Selam
**********
Zeynep en yakın zamanda geleceğini söylemiş ama kesin bir tarih vermemişti. Canlı yayından sonra Berk bana yazmış, geldiği anda haber vermem gerektiği ile alakalı binbir türlü şey anlatmıştı. Kızlarla olan grubun sesi kesilmeyince telefonu tekrar elime aldım.
"Benim gibi yakışıklının yanında telefona bakmak mı? Olacak şey değil!"
"Efe demeyeyim demeyeyim diyorum da, dedirtiyorsun. Yavrum az daha zorla götün atmosferi delecek. "
"Yavrum mu? Sen bana yavrum mu dedin?"
"Heyecanlanma kız, sana ben neler derim. Daha dur, daha dur da sen niye heyecanlandın tövbe yarabbi? Ne oldu ayol? Sen ben onu diyince şey mi oldun? Şey işte. -kahkaha attım.- Sen nasıl bir salaksın allasen Efe? Yavruma da halleşmezsin ya."
"Ne halleşmesi lan! Aniden diyince öyle oldu. Arada unutuyorum sevgili olduğumuzu, yoksa olmaz yani öyle şey. Salak saçma konuşuyorsun, mesaj geldi git bak telefona dedikodu vardır şimdi. Hadi koş!"
"Bak onu doğru dedin pepitom. Dedikodu beklemez."
~YENGEGVNG~
*EzelReyiz* "Berk Karadaş bana sürekli yazdığı için wp den engellenmiştir bilginize."
*KıvırcıkGiGi* "Dur tahmin edeyim 'Zeynep döndüğünde haber ver ltfn .s.s.ss.' diyor değil mi? Ben de engelleyeceğim bir daha yazarsa.
*SılaSolaSoda* "Maes'den mi bahsediyoruz? Batunun yanına Gizemle gittiğimizde anlatmıştı bana. Çok pişman kızlar. Gerçekten."
*Plüton* "Berk yüzünden biz arkadaşımızdan olduk Sıla. Ona hala cevap vermemiz bile vicdanımız olduğu için. Zeyneple görüşmesine ben karşıyım. Yani en azından Zeynep istemediği sürece. "
*İlkebaşgan* "Katılıyorum. Zeynep'in ne kadar üzüldüğünü gözlerimle görmüş bir insan olarak, Berk ona çok zarar verdi. Ama yaşayarak deneyimledim ki kim yıkarsa en güzel de o toparlıyor. Yani bilemiyorum Altan öf. "
*Giz* "Kankiler şimdi buna karar vermek bana düşmez ama Zeynep döndüğünde eve kitlemeyi planlıyorum. Bir daha gitmesin özlüyorum amk ya. Onaylayanlar +1? Sıla bu arada annemler izin verdi, ayrı eve çıkıyoz len amk haberin olsun. Hoççağalın ben tatildeyim. By."
*KıvırcıkGiGi, EzelReyiz, SılaSolaSoda, Plüton, İlkebaşgan*
"+1"*Giz* "Okay aşkitolarım."
*EzelReyiz* "Bu Efeyle takıla takıla ibne oldu."(22:44)
Görüldü SercanEzhel tarafından (03:50)
*SercanEzhel* "Dur, gız dedikodu varımış ya lan."
"Ana kaçırdık amınagoyum. Püüüü annsikim."
"Tadım kaçtı."
"Siktirin gidin biride arayıp demiyor ki 'kanki dedikodu var koş gel'"
"Pzvnklr..."
*KıvırcıkGiGi* "Ağzı durmayan dedikoducu cam saksısı teyzeler gibi bık bık yazıp durma telefon ötüyor. Uyuyorum aq. Amsalağna bak. Yat zıbar. Karı kız peşine koşup kaçırmayaydın amk. Sanki arasak açacaktın. Sinirlendim. Uykum kaçtı gözüme gözükme Sercan bir hafta. "
"AMSALAĞ"
SercanEzhel çevrimdışı.
***********
Bir koyda durmuş denize hazırlanıyorduk. Bikini falan Ezelin hazırladığı çantada katlı duruyordu. Eksiksiz hazırdı çanta. İçinden en sevdiğim olan siyah bikinimi çıkardım, gözlüğümü de elime aldıktan sonra giyinip odadan çıktım. Efe şortu ve sırtında havlusuyla kaptanla konuşuyordu.