----------------------
BEGINNING
처음
----------------------Aku Kim Seok Jin....
Seorang lelaki yg tiada siapa mengenali personaliti aku....
Aku hidup dalam kegelapan dan aku hidup bersendirian...
Kadang² aku terfikir,adakah sesuatu yg bernilai telah hilang dalam diri aku?
"Jebal....Maafkan saya...Encik.Saya janji yang saya tak akan beritahu siapa²".Pinta seorang perempuan dalam lingkungan 40-an itu.
"Kau memang tak layak untuk dimaafkan oleh aku la.....Kau tahu aku ni siapa?Kalau kau dah buat salah dengan Kim Seok Jin maka kau tak akan terlepas walau sesaat.Tu janji aku...."Ya,lelaki itu dikenali sebagai seorang mafia tetapi tak ramai mengenalinya kerana tiada siapa pernah melihatnya...Sesiapa yang ternampak kerja² dia,dia bersumpah tak akan lepaskan orang tu....
"Saya janji,saya tak akan beritahu kepada pihak polis....Tapi tolong?Lepaskan saya..."sayu saja perempuan itu berbicara."Aku masih berpegang teguh dengan janji aku,kau akan mati malam ni.Anything you want to say before you go to hell?"Senyum Jin sinis sambil mengacukan pistol kepada wanita itu.
"Satu........"Jin memulakan pengiraannya.
"Tuan,jebal...."pinta wanita itu teresak esak tetapi Jin endahkan dan sambung kembali pengiraanya itu."Dua......"Jin masih tertunggu tunggu supaya wanita itu kembali berbicara."Mianhae....."Jin hanya membuat muka tidak bersalah...Dia tidak kisah dan tidak langsung mengambil peduli tentang sesiapa² pon.Baginya,tiada siapa yang akan dimaafkan dan dikasihaninya.....Buat apa dia nak memaafkan orang?Sebelum mati mestilah mereka tak kisah,kalau mereka dah mati?Baru nak minta maaf berlutut bagai.
"Tiga.....Say goodbye to this world,BITCH!"
BANG!!!!! BANG!!!!
Wanita itu jatuh terbaring diliputi darah hitam pekat.Badannya terkaku....Dia melirik ke arah Jin dengan perasaan amarah.
"K-kau...M-me-mang sy-syaitan"Dengan itu,nafasnya terhenti di situ sambil disaksikan oleh bulan dan bintang."Aku harap kehidupan kau tak akan tenang di sana..."Dengan itu,Jin berlalu pergi seusai memeriksa jika wanita itu masih hidup.Dia berjalan sekitar lorong gelap untuk pulang bagi memastikan tiada siapa perasan akan kewujudannnya itu.
"La la la la la la~~~Indahnya malam ni....Wuhuu...Hahahahahaha..."Dia berjalan seperti kanak² yang mendapat aiskrim sambil bermain dengan pistolnya itu.
Perbuatannya itu tiada bezanya seperti psyco...Dia berjalan sambil bersiul siul gembira seraya menyanyi kegirangan.Tiba² tiada angin tiada ribut,kakinya tertusuk paku yang entah dari mana muncul di situ."Argh!!!!FUCK....."Carutnya.
Sakitnya cuma tuhan sahaja yang tahu.JIN P.O.V
Tak semena mena,aku terpijak paku.Aku mengerang kesakitan.Aku terduduk di atas jalan tar yang sejuk itu untuk melihat kakiku yang tak henti henti mengeluarkan darah pekat.
"Bitch you paku....Aku akan bunuh semua keturunan kau...."Sumpah seranahku kepada paku yang masih tercucuk pada kaki aku ini.Aku tengok,jalan ni dah kosong.Nak minta tolong?
Oh come on...
Tak ada sesiapa yang akan tolong pembunuh melainkan orang yang nak mati saja....Mereka itu mungkin dah lama hidup.
"Omo....Kenapa awak duduk di sini?Nasib baik saya tak pijak awak tau...."
Tiba² seorang wanita terserempak denganku.Apa yang aku boleh katakan,apabila aku memandang wajahnya cuma........Dia cantik....
Putih....
Comel.....
