telefonu. "

"Kim bu çocuk? Tanıyor muyum? Ay o rastalı deme bana! Kalbime iner bak. Eli yüzü düzgün olsun. Hem numaranı nereden bulmuş?"

Anneme gözlerimi devirip telefonumu çıkarttım. Efe'nin fotoğraflarını gösterirken oradan oraya hacı yatmaz gibi yıkılmıştım. Annem de beğendiğinde, annemin beğenmesi ne katar asla bilmiyorum?, olur vermişti. Annem olur verdiyse kesin olurduk zaten değil mi? Kahve yapmayı öğrenmeliyim, hemde acilen.

"Kaç yaşında bu çocuk? İçiyor mu bu? Bak eli yüzü düzgün diye veriyoruz da, evde dövmesin bu seni? Ay kızım veremem ben seni bu oğlana."

Annem hayalinde hem evlenip hem de aile içi şiddet gören ben için ağlarken, ben danoneleri bitirmiştim bile. Sütlerimi alıp odama geçerken bile annem söyleniyordu. Bilmiyor ki damadının(!) peşinden kızlar eksilmiyor! Bilgisayarımı açıp dizi seçerken instagram anasayfamda geziniyordum. Efe'nin hikayesine denk gelmemle ss almaya başladım. Ne? Her zaman yaparım. Sanki siz yapmıyorsunuz? Sslerden birini whatsapptan yollayıp 'elinden bir kızlar bir de sucuklar kurtulamıyor galiba hı?' yazdım. Anında görüldü olmasına şaşırmıştım.

*EfeArtz* "Elimden hiçbir şey kurtulmaz güzelim. :))))"

*Giz* "Egon önümden çekilirse seninle konuşuyordum."

*EfeArtz* "Ego olmayan şeyler üzerine yapılır, ben doğruları söylüyorum. :))))))"

*Giz* " Şu gülüşü atma! Sinirlerimi bozuyor."

*Giz* " Seni öyle hayal edebiliyorum ve bu sinir bozucu!"

*EfeArtz* "görüntü"

"Böyle mi? :))))))"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Böyle mi? :))))))"

*Giz* "Pezevrnl"

*EfeArtz* "Alflwpkfpekfkdkd fotoğraf atmadan önce haber vericem artık. :))))))"

*Giz* "Seni var ya seni evire çevire dövmek lazım."

*EfeArtz* "Kızım normalin yok mu senin? Ya siltiriyon ya pezevrnl diyorsun ya da dövüyorsun :))))))"

*Giz* "SİKTİR GİT!"

*EfeArtz* "İşte şimdi siktirdin :))))))"

*Giz* " Piçsin ama seviyorum ne yapalım :))))))))"

*EfeArtz* "Tüm kızlarda bana hayran amınakoyim :))))))"

*Giz* "Kızlarında amına koyim senin de piç"

*EfeArtz* "Ay durun sinirlendi küçük :))))))"

*Giz* "SİNİRLENMEDİM BİR KERE SUS ASABIMI BOZMA DİZİ İZLEYECEĞİM."

*EfeArtz* "Sex education izle, bir şeyler öğrenirsin küçük kswkelkfowkdkd"

*Giz* "Terbiyesiz sapık. "

*EfeArtz* " Ne dedim? Sikerim mi dedim :))))))"

*Giz* "ÇILDIRIYORUM AĞAĞAĞAĞAĞĞA"

*EfeArtz* "Kudur :))))"

*Giz* "görüldü"

*********
Not:efeamksenin

Dipnot:yinebokgibibölümby

YAN-DJARTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin