--------------------------
WHO ARE YOU
누구세요
---------------------------Keesokannya.....
Aku keluar dari rumah sambil memakai hoodie hitam untuk menutup mukaku dari dilihat orang.Aku pergi ke sebuah kedai kopi untuk memesan minuman panas kerana hari ini musim sejuk.
"Kopi latte dan waffle coklat satu.Bungkus"Kataku kepada seorang penjaga wang tetapi tidak langsung melihat mukannya."Dae....Tunggu sebentar."Kata seorang wanita yang menjaga di situ.Aku menunggu dengan sabarnya sambil bermain dengan telefon milikku.
Selepas beberapa minit berlalu,pesanan yang ditempahku sudah disediakan di depan mata.Aku menghulurkan wang untuk membayar harga makanan tersebut lalu berjalan pergi beredar dari situ.Aku menolak pintu kedai tersebut lalu melangkah keluar untuk mencari tempat sebagai ruang santapan buatku.
Aku berjalan ke arah sebuah taman yang berdekatan lalu duduk di sebuah bangku yang tersedia di bawah pokok besar yang indah.Aku terus memakan makanan yang dibeliku tadi.
"Uish....Nikmat tho..."kataku sambil menghirup kopi latte yang panas itu.Sesuai dengan cuaca yang agak sejuk sekarang ini.Dari semalam aku tidak menjamah sebarang makanan kerana sibuk 'memuaskan' diriku.
Setelah menelan potongan terakhir waffle itu,aku bingkas bangun untuk berjalan ke arah kedai bunga berdekatan.
Semasa berjalan,aku sibuk bermain dengan telefonku sehingga tidak sedar yang aku sudah tiba di hadapan pintu kedai tersebut."Hai....Jin..."Tegur seorang wanita."OH MAK KAU PINK!"Latahku terkejut apabila tiba² seorang wanita muncul dihadapanku sambil tersenyum.Telefon aku hampir menyembah bumi tetapi laju saja aku mencapainya.Jihyo yang melihat telatahku hanya terkekeh pelan akibat wajahku yang amat cuak ditambah pula dengan aksiku yang mencuit hati."Jihyo?!Macam mana kau boleh ada di sini?!"Aku beriak terkejut beruk.
"Pekerjaan ini adalah kerja setiap hari saya dan kedai bunga ini milik saya......Sebab itu saya sedang berdiri teguh disini..... "Jawab Jihyo ceria."Kau ni muncul tak pasal² lepastu bagi aku terkejut macam ni......Nasib tak ada siapa² nampak.Kalau tidak,jatuh maruah aku....."marahku agak bengang dengan wanita itu."Saya cuma nak tegur awak je....Dah la,awak nak bunga apa?"Tanya Jihyo menukar topik perbualan.
"Ros merah, aku nak dua jambak..."Jawab aku tenang."Baik,tunggu sebentar."Jawab Jihyo lalu bergerak ke arah bunga yang dikatakan aku tadi.Selepas Jihyo membungkuskan bunga yang dikatakan aku tadi, dia terus menghulurkannya kepadaku lalu terus aku membayarnya.
Sejurus membayar, aku terus mengangkat kaki pulang ke rumahku.Di rumah.....
Aku memeriksa senarai manusia yang ingin aku tamatkan riwayatnya selepas aku menjejak kaki di bilik rahsia kepunyaanku yang terletak di ruangan bawah tanah rumahku.
Kim Nam Joon (✔ )
Min Yoongi (✔)
Jung Hoseok (✔)
Park Jimin (now)
Kang Daniel (✔)
Choi youngjae (✔)
"Park Jimin.....Wait for me now.This night you will die...."Sinisku dengan wajah dingin.Aku tekekeh seronok apabila mengenangkan bagaimana darah lelaki itu akan mengalir pada tubuhnya....
Mesti seronok..Malam ni pembunuh mak dan ayahku bakal bertemu ajal mautnya.Aku mengelap pistolku supaya berkilat lalu meletakkannya di tepi seluarnya.
(Boleh bayangkan tak?)Selepas itu,aku mengambil pisau sebagai senjata rahsia lalu disimpan di dalam kotku sebagai persediaan jikalau mereka memasang sebarang perangkap di rumah itu.
YOU ARE READING
[✔] UNFORGETTABLE LOVE (KIM SEOK JIN FF)
Romance✔Storyline by neophoria- Unforgettable Love A Kim Seokjin's fanfiction Genre; Romance, Action [Start : 23 April 2019 ] "Dia adalah saya dan saya adalah dia..." "Kenapa gadis misteri itu selalu menghantui aku?" Cast: Kim Seok Jin Song Ji Hyo Status...