Tu la yang aku boleh gambarkan daripadanya...Dia memakai dress paras lutut bewarna merah.Aip kau Jin....Bila masa kau interesting dekat perempuan ni?Dah sah kau gila....Woi Bengap,
berhentilah tenung dia....Apa yang telah kau sihir aku paku sampai tak boleh menginjakkan mata aku daripada memandang matanya?.END JIN P.O.V
"Awak....Awak...."Dia melambaikan tangannya di hadapan muka Jin lalu Jin terus menggelengkan kepalanya berkali kali agar dia kembali ke realiti.
"Kau blah...Aku tak nak kau kacau hidup aku so kau blah..."Tegasku."Aduh...
Encik,kaki encik berdarah...Biar saya rawat.Nanti tak pasal² paku tu berkarat then kaki tu terkena jangkitan kuman pula.Dah la boleh membawa maut tau encik."Bebel wanita itu panjang lebar..."Bukan urusan kau...."masih dengan egonya,dia tetap menolak pelawa wanita tersebut."Awak!Ikut je la....Bukan awak mati pon klau ikut saya!"Marah perempuan itu tidak puas hati dengan kelakuan Jin yang keras kepala itu.
Jin hanya meng 'ha' kan saja...Dia tidak larat untuk bertengkar dengan wanita itu.Lagipun kakinya berasa sakit lagi.
Wanita tersebut memegang tangan Jin lalu perlahan memapahnya ke arah klinik berdekatan."Nama saya Song Ji Hyo....Awak pula?"Tanya wanita yang bernama Jihyo itu kepada Jin."Kim.Seok.Jin."Jawab Jin masih dengan muka ketatnya itu.
Setelah tiba di klinik berdekatan,Jihyo membawa Jin memasuki tempat itu lalu mereka ke bilik rawatan yang mempunyai pelbagai jenis alat merawat.
"Kau tahu ke cara merawat orang?"Tanya Jin was² takut² perempuan itu ingin menerukkan lagi lukanya yang sudah dilihat amat teruk itu."Of course la....Saya berpengalaman la... jangan la ragu² dengan saya."Jawab Jihyo yang tak lekang senyumannya itu.
Jihyo mengeluarkan paku dari kaki Jin lalu mencuci luka tersebut.Selepas itu, dia meletakkan sedikit ubat bagi menghilangkan rasa sakit pada kakinya tersebut.
"Auch...Pelan la sikit.Kau ni nak menyakitkan aku atau apa ni?"Adu Jin lalu dihalang tangan Jihyo memberhentikan perbuatan Jihyo."Mian....Tahan la sikit.Tak gentleman langsung la awak ni..."Jihyo mencubit pipi Jin yg sedikit tembam itu.
JIN P.O.V
Kenapa aku rasa mcm senang selesa dengan perempuan ni?Kenapa perempuan ni sedikit sebanyak menceriakan aku?
Aish...Jin,kau memang dah gila agaknya sejak jumpa perempuan tu....Tapi serius aku tak bohong.Aku rasa bahagia dan dalam masa yang sama meluat dengan perempuan tu...
END JIN P.O.V
"Dah siap!Encik rasa sakit tak lagi?Dekat mana² ke?"Tanya Jihyo dengan nada risau.Mana tak nya,luka tadi nampak serius juga.Mungkin dia akan berasa sakit lagi..."Tak,so aku nak balik."jawab Jin dengan nada annoying nak matey.....
"Baik,jalan elok² tau....."Prihatin Jihyo terhadap Jin.Jin bingkas bangun dari katil pesakit tersebut lalu mengatur langkah ingin pergi.Wanita itu hanya melihat kepergian Jin dengan senyuman yang langsung tidak lekang dari bibirnya.
To be continued.........
YOU ARE READING
[✔] UNFORGETTABLE LOVE (KIM SEOK JIN FF)
Romance✔Storyline by neophoria- Unforgettable Love A Kim Seokjin's fanfiction Genre; Romance, Action [Start : 23 April 2019 ] "Dia adalah saya dan saya adalah dia..." "Kenapa gadis misteri itu selalu menghantui aku?" Cast: Kim Seok Jin Song Ji Hyo Status